Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 21:25   #181
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mijn eigen dochters (die ik dus o zo vrij multicul heb opgevoed) zijn in elk geval al véél strikter en voorzichtiger dan hun o zo vrije multicul mama ooit is geweest.
Strikt en voorzichtig, zoals een moslimvrouw?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 21:30   #182
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Strikt en voorzichtig, zoals een moslimvrouw?
GELUKKIG NIET! Strikt en voorzichtig als het over "contacten" met (moslim)allochtonen gaat.

Hoe heet het nu weer? "Doe niet aan een ander wat je zelf niet wil dat aan jou geschiedt"?

oftewel: als je een maagd wil hebben, blijf dan met je tengels van MIJN lijf af!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 21:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 21:36   #183
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Circe, 100% mee eens. Het is al moeilijk genoeg om een relatie te hebben met iemand met dezelfde culturele background.
Als Westerse vrouw zie ik mijn man als mijn gelijke. Ik zie het niet zitten om zijn voetveeg te spelen en nog minder heb ik zin om hem op mijn kop te laten zitten.
Ik heb al genoeg voorbeelden gezien van meisjes die met een moslim trouwden. Voor hun huwelijk was hij de tofste jongen op aarde. Daarna ...
Ik zie hier genoeg Belgische meisjes met hoofddoek rondlopen achter een man die plots zijn baard laat groeien en zich anders gaat kleden. Sommige ziet ik zelfs volledig uit het straatbeeld verdwijnen.
Laat ze zeggen dat ik racist en paranoïa ben, maar ik heb al zoveel multicul drama's gezien, dat ik niet meer in toeval geloof. Slechts weinige van deze relaties verlopen echt goed en harmonieus. De kans is zo klein dat ik me af vraag of men het inderdaad wel aan iemand mag promoten. In mijn geval zelfs eerder opdringen.
Ik zat in een klas vol linkiewinkies en begreep niet waarom alle meisjes in mijn klas persee een buitenlandse vriend moesten hebben. Als je niet op een "andersculturige" viel, telde je niet mee en was je een racist.
Een moslima bij mij in de klas bekende dat ze een relatie met een niet-moslim niet zag zitten. Van haar aanvaardde men dat wel en ik beken eerlijk dat zij de enige was die begreep dat ik me niet meteen aangetrokken voelde tot mannen van een andere cultuur. Ik weet dat ik me in zo een cultuur nooit zou kunnen aanpassen, net als ik begrijp dat zij het met ons ook niet kunnen. Dat is geen verwijt, enkel een simpele vaststelling.
Niet alle culturen zijn verzoenbaar en daarom lijkt het me verstandiger om geografische afstanden te respecteren, zodat ieder zijn plaats heeft om respect af te dwingen.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 23:14   #184
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Boadicea: in plaats van de culturele vermenging te promoten bij onze kinderen, "kijk kijk, ik ben geen racist, ik heb een marokkaanse vriend", zouden we beter onze dochters (ook op scholen) duidelijk maken dat islam het verbiedt aan moslima's om met een kaffer te huwen!
We zouden ze moeten zeggen dat het grootste deel van onze multicul broerkes in feite liever een maagdelijke marokkaanse huwen en onze dochters enkel als oefenmatras gebruiken!

Maar... dan zijn WIJ de racisten natuurlijk!

Ik heb echter de indruk dat "onze meisjes" ondertussen ook wel de klepel hebben gevonden.

Mijn eigen dochters (die ik dus o zo vrij multicul heb opgevoed) zijn in elk geval al véél strikter en voorzichtiger dan hun o zo vrije multicul mama ooit is geweest.

Misschien begint het toch te dagen in het Oosten?
Misschien omdat 'jullie' dochters zich als oefenmatras laten gebruiken? Waren sommige vrouwen niet zo goedkoop dan zouden ze 'ons' niet goedkoop vinden, denk je niet?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 23:17   #185
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Misschien omdat 'jullie' dochters zich als oefenmatras laten gebruiken? Waren sommige vrouwen niet zo goedkoop dan zouden ze 'ons' niet goedkoop vinden, denk je niet?
Amaai...amaai...amaai...
Wat een domme reactie...bekijk het totaal plaatje
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 23:19   #186
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Circe, 100% mee eens. Het is al moeilijk genoeg om een relatie te hebben met iemand met dezelfde culturele background.
Als Westerse vrouw zie ik mijn man als mijn gelijke. Ik zie het niet zitten om zijn voetveeg te spelen en nog minder heb ik zin om hem op mijn kop te laten zitten.
Ik heb al genoeg voorbeelden gezien van meisjes die met een moslim trouwden. Voor hun huwelijk was hij de tofste jongen op aarde. Daarna ...
Ik zie hier genoeg Belgische meisjes met hoofddoek rondlopen achter een man die plots zijn baard laat groeien en zich anders gaat kleden. Sommige ziet ik zelfs volledig uit het straatbeeld verdwijnen.
Laat ze zeggen dat ik racist en paranoïa ben, maar ik heb al zoveel multicul drama's gezien, dat ik niet meer in toeval geloof. Slechts weinige van deze relaties verlopen echt goed en harmonieus. De kans is zo klein dat ik me af vraag of men het inderdaad wel aan iemand mag promoten. In mijn geval zelfs eerder opdringen.
Ik zat in een klas vol linkiewinkies en begreep niet waarom alle meisjes in mijn klas persee een buitenlandse vriend moesten hebben. Als je niet op een "andersculturige" viel, telde je niet mee en was je een racist.
Een moslima bij mij in de klas bekende dat ze een relatie met een niet-moslim niet zag zitten. Van haar aanvaardde men dat wel en ik beken eerlijk dat zij de enige was die begreep dat ik me niet meteen aangetrokken voelde tot mannen van een andere cultuur. Ik weet dat ik me in zo een cultuur nooit zou kunnen aanpassen, net als ik begrijp dat zij het met ons ook niet kunnen. Dat is geen verwijt, enkel een simpele vaststelling.
Niet alle culturen zijn verzoenbaar en daarom lijkt het me verstandiger om geografische afstanden te respecteren, zodat ieder zijn plaats heeft om respect af te dwingen.
Tuurlijk gaat het vaak verkeerd, net zoals het bij 'ons' vaak verkeerd gaat, ik ben ook al es gescheiden hoor... en als jij zegt dat je het vaak mis hebt zien gaan bij gemengde huwelijken dan kan ik je in mijn omgeving even veel voorbeelden geven van geslaagde gemengde huwelijken..
Veralgemeen toch niet, ik ben niet het type om onderdanig te zijn of deurmat te spelen.
Oud 13 december 2006, 23:23   #187
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Amaai...amaai...amaai...
Wat een domme reactie...bekijk het totaal plaatje
Verklaar je nader... het is gewoon zo, vele vrouwen vallen op die donkere types en laten zich o zo gemakkelijk het bed in praten of beweer jij van niet?
Oud 13 december 2006, 23:52   #188
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik reeds wou duidelijk maken: mijn dochters "zijn niet goedkoop"! ze zijn dus racist!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 13 december 2006, 23:53   #189
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verklaar je nader... het is gewoon zo, vele vrouwen vallen op die donkere types en laten zich o zo gemakkelijk het bed in praten of beweer jij van niet?
............zegt degene die zich door zo'n donkerharig type heeft laten overhalen tot een (boterbriefje)huwelijk dat ze drie maanden geleden niet wou!

Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 23:54.
Oud 13 december 2006, 23:54   #190
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
moesten de moslims hun meisjes niet opsluiten, zouden er ook véél met blanke jongens vrijen denk ik...maar vermits die bruin mannekkes zo een racisten zijn, laten ze dat niet toe, hé...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 23:57   #191
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
moesten de moslims hun meisjes niet opsluiten, zouden er ook véél met blanke jongens vrijen denk ik...maar vermits die bruin mannekkes zo een racisten zijn, laten ze dat niet toe, hé...
Klopt...ken er wel een paar die het probeerden...
Maar het is de motten niet waard, dan moet ze toch al heeeel speciaal zijn
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 00:02   #192
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoveel zijn het er niet hoor ! Ge moet uw geval niet voor een algemeenheid nemen...Vooral bij jonge vrouwen en meisjes is dat sterk afgenomen: ze zijn minder naïef geworden.
Wat ik trouwens opgemerkt heb, toen ik jong was, is dat het vooral lelijke wijven waren, die geen belgische echtgenoot aan de haak konden slaan, die met een arabier gingen samenhokken...daarna , bij de volgende generatie, ook menselijker gevallen, niet enkel de gruwels niet meer.En nu, de laatste jaren, is dat héél sterk aan het afnemen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 05:57   #193
Ciccio
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zoveel zijn het er niet hoor ! Ge moet uw geval niet voor een algemeenheid nemen...Vooral bij jonge vrouwen en meisjes is dat sterk afgenomen: ze zijn minder naïef geworden.
Wat ik trouwens opgemerkt heb, toen ik jong was, is dat het vooral lelijke wijven waren, die geen belgische echtgenoot aan de haak konden slaan, die met een arabier gingen samenhokken...daarna , bij de volgende generatie, ook menselijker gevallen, niet enkel de gruwels niet meer.En nu, de laatste jaren, is dat héél sterk aan het afnemen.
Wel, dat zou ik nog niet zo weten beste Carlos.

Voor het overgrote deel van de meisjes is het "latin-lover" en "tall-dark-handsome" -gehalte in een jongen onweerstaanbaar!
Maar het gaat verder dan louter fysieke aantrekking. Veelal is de relationele voldoening van groter belang.
De meeste vrouwen staan helemaal niet te wachten op de nieuwe man, die zich zomaar onder tafel laat spreken en geen enkele stijl heeft.
Neen, men wil een echte man. Naar wie men kan opkijken. Een houvast.

En trouwens, volgens mij neemt u uw dromen voor werkelijkheid. Want zo lelijk zijn die wijven nu ook niet.

Heb je Christian Karembeu zijn vrouw (het wonderbra supermodel, met de beroemde lange benen) dan niet gezien?
Ook Sylver (getrouwd met een "nouveau Belge"), vind ik een echt konijn.
Seal, getrouwd met Duits supermodel Heidi Klum.
Maar ook de Belgische miss'en zijn niet vies van een stukske bruin vlees:
Zo lang is het nog niet geleden dat Anke Vandermeersch, zich het hof liet maken door haar Tunesische lover...

En trouwens we moeten het niet zoeken in de wereld van gossip en fame.
Kijk maar eens rond, en wandel maar eens door de straten van Brussel en Gent. De meisjes, die onze Mediteraanse vrienden rond hun nek hebben hangen, zijn veelal echte poppemiekes.

mvg.
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 08:19   #194
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Carlgustaaf, niet iedereen valt op hetzelfde type vrouw of man maar ik wil je gerust de proef op de som laten nemen hoor, je mag es komen kijken en dan je oordeel vellen.
Oud 14 december 2006, 08:25   #195
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Wel, dat zou ik nog niet zo weten beste Carlos.

Voor het overgrote deel van de meisjes is het "latin-lover" en "tall-dark-handsome" -gehalte in een jongen onweerstaanbaar!
Maar het gaat verder dan louter fysieke aantrekking. Veelal is de relationele voldoening van groter belang.
De meeste vrouwen staan helemaal niet te wachten op de nieuwe man, die zich zomaar onder tafel laat spreken en geen enkele stijl heeft.
Neen, men wil een echte man. Naar wie men kan opkijken. Een houvast.

En trouwens, volgens mij neemt u uw dromen voor werkelijkheid. Want zo lelijk zijn die wijven nu ook niet.

Heb je Christian Karembeu zijn vrouw (het wonderbra supermodel, met de beroemde lange benen) dan niet gezien?
Ook Sylver (getrouwd met een "nouveau Belge"), vind ik een echt konijn.
Seal, getrouwd met Duits supermodel Heidi Klum.
Maar ook de Belgische miss'en zijn niet vies van een stukske bruin vlees:
Zo lang is het nog niet geleden dat Anke Vandermeersch, zich het hof liet maken door haar Tunesische lover...

En trouwens we moeten het niet zoeken in de wereld van gossip en fame.
Kijk maar eens rond, en wandel maar eens door de straten van Brussel en Gent. De meisjes, die onze Mediteraanse vrienden rond hun nek hebben hangen, zijn veelal echte poppemiekes.

mvg.
Ciccio je slaat de nagel op de kop, ik heb 2 langdurige relaties achter de rug en die mannen gingen me gewoon vervelen, ik wil er eentje met karakter, die respect voor me heeft maar geen ja-knikker, eentje die wat weerwerk geeft en waarmee ik me kan meten, die de spanning er een beetje inhoud. En zijn looks zijn ook mooi meegenomen natuurlijk

Laatst gewijzigd door Laya : 14 december 2006 om 08:28.
Oud 14 december 2006, 11:02   #196
Boadicea

Standaard

Citaat:
1) ik heb geen dochters en moest ik er hebben, zouden ze zeker geen vrijwillige oefenmatras mogen zijn, of ze mogen wat mij betreft inderdaad gaan "straatlopen".

2) meisjes die vrijwillig de oefenmatras spelen, zijn of brainwashproducten van de multicul, of nyphomanes of gewoon naïef. In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat een normaal, weldenkend persoon zich zomaar als een object laat gebruiken. Multisletten zijn meisjes die alle waarden en normen kwijt zijn, dankzij de losbandige moraal die ze er via de multicul media ingepompt krijgen. Kijk maar eens naar MTV (hou ik geen 5 min vol zonder misselijk te worden). Videoclips lopen over van blanke meisjes die met zwarten liggen te knoeien. Daarnaast nemen de hiphop moslims die mentaliteit over.

Dus ga met uw verwijten op een ander.
Oud 14 december 2006, 11:05   #197
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oef, gelukkig val ik op blonde mannen. (en ik ga niet beweren dat die beter zijn)
Oud 14 december 2006, 11:38   #198
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk ook iemand uit mijn omgeving (een Marokkaanse Belg) die een relatie had met een Vlaams meisje.
Haar vader is een overtuigd racist en wil niets weten van een schoonzoon die wat bruiner getint is. Het is verboden voor hem om het 'heilige' huis van haar ouders te betreden.
Allemaal omdat hij geen katholieke, blanke, Vlaming is maar een bruine Noord-Afrikaan.
Ik geloof er de ballen van
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 11:41   #199
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
JIJ hebt beweerd dat Skill een "liefhebber van groepsverkrachtingen" is, dan mag ik toch aannemen dat je daar bewijzen voor hebt? Of lul je zomaar wat uit je nek? Het is toch niet omdat jij hier een bewering maakt, dat ik naar bewijzen van het tegendeel op zoek moet gaan? Wat voor een volslagen idiote manier van discussiëren is dat?
Alsof jij nog enige overtuiging hebt op dit forum na al je leugens, uitspraken, beloften en betogingen op dit forum. Hoe kun je nu met iemand discussieren die niet achter zijn eigen woorden staat en toch niet doet wat hij allemaal vertelt dat hij gaat doen of heeft gedaan? Echt ja.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2006, 12:20   #200
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik geloof er de ballen van
Alsof ik er zelfs maar een beetje mee zou inzitten dat jij mij niet gelooft. Van jou kon ik dat wel verwachten hoor. Trouwens hang maar een beetje het Willy & Marjette-typetje uit. It suits you, sir.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be