![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GELUKKIG NIET! Strikt en voorzichtig als het over "contacten" met (moslim)allochtonen gaat.
Hoe heet het nu weer? "Doe niet aan een ander wat je zelf niet wil dat aan jou geschiedt"? oftewel: als je een maagd wil hebben, blijf dan met je tengels van MIJN lijf af!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Circe, 100% mee eens. Het is al moeilijk genoeg om een relatie te hebben met iemand met dezelfde culturele background.
Als Westerse vrouw zie ik mijn man als mijn gelijke. Ik zie het niet zitten om zijn voetveeg te spelen en nog minder heb ik zin om hem op mijn kop te laten zitten. Ik heb al genoeg voorbeelden gezien van meisjes die met een moslim trouwden. Voor hun huwelijk was hij de tofste jongen op aarde. Daarna ... Ik zie hier genoeg Belgische meisjes met hoofddoek rondlopen achter een man die plots zijn baard laat groeien en zich anders gaat kleden. Sommige ziet ik zelfs volledig uit het straatbeeld verdwijnen. Laat ze zeggen dat ik racist en paranoïa ben, maar ik heb al zoveel multicul drama's gezien, dat ik niet meer in toeval geloof. Slechts weinige van deze relaties verlopen echt goed en harmonieus. De kans is zo klein dat ik me af vraag of men het inderdaad wel aan iemand mag promoten. In mijn geval zelfs eerder opdringen. Ik zat in een klas vol linkiewinkies en begreep niet waarom alle meisjes in mijn klas persee een buitenlandse vriend moesten hebben. Als je niet op een "andersculturige" viel, telde je niet mee en was je een racist. Een moslima bij mij in de klas bekende dat ze een relatie met een niet-moslim niet zag zitten. Van haar aanvaardde men dat wel en ik beken eerlijk dat zij de enige was die begreep dat ik me niet meteen aangetrokken voelde tot mannen van een andere cultuur. Ik weet dat ik me in zo een cultuur nooit zou kunnen aanpassen, net als ik begrijp dat zij het met ons ook niet kunnen. Dat is geen verwijt, enkel een simpele vaststelling. Niet alle culturen zijn verzoenbaar en daarom lijkt het me verstandiger om geografische afstanden te respecteren, zodat ieder zijn plaats heeft om respect af te dwingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Veralgemeen toch niet, ik ben niet het type om onderdanig te zijn of deurmat te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals ik reeds wou duidelijk maken: mijn dochters "zijn niet goedkoop"! ze zijn dus racist!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2006 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() moesten de moslims hun meisjes niet opsluiten, zouden er ook véél met blanke jongens vrijen denk ik...maar vermits die bruin mannekkes zo een racisten zijn, laten ze dat niet toe, hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is de motten niet waard, dan moet ze toch al heeeel speciaal zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik trouwens opgemerkt heb, toen ik jong was, is dat het vooral lelijke wijven waren, die geen belgische echtgenoot aan de haak konden slaan, die met een arabier gingen samenhokken...daarna , bij de volgende generatie, ook menselijker gevallen, niet enkel de gruwels niet meer.En nu, de laatste jaren, is dat héél sterk aan het afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voor het overgrote deel van de meisjes is het "latin-lover" en "tall-dark-handsome" -gehalte in een jongen onweerstaanbaar! Maar het gaat verder dan louter fysieke aantrekking. Veelal is de relationele voldoening van groter belang. De meeste vrouwen staan helemaal niet te wachten op de nieuwe man, die zich zomaar onder tafel laat spreken en geen enkele stijl heeft. Neen, men wil een echte man. Naar wie men kan opkijken. Een houvast. En trouwens, volgens mij neemt u uw dromen voor werkelijkheid. Want zo lelijk zijn die wijven nu ook niet. Heb je Christian Karembeu zijn vrouw (het wonderbra supermodel, met de beroemde lange benen) dan niet gezien? Ook Sylver (getrouwd met een "nouveau Belge"), vind ik een echt konijn. ![]() Seal, getrouwd met Duits supermodel Heidi Klum. Maar ook de Belgische miss'en zijn niet vies van een stukske bruin vlees: Zo lang is het nog niet geleden dat Anke Vandermeersch, zich het hof liet maken door haar Tunesische lover... En trouwens we moeten het niet zoeken in de wereld van gossip en fame. Kijk maar eens rond, en wandel maar eens door de straten van Brussel en Gent. De meisjes, die onze Mediteraanse vrienden rond hun nek hebben hangen, zijn veelal echte poppemiekes. mvg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Laya : 14 december 2006 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
2) meisjes die vrijwillig de oefenmatras spelen, zijn of brainwashproducten van de multicul, of nyphomanes of gewoon naïef. In ieder geval kan ik me niet voorstellen dat een normaal, weldenkend persoon zich zomaar als een object laat gebruiken. Multisletten zijn meisjes die alle waarden en normen kwijt zijn, dankzij de losbandige moraal die ze er via de multicul media ingepompt krijgen. Kijk maar eens naar MTV (hou ik geen 5 min vol zonder misselijk te worden). Videoclips lopen over van blanke meisjes die met zwarten liggen te knoeien. Daarnaast nemen de hiphop moslims die mentaliteit over. Dus ga met uw verwijten op een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Oef, gelukkig val ik op blonde mannen. (en ik ga niet beweren dat die beter zijn)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alsof ik er zelfs maar een beetje mee zou inzitten dat jij mij niet gelooft. Van jou kon ik dat wel verwachten hoor. Trouwens hang maar een beetje het Willy & Marjette-typetje uit. It suits you, sir.