![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat leverde wat roddeltjes en gelach op maar voor de rest werd die het leven niet zo zuur gemaakt hoor. Enfin, ik weet natuurlijk ook niet alles he. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 september 2020 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat leven zuur maken zijn de heren in kwestie nu zelf mee bezig dacht ik zo.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BayVay Today.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn op huidig ogenblik sites waar men het cookiegebruik beter oplost (soms is het wel even zoeken) en waar u gewoon kan instellen welke je wel- of niet toelaat naast al diegene waar je totaal géén boodschap aan hebt. (Ik geloof dat de krant De Standaard dat al doet) Zal ik uiteindelijk toch gelijk krijgen dat het soort van 'diensten' als FB, Twitter, TikTok, Whatsapp, pikante boodschappen op chats/andere duistere media ... zaken zijn die u best niet gebruikt of toch eerst eens de kleine lettertjes erop gaat nalezen van die 'diensten' en ze daarna op een verstandige manier gaat gebruiken. Naaktfoto's/selfies maken en ze zomaar lukraak op het net zetten dat is zelf gezocht als je er daarna met in de problemen zou kunnen geraken. Oh! kijk eens wat een lijf ik wel heb dat is daar meestal de bedoeling van, niets anders. Ik heb er echt geen compassie mee als ze er met in de problemen komen. p.s. Wees Google te slim af! Ongepaste afbeeldingen of video's melden die zonder jouw toestemming zijn gepost Sexting of naaktfoto's delen: waarop moet ik letten? In de meeste gevallen is dat soort van seksueel getinte afbeeldingen/selfies op het net zetten gewoon stoerdoenerij. Expliciete resultaten filteren met SafeSearch Seksueel getinte boodschappen wel- of niet weergeven in browser dat kan je meestal aanpassen. Als je in, tegenwoordige tijden, het seksueel content maar laat doorkomen dan moet je nog géén account meer maken op de één of andere sekssite want er staat voor elk wat wils op. ![]() Of daar controle op is daar heb ik géén idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2020 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela, onze Vlaamse wereldsterren niet affronteren he.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Waar kan ik die foto's bekijken?Ik heb ze nog niet gezien en wil graag meepraten op café.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze al doorgespeeld aan de Taliban.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Taliban overweegt een burqaplicht voor BV's in te voeren
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is allemaal de schuld van de Islam, jong.
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het dus goed begrijp dan deden er ook filmpjes de ronde waarin die drie bekende paljassen zichzelf aftrekken?
Wat een oerdomme mensen zijn dat toch. En dat zijn dan zogenaamde rolmodellen voor onze jeugd? Als ik dat zie dan kan ik niet anders dan geloven dat het de slechte kant op gaat met onze maatschappij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag aan uw dochter om de aftrekfilmpjes even op haar dumbphone te tonen. Bijna alle schoolgaande kinderen hebben de niet geblurde versie op hun pfone hoor. Behalve mijn dochter natuurlijk die is daar te goed voor opgevoed.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 september 2020 om 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn dit complete onbenulligheden hoor, ik lach hiermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ja het zijn filmpjes, die foto's zijn een afleidingsmaneuver in de trend van: "Het is allemaal zo erg niet"
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 september 2020 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het toont ook aan in wat voor onnozel wereldje die zogenaamde BV's leven. Ik had er al geen respect voor en nu lach ik hen vierkant uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De Godsdienstleerlingen (= Nederlandstalige vertaling voor het inheems woord "talib-an", "-an" is een meervoudsaanduiding) komen echter te laat. De Belgse overheid heeft inmiddels ook zijn mannelijke bevolking op volledige belachelijke wijze verplicht om op verschillende openbare plekken een hoofddoek te dragen. Hopelijk wordt deze beslissing onmiddellijk en voorgoed teruggedraaid of gewijzigd tot een voorrecht voor wijven. Met grasrijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de speelplaats in de scholen, een gesprek over het internet, zal er altijd wel eentje bij zijn die weet hoe je dat moet omzeilen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |