![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Indien de inzittenden in dat voertuig aangevallen werden door die voorposters, kan dit nog een vervelend staartje krijgen.
En niet voor de inzittenden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als een auto inrijdt op een groep mensen waar gij deel van uitmaakt, zal je die chauffeur waarschijnlijk ook wel een lesje willen leren.
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt de Vlaming wakker ??? Het begint alleszins stilaan te dagen :
https://www.gva.be/cnt/dmf20201018_94388917
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 oktober 2020 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreemrechtse amokmakers reageren op pesten van jongen door onschuldig gezin te pesten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201018_93662701 Citaat:
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie speurt op, verbaliseert. Heeft haar werk dus snel en efficiënt gedaan. Het gerecht beslist over de rest, en dat zal zijn dat ze voor de rechter zullen moeten verschijnen. Voorwaarden en/of enkelbanden zijn technische details, die in niets zullen vermijden dat die kerels op een veroordeling afstevenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is normaal dat dit tuig agressie uitlokt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen vrees ik dat de flikken, die al stilzwijgend die illegale betoging van die militie toelieten, niet de nodige vaststellingen zullen hebben gedaan. Hopelijk zijn er voldoende camerabeelden van dat kaalgeschoren saucissenvolk als ze dat voertuig aangevallen hebben. Zonder identificatie dreigen ze ongestraft hiermee weg te kunnen raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou mijn hart vast met de Whatsapp toestanden die het VB gaat organiseren. https://www.standaard.be/cnt/dmf20201013_97728314
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.tellerreport.com/life/202...kl2M8jFPv.html En ja, je kunt idd maar beter je hart vasthouden. In dit geval kostte het die man letterlijk zijn kop. Erg he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke "feiten".
Die van het krapuul in de auto ? Van buiten de auto zijn er andere getuigenissen.
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 18 oktober 2020 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat ze toch minstens hadden gefilmd hoe die barst in hun ruit was geklopt ipv enkel hun dollemansrit op youtube neer te poten. Tops claim meteen als feit neerzetten - in heel dat filmpje is niks dat dit staaft - is toch gewoonweg trollen? Waar heb jij het eigenlijk over?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat een aantal betogers een barst in hun ruit klopten en hen dreigden te lynchen, vergaten ze te filmen en op youtube te posten. ![]() Alhoewel dat voor een groot licht als Dadeemelee niet uitmaakt. Jij bent toch ietsje slimmer en voorzichtiger dan dat, dacht ik.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |