![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Haha, het is een gegeven dat enkel lafaards op de man spelen.
![]()
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar snap ik dus ook niet dat iemand die een functie heeft in een defensieproject, hier op dit forum z'n eigen mening vrij mag verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We komen stap voor stap dichter bij de waarheid. De waarheid dat er geen multiculturele sfeer heerst maar militaire discipline! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, in de privé géén 5 pauzes om te bidden, geen gezever omdat men naast/met een homo moet werken, geen lichter werk tijdens de ramdemadam enkel cultuur in de eigen brooddoos..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Zowel op kantoren als op de arbeidsvloer in productiebedrijven is de multiculturele maatschappij een feit. Bij BASF Antwerpen bvb heeft een Iraanse vrouw een zeer belangrijke positie. Maar ook in sportclubs (persoonlijke ervaring in de judo club), kookclubs (mijn echtgenote gaat regelmatig bij Turkse vrouwen en hebben een leuke kooknamiddag). Het vergt een inspanning natuurlijk. Als iedereen op zijn eigen eilandje blijft zitten, zal het nooit werken. Ik heb ook in productiebedrijven gewerkt, en ben steeds contact gaan zoeken met allochtone mensen. Een zeer positieve ervaring. Op kantoren heb ik samen gewerkt, en na de werktijd samen activiteiten (bv bowlen) gedaan. Ik heb veel contacten met islamieten in een dienstverlenende functie nu. Niets op die mensen aan te merken. Met sommige Vlaamse azijnpissers heb ik meer last. Wat enkele extreem rechtse congenitale racisten ook moge beweren, voor mij leven we in een multiculturele maatschappij. En neen ik vrees niet elke second dat ze mijn hoofd gaan afsnijden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/chris-...heid~a57814ad/ In Brussel mogen ze winkels plunderen en in brand steken zonder veel erg. Dat is dan wel even anders voor de Vlamingen ..... Dank zij onze BLM pamperaars.
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Idem ditto voor iemand die in een groentenwinkel uitgebaat door een moslim wat gaat kopen. Hoeveel van die aanslagen zijn al niet gepleegd door mensen waarvan de buren zeiden dat ze er geen idee van hadden, dat de persoon in kwestie perfect geïntegreerd was, enz.? Échte multiculturaliteit is wat anders dan samen werken. Het veronderstelt respect voor de waarden en normen waar men leeft. Als je dat niet aftoetst, weet je helemaal niets. Maar je kop in het zand steken is misschien veiliger dan je gedacht zeggen, want dan kan je kop eraf gaan...
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Wat u stoort is niet gerelateerd aan een defensieproject, maar aan mijn wedervaren en mijn mening. De rest is lulkoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor de staatsveiligheid, en bij uitbreiding de Europese veiligheidsdiensten maar een kleine moeite om uw identiteit op te sporen. En geloof me vrij, discussiefora zoals politics, worden bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Brusselse ketjes met deugnietestreken zoals Quick en Flupke die fratsen uithalen met de wijkagent en de brandweer.
https://www.youtube.com/watch?v=RCxZy7-K ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 25 oktober 2020 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij ook niet. https://www.tijd.be/cultuur/algemeen...er/656656.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() De realiteit is dat multikul er enkel is omwille uit winstbejag nl steeds goedkopere arbeidskrachten zoeken. Ik denk niet dat het u om een humanitair principe te doen is maar om dit principe van winstmaximalisatie goed te praten. Daarom houdt u vast aan die nonsens beste Ayne Rand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |