![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg iets ivm met Kanko.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand gaan beledigen omdat ze toevallig een andere visie heeft op migratie moet natuurlijk perfect kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U negeert nog steeds mijn opmerking over Kanko.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 3 december 2020 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik negeer dus mijn eigen opmerking?
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Is uw probleem, niet het mijne... Ik zie wel dat u niets maar dan ook totaal niets zinnigs neerschrijft om nog maar over een debat te kunnen spreken...
Oei, ik zie nu dat u de inhoud ondertussen veranderd hebt... Mooi debat... Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 december 2020 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Het was tsjeverig om die uitleg over haar diploma te gebruiken, dit was gewoon payback time van N-VA tegenover Khattabi die hen een keertje teveel had zitten beledigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn echt niet nodig om aan twee derden te geraken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de nva (en de anderen) hebben de vrijheid te stemmen zoals ze goesting hebben. En ze hebben de vrijheid om een stemverklaring wereldkundig te maken. Dat eenderwie maar zegt wat er zou schelen aan prof. en oud-senaatsvoorzitter Pieters.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat senatoren worden geacht mooi x te stemmen en het een schandaal is dat ze niet x stemmen. Zo hoort een wetgevend orgaan toch niet te werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een partij die een mandtaris van een andere partij afbeeldt als "nazi-militair", verdient niet beter.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet aan het feit voorbij gaan dat Danny Pieters een prof arbeidsrecht is. Hij kan geen onwetendheid pleiten toen hij de ontslagbrief van senator Kim Geybels opstelde als Senaatsvoorzitter en haar onder druk zette deze te ondertekenen toen haar vlieger van haar terugreis uit Bangkok amper geland was. Kim Geybels is hiervoor naar een Europese rechtbank gestapt en België is voor dit onrecht veroordeeld. In het Europees vonnis wordt gewag gemaakt van de mogelijkheid tot een burgerlijke procedure om de schade die de persoon Danny Pieters en Bart De Wever aan Kim Geybels veroorzaakt heeft te vereffenen. Een ander no passeran voor Danny Pieters is dat hij zijn oprotpremie als Senaatsvoorzitter in eerste instantie weigerde. Enkel dankzij de omkoperij van Bart De Wever, hij beloofde Danny Pieters te steunen in zijn droom om grondwettelijk hof rechter te worden, nam hij afstand van zijn reeds ingediende oprotpremieaanvraag. In elke rechtstaat was Danny Pieters uit zijn rechten gezet en zijn onverdiend vermogen verbeurd verklaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke procedure is niet immuun voor politisering, maar is toch al een stuk objectiever dan de procedure voor het Grondwettelijk Hof.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een procedure ontwikkelen die volledig immuun is, lijkt me zo goed als onmogelijk vrees ik. In ieder geval is het een enorme stap vooruit in vergelijking met vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee dingen die u opsomt zijn futiliteiten. In geen enkel land zal dat volstaan om iemand uit zijn rechten te ontzetten en zijn vermogen verbeurd te verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je één rechtstaat noemen waar een persoon als Danny Pieters om wat jij afdoet als "futiliteiten" niet uit zijn rechten gezet is met verbeurdverklaring van opgebouwd vermogen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken geen enkel land waar dat WEL gebeurd zou zijn en in een land waar je opdracht mag geven om geld te verbranden en daarna nog minister kan worden zeker niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 december 2020 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft hij volgens u van concrete misdrijven gepleegd? |
|
![]() |
![]() |