Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2020, 07:17   #181
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik had de gehele tekst moeten aanhalen.
Ja, maar ik antwoordde op de opmerking van Schoof:

"Nu zijt ge echt incontournabel aan het worden voor het Nobel-comité."
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2020, 09:12   #182
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Staat er meestal.
Nog nergens zien staan zenne.
Oud 30 december 2020, 09:32   #183
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij op de opmerking "ik breng argumenten en kennis aan" (wat een feit is) stelt dat dat Nobel-oncontournabel is, dan denk jij dat argumenteren en kennis aanbrengen een Nobel prijs waard is he. Wat dus wel degelijk iets zegt over hoe weinig jij denkt dat er moet geargumenteerd worden.
En wat meteen verklaart waarom jij achter de niet-argumenterende virus-pausen van het gemaatregel lopen, ook al zijn er meer dan genoeg gegevens en argumenten om te zien wat een stommiteiten die kwiebussen uitsteken.
Nope, je hebt me niet begrepen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2020, 10:33   #184
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
*PROEST*

Geachte heer Depuydt,

ik zat hier net rustig en glaasje Ice Tea te drinken voor mijn computer, niet er achter zoals menig anderen blijken te doen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn eens zo skoon scherm weer wat toonbaarder te komen maken ?

Met vriendelijke groeten,
Kojak
De meeste compenseren dat door de aandacht naar de kousen te leiden. hie hie
Oud 30 december 2020, 10:43   #185
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heer

Verschoning, maar Dhr. Depuydt gebruikt geen snotdoek om zijn neus te snuiten. Het gedacht is ook niet netjes. Zo'n gebruikte snotdoek in uw kleren kan ook een broeihaard voor splijtzwammen worden.
Dhr. Depuydt heeft wel het geluk om niet echt last te hebben van hoesten niezen en een lopende neus. Behalve als er rokende smeerlapjes in de buurt zijn. Als de Kroonziekte "zo gevaarlijk" is, waarom hoeven deze achterlijke smeerlapjes geen verplichte afstand tegenover de deftige mens te houden?

Er wordt beweerd dat vreemdelingen minder netjes zouden zijn maar dit is dwaze praat.

Een goede raad: doe het niet!

Alle mensen en dieren zitten vol met splijtzwammen en smetstoffen. Veel ervan zijn ongevaarlijk en zelfs noodzakelijk voor de goede werking van het lichaam. Dit geldt niet anders voor het speeksel. U kent het spreekwoord over "wonden likken". Er wordt door heel deze toestand smetvrees aangekweekt. Dit is ook niet nodig zoals eerder meegedeeld.

Dat wordt verteld hetzij mondjesmaat. U weet waarom.

Hoogachtend
Je moet wel in een papieren zakdoek niezen en snuiten he. Dat correct opvouwen en weg gooien.
Toen ik vlak met mijn vrouw samen kwam at ik nog kruimelend chips en veegde ik mijn handen aan mijn jeans af voor ik terug begon te gamen.

Nu eet ik het kleinste koekje boven een servetje en drink ik thee met geheven pink zonder 1 jeans in de kast. Mijn handen veeg ik af aan een vochtig doekje of ga ik meteen wassen.

Mensen denken dat ik een erge kan zijn, maar mijn vrouw kan haar quirks beter verstoppen dan ik
Oud 30 december 2020, 15:35   #186
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar ik antwoordde op de opmerking van Schoof:

"Nu zijt ge echt incontournabel aan het worden voor het Nobel-comité."
Ja, maar dat blijft een Vrans woord dat u nog vermengde met Nederlands op de koop toe. Edoch, ik begrijp dat u vooral De schoofzak schuldig acht aan het euvel.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 december 2020 om 15:39.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2020, 20:39   #187
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog nergens zien staan zenne.
Van U verwondert me dat niet.
Oud 30 december 2020, 20:42   #188
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw vrees is inderdaad gegrond. De goed Nederlandstalige begrippen zijn "edel" en "onmisbaar".
Het was wel de Nobel van Alfred. Tenzij men gaat praten over de gelukkige winnaars van de Edel-prijzen. Dat zijn dan Edel-wijzen ?
Oud 30 december 2020, 20:47   #189
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Nope, je hebt me niet begrepen.
Toch wel. Jij denkt dat ik de pretentie heb van een Nobelprijs winnaar om wat eenvoudige feiten en redeneringen op een rijtje te zetten, omdat je enkel maar gewoon bent aan nep wetenschappers die dingen "beweren" op basis van hun petje, en denkt dat men aan wetenschap doet door dingen zomaar te beweren. Als iemand anders dus dingen "beweert" die niet overeenkomen met wat die beweerders-met-petje-op stellen, "moet dat wel een pretentieuze hufter zijn die denkt dat hij een Nobelprijs waard is", dat is jouw gedachtengang, he.

Welnee. Wat die nep-wetenschappers-met-een-petje doen is geen "hoge wetenschap" maar "platte kwakzalverij". Redeneringen opbouwen is dus geen hoge kunst, maar een basis geplogenheid in de echte wetenschap. Mocht dat al Edel-prijs waardig zijn, dan zou elke eerste-jaarsstudent in enige wetenschappelijke richting die het principe van de wetenschappen begrepen heeft, al zijn Edel prijs mogen ontvangen. Je legt, zoals ik stelde, de lat veel te laag, maar dat is omdat jij als referentiepunt platte kwakzalverij neemt als zijnde hoge wetenschap, net "onder" het Edelprijs niveau.
Oud 30 december 2020, 20:52   #190
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van U verwondert me dat niet.
Ik vroeg alleen maar naar een bron die uw bewering bevestigt.

Citaat:
... "ik breng argumenten en kennis aan" (wat een feit is) ...
Want velen op dit forum beweren hier dat ze 'de waarheid' in pacht hebben.

Jij beweert dat die bron hier ergens staat.
Waar ?

Laatst gewijzigd door kojak : 30 december 2020 om 20:54.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2020, 20:55   #191
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel. Jij denkt dat ik de pretentie heb van een Nobelprijs winnaar om wat eenvoudige feiten en redeneringen op een rijtje te zetten, omdat je enkel maar gewoon bent aan nep wetenschappers die dingen "beweren" op basis van hun petje, en denkt dat men aan wetenschap doet door dingen zomaar te beweren. Als iemand anders dus dingen "beweert" die niet overeenkomen met wat die beweerders-met-petje-op stellen, "moet dat wel een pretentieuze hufter zijn die denkt dat hij een Nobelprijs waard is", dat is jouw gedachtengang, he.

Welnee. Wat die nep-wetenschappers-met-een-petje doen is geen "hoge wetenschap" maar "platte kwakzalverij". Redeneringen opbouwen is dus geen hoge kunst, maar een basis geplogenheid in de echte wetenschap. Mocht dat al Edel-prijs waardig zijn, dan zou elke eerste-jaarsstudent in enige wetenschappelijke richting die het principe van de wetenschappen begrepen heeft, al zijn Edel prijs mogen ontvangen. Je legt, zoals ik stelde, de lat veel te laag, maar dat is omdat jij als referentiepunt platte kwakzalverij neemt als zijnde hoge wetenschap, net "onder" het Edelprijs niveau.
Nee, je snapt het niet.
Hoe kan jij nu beter weten wat hij denkt ?

Laatst gewijzigd door kojak : 30 december 2020 om 20:57.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2020, 22:42   #192
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Het was wel de Nobel van Alfred. Tenzij men gaat praten over de gelukkige winnaars van de Edel-prijzen. Dat zijn dan Edel-wijzen ?
Geachte heer PVE

De rein Nederlandstalige tegenhanger "edel" voor "Nobel" was uiteraard vermakelijk bedoeld. De achternaam van deze edele Zweed schijnt evenwel naar dit gelijkluidend Waals woord (noble) te verwijzen. Misschien is de voorvader van Alfred Nobel wel een overgewaaide Waal.

Citaat:
Louis de Geer (Ndl. Lodewijk van Jeker) heeft te samen met een schare aan Waalse volksgenoten de Zweedse ijzernijverheid aldaar uitgebouwd.
Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 00:03   #193
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, je snapt het niet.
Hoe kan jij nu beter weten wat hij denkt ?
Wie van op dit forum na 10 maanden nog niks heeft kunnen weerleggen van wat P. hier al onderbouwd aangetoond heeft, snapt er met z'n trollenkop helemaal de ballen van.
Maar zelfs dit zult ge niet snappen.
Oud 31 december 2020, 00:25   #194
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wie van op dit forum na 10 maanden nog niks heeft kunnen weerleggen van wat P. hier al onderbouwd aangetoond heeft, snapt er met z'n trollenkop helemaal de ballen van.
Maar zelfs dit zult ge niet snappen.
Zelfs een trollenkop snapt dat de theorie van uwe P niet wordt aanvaard.
Techneuten kunnen technisch perfecte theorieën proberen te verkopen, maar kunnen mislukken omdat ze maatschappelijk, sociaal, menselijk niet aan de man of vrouw kunnen worden gebracht. Doorprikt.
In de meeste gevallen overtreden ze zelf hun geproduceerde gedragsregels.
Mooie luchtledige revolutionaire praatjes die geen steek inhouden, maar onderwerp van wat verhoopt een mooi onderwerp voor een boek te zijn.
Als het maar opbrengt. We zien wel.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 01:02   #195
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zelfs een trollenkop snapt dat de theorie van uwe P niet wordt aanvaard.
Techneuten kunnen technisch perfecte theorieën proberen te verkopen, maar kunnen mislukken omdat ze maatschappelijk, sociaal, menselijk niet aan de man of vrouw kunnen worden gebracht. Doorprikt.
In de meeste gevallen overtreden ze zelf hun geproduceerde gedragsregels.
Mooie luchtledige revolutionaire praatjes die geen steek inhouden, maar onderwerp van wat verhoopt een mooi onderwerp voor een boek te zijn.
Als het maar opbrengt. We zien wel.
Je hebt wsl alle relevante/onderbouwde papers gemist mbt bv Ivermectine, om maar 1 vb te noemen ?
En wat met de economische schade die ondertussen tegen de 100 miljard euro komt aan te lopen ?
En wat met de uitgestelde diagnoses en behandelingen, waardoor er nu duizenden mensen ten dode zijn opgeschreven ?
En wat met de leerachterstand door de sluiting van de scholen ?
En wat met de fysieke achteruitgang door de sluiting van sportclubs, fitness en zwembaden ?
En wat met de psychologische schade bij de actieve bevolking door de lockdowns, waardoor talloze faillissementen gebeuren ?
En idem, wat met de ouderen die nu in eenzaamheid sterven, omdat ze hun familie niet meer mogen zien ?

Geef daar eens een antwoord op, Rudy, zonder op de grens van het trollen te vertoeven.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 31 december 2020 om 01:03.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 01:21   #196
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(...)
Jij beweert dat die bron hier ergens staat.
Waar ?
Brengt patrickve (een deel van) zijn kennis aan op dit forum, ja of neen?
Brengt patrickve (een deel van) zijn argumenten aan op dit forum, ja of neen?
En deelt patrickve (een deel van) zijn bronnen op dit forum, ja of neen?

Of snapt ge (al dan niet opzettelijk) niet wat patrickve bedoelt met zijn uitspraak dat hij argumenten en kennis aanbrengt? Daarmee beweert hij niet dat die argumenten en kennis juist zijn hé.. maar dat hij het doet, mag toch duidelijk zijn sinds zijn registratie op deze fora? Dat je daar dan nog een bron voor vraagt..? En nogmaals: of zijn kennis en argumenten juist zijn of niet, doet er weinig toe, het speelt nogal in zijn voordeel dat de tegenargumenten behoorlijk zwak zijn..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 31 december 2020 om 01:22.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 08:49   #197
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Brengt patrickve (een deel van) zijn kennis aan op dit forum, ja of neen?
Brengt patrickve (een deel van) zijn argumenten aan op dit forum, ja of neen?
En deelt patrickve (een deel van) zijn bronnen op dit forum, ja of neen?

Of snapt ge (al dan niet opzettelijk) niet wat patrickve bedoelt met zijn uitspraak dat hij argumenten en kennis aanbrengt? Daarmee beweert hij niet dat die argumenten en kennis juist zijn hé.. maar dat hij het doet, mag toch duidelijk zijn sinds zijn registratie op deze fora? Dat je daar dan nog een bron voor vraagt..? En nogmaals: of zijn kennis en argumenten juist zijn of niet, doet er weinig toe, het speelt nogal in zijn voordeel dat de tegenargumenten behoorlijk zwak zijn..
Lol... Heel de wetenschap heeft het bij het verkeerde eind. Hij alleen heeft gelijk. Het druipt van zijn postings af.
Ferguson was de enigste die achter hem stond, en toen die ook zijn mening herzag was het ineens gene goeie nie meer.
Oud 31 december 2020, 08:59   #198
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Derk? Hoe is't ondertussen? Al wat aan de beterhand?
Oud 31 december 2020, 09:11   #199
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol... Heel de wetenschap heeft het bij het verkeerde eind. Hij alleen heeft gelijk. Het druipt van zijn postings af.
Ferguson was de enigste die achter hem stond, en toen die ook zijn mening herzag was het ineens gene goeie nie meer.
Zij wiens naam we niet spreken bezitten uw media en ontslagen uitgesproken mensen met prachtige voorbeelden om te tonen wat er gebeurt wanneer iemand te kritisch wordt. Mensenmoordenaars hebben de knopen en de koers van de eugenetica, wetenschap vast.
Ich habe das gewusst.

Wetenschap is niet slecht, de mensen die dat benutten tegen de mensheid zijn slecht en ze zijn georganiseerd. Wij niet.

Laatst gewijzigd door CUFI : 31 december 2020 om 09:14.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2020, 09:40   #200
kojak
Secretaris-Generaal VN

kojak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Zij wiens naam we niet spreken bezitten uw media en ontslagen uitgesproken mensen met prachtige voorbeelden om te tonen wat er gebeurt wanneer iemand te kritisch wordt. Mensenmoordenaars hebben de knopen en de koers van de eugenetica, wetenschap vast.
Ich habe das gewusst.

Wetenschap is niet slecht, de mensen die dat benutten tegen de mensheid zijn slecht en ze zijn georganiseerd. Wij niet.
Ik kan je redenering best volgen, dat is het probleem niet.
Maar met zoveel problemen en mogelijke oplossingen is het de kunst (ik blijf het herhalen) om ergens een evenwicht te vinden.
De Engelsen kunnen daar momenteel goed van meespreken, zeker als je leest/hoort/ziet wat er daar nu aan het gebeuren is.

En als we nu eens naar ons landje kijken, en vergelijken met de rest van Europa, doen we het momentel helemaal niet slecht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be