![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Bart de Forza Flandria zal nodig hebben om burgemeester van Antwerpen te kunnen blijven ,zullen we elkaar nog eens spreken. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 december 2020 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig draadje : we zijn ondertussen de 160 reacties voorbij, en nog altijd reageerden de gebruikelijke NVA minions totaal niet. Het draadje bulkt van de zure reacties van Blokkers, maar NVA is 'plots' onzichtbaar geworden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetten worden gestemd door de Kamer, dat voor het grootste deel bestaat uit advocaten en die vroeg of laat terug zullen gaan pleiten. Die gaan dus heus niet in eigen vlees snijden door hyper-strenge strafwetten te gaan stemmen.
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Euuuhhh, die blinde haat is wel een beetje cru uitgedrukt hoor. Voor zover ik ervaar haten de Vlamingen de Walen absoluut niet hoor, integendeel. Ze buiten ze wel een beetje uit maar dat is historisch gegroeid van bij de stichting van België en dat is nu eenmaal hun rol in dit land. Voor mij hoeft dat niet te veranderen hoor....Zeg nu zelf, een Vlaming kan zelfs de onderdelen van zijn auto niet in het Vlaams benoemen, wat wil je dan .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de facturen van mijn garage staan alle gebruikte onderdelen in correct Nederlands vermeld. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 december 2020 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 december 2020 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik nog niet reageerde
Vanmorgen om 7u30 naar de bakker gegaan en daarna mijn zoon geholpen tot nu. Ik heb zelfs niet de tijd (lees goesting) om de hele draad te lezen. Bart heeft uiteraard een punt. Er zitten figuren tussen het VB waarmee ik niet geassocieerd wil worden, terwijl er natuurlijk ook veel goede mensen tussen zitten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeft het Vlaams geld niet meer gestort worden ???
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 december 2020 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld dat ontstaat door Vlaamse arbeid is VLAAMS GELD.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 december 2020 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zult echter moeten leren leven in dat mooie België, of u wil of niet. Wever heeft de stekker uit uw dromen getrokken. Alleen jammer dat ik en de rest van dit forum nu nog veel langer uw eindeloos herhaalde onzin moet meemaken. |
|
![]() |
![]() |