Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 18 augustus 2005, 22:09   #181
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Dat is niet juist en schadelijk voor hetgeen wij verdedigen. De eerste generaties vreemdelingen waren slachtoffers van het internationale kapitalisme die hen als een loutere productiefactor beschouwde zonder eigen cultuur, ras en geloof. De generatie politici van toen is medeplichtig aan deze misdaad door de eisen van het groot-kapitaal in te willigen.

Door hun nakomelingen, het gegroepeerd leven in hun culturele gemeenschap en het feit dat ze voortdurend & normalerwijze(!) tussen wal en schip vallen zijn de jongere generaties (nakomelingen) vreemdelingen zich gaan manifesteren en hun eigenheid gaan beklemtonen, zeker als het om islamitische vreemdelingen gaat die meegetrokken worden in de strijd tussen "het westen" (waar jammergenoeg Europa blijft aan meedoen maar waar de VSA en Israël aan de touwtjes trekken) en de Arabische wereld omwille van de bezetting van Palestina. Integratie en assimilatie kunnen niet slagen, zelfs niet indien Europa zich radicaal tegen de VSA en Israël zou kanten (wat wenselijk is), omdat de cultuur en het geloof van die islamieten te sterk verschilt van Europeanen.

Wat betreft de negers die komen uit oud-kolonies: dit is een ander verhaal, en duidelijk véél meer profitariaat, niet om te werken of te veroveren. Maar door hun aantal en hun aangroei verjagen ze wel oorspronkelijke bewoners uit hun wijken (Matongé-wijk).

De enige mogelijke oplossing voor de problemen is een begeleide, menselijke terugkeer. In de eerste plaats vrijwillig door een aanmoedigingsbeleid (afschaffen uitkeringen voor vreemdelingen, terugkeerpremies, verbod op moskeeën en islamitische centra,...) maar aangevuld door een desnoods manu militari uitzettingsbeleid voor wie niet wil vertrekken. Dit beleid dient haar prioriteiten te stellen, conform de groepen waarmee de eigen bevolking het meeste last ondervindt: eerst de islamieten, dan de negers, dan de joden.
Jij probeert nu heel sympathiek te klinken enzo en je slaagt er voor een deel ook in.

Alleen het is vast en zeker dat jouw plan een grote groep mensen die thuishoren in de samenleving ook gewoon gaat wegsturen.

Het is ook vrij duidelijk dat jij staat voor een blank Europa.
Nu ga je me vragen wat daar zo erg aan is, maar in die discussie heb ik geen zin.
sinan123 is offline  
Oud 18 augustus 2005, 23:14   #182
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Jij probeert nu heel sympathiek te klinken enzo en je slaagt er voor een deel ook in.

Alleen het is vast en zeker dat jouw plan een grote groep mensen die thuishoren in de samenleving ook gewoon gaat wegsturen.
Correcte analyse van Guderian en de oplossing van het vreemdelingenvraagstuk/multiculturele samenleving getuigt van humaniteit. Wat wil je nog meer?

Citaat:
Nu ga je me vragen wat daar zo erg aan is, maar in die discussie heb ik geen zin.
Is het dan een misdaad om het blanke karakter van Europa te behouden? Waarom moeten wij een melting pot of multi-raciale brij worden en mag bijvoorbeeld Turkije wel zijn kenmerkende eigenschappen behouden?
Zwarte Orde is offline  
Oud 18 augustus 2005, 23:18   #183
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Correcte analyse van Guderian en de oplossing van het vreemdelingenvraagstuk/multiculturele samenleving getuigt van humaniteit. Wat wil je nog meer?
Deportatie is niet humanitair, hoe Guderian het ook wendt of keert.

Citaat:
Is het dan een misdaad om het blanke karakter van Europa te behouden? Waarom moeten wij een melting pot of multi-raciale brij worden en mag bijvoorbeeld Turkije wel zijn kenmerkende eigenschappen behouden?
Als men dat wilde, had men dat eerder moeten doen, niet eerst honderdduizenden migranten binnenhalen en daarna: oh, we wilden eigenlijk toch een blank Europa, en nu opsodemetieren..

Over Turkije,
Er wonen 20 miljoen Koerden in Turkije en er zijn steeds meer toeristen die daar permanent blijven wonen.
Ook heeft Turkije onlangs haar asielbeleid versoepelt, omdat dat moet van de EU.
sinan123 is offline  
Oud 19 augustus 2005, 20:08   #184
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien heb jij het vooroordeel van de bullebak-extremist?
Citaat:
U kan de huidige maatschappij bezwaarlijk een samenleving noemen. Daarvoor is er net "iets" te weinig betrokkenheid en contact, sociale controle,... en "iets" te veel egoïsme, materialisme, individualisme, cocooning, chaos en geweld,...
Citaat:
Neen ik ga u dat niet vragen. Het is namelijk de evidentie zelve dat wanneer je opkomt voor een Europees Europa, je bijgevolg opkomt voor een blank Europa. De zuiderse tinten van Grieken, Italianen en Spanjaarden veranderen daar niet veel aan.
Guderian is offline  
Oud 19 augustus 2005, 20:11   #185
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als men dat wilde, had men dat eerder moeten doen, niet eerst honderdduizenden migranten binnenhalen en daarna: oh, we wilden eigenlijk toch een blank Europa, en nu opsodemetieren..
Uw posting herhaalt andermaal de grenzeloze hypocrisie bij de multicullobby! Waar blijft uw veroordeling van het feit dat men grote groepen mensen als een economische productiefactor beschouwde en bijgevolg uit hun cultuur wegplukt om in een totaal verschillende omgeving economische behoeften te gaan aanvullen? Waarom spreekt u daar niet van deportatie, hetgeen overigens idd een verkeerd woord is? Wij stellen gewoon de omgekeerde beweging voor, niks meer, niks minder.
Guderian is offline  
Oud 20 augustus 2005, 17:16   #186
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard Koerden in Turkije

Citaat:

Over Turkije,
Er wonen 20 miljoen Koerden in Turkije en er zijn steeds meer toeristen die daar permanent blijven wonen.
Ook heeft Turkije onlangs haar asielbeleid versoepelt, omdat dat moet van de EU.
Dat van die Koerden was om te lachen zeker?Al sinds jaar en dag in oorlog met de Turkse regering!Wilt gij echt dat het zover komt tussen belgen en "allochtonen"?
carlgustaaf is offline  
Oud 20 augustus 2005, 19:01   #187
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Om eerlijk te zijn zie ik de toekomst van Europa maar somber in. Als je kijkt naar de hoeveelheid Allochtonen 25 jaar geleden in Europa en hoeveel het er nu zijn kan er niks anders komen dan problemen. In hoofdzaak door hun geloof.

PetSel is offline  
Oud 20 augustus 2005, 23:28   #188
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetSel
Om eerlijk te zijn zie ik de toekomst van Europa maar somber in. Als je kijkt naar de hoeveelheid Allochtonen 25 jaar geleden in Europa en hoeveel het er nu zijn kan er niks anders komen dan problemen. In hoofdzaak door hun geloof.
En genetisch bepaald, sommige volkeren/rassen vertonen veel vlugger crimineel gedrag. Ook het hebben van veel kinderen is te wijten aan hun afkomst, door de grotere kindersterfte in hun habitat is veel kinderen op de wereld zetten voor hun een noodzaak. Het importeren van zulke volkeren naar het Europese continent is dus om problemen vragen.
Zwarte Orde is offline  
Oud 23 augustus 2005, 14:46   #189
PetSel
Gouverneur

PetSel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PetSel
Standaard

Volledig mee akkoord.

PetSel is offline  
Oud 25 augustus 2005, 12:12   #190
Cabeza de wikingo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Dat is te danken aan onze "flupke de winter" hoe meer je de islam een de moslims "boe boe" maakt hoe meer dat ook "boe boe" wordt ! Simpel is dat ! een hond zal niet op je blaffen alleen als je op hem blaft een als je nog durft te lopen zal hij ook achteraan je gat lopen een als je minder geluk hebt dan zal hij nog een stuk vreten van je kont !!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
P.S: Wanneer begon "flupke" nog met zijn kruistocht tegenover migranten ?? Wie is de oorzaak voor de mislukking van de integratie was dat niet zelf te wijten aan "flupke" een zijn propaganda-leugen oorlog ?!

Om dit te zeggen moet je in feite dus echt, maar dan echt, het verstand van een pindanoot hebben. De mislukking van de integratie is enkel en knoop dit goed in je moslimhoofd enkel en alleen de fout van DIE migranten, die er een puinhoop van maken en zich niet willen integreren. Ik zeg het nog eens: een vreemdeling die zich in ons land komt vestigen, is hier welkom als hij de taal van dat volk spreekt, zich houdt aan de wetten en gebruiken van dat volk, werkt, en een positieve bijdrage levert aan dat land.

Vertel mij eens, narcistische moslim-Ariër, hoe het komt dat niet-moslim vreemdelingen zich perfect integreren in deze samenleving, terwijl je met moslims bijna altijd problemen hebt. Als jullie moslims ons zien als honden dan moet je niet verwachten dat wij veel respect zullen tonen voor jullie! In mijn eerste post had ik het over de "scholingsgraad" van jullie volkje. Om te huilen gewoonweg.

Ah ja, voor je weer begint met je reactie van: "weer een hersenloze VB-er": ik ben toevallig hooggeschoold, werk voor een internationaal departement en heb een allochtoonse als vrouw.
Cabeza de wikingo is offline  
Oud 25 augustus 2005, 12:38   #191
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat me even raden.... volgens mij vind je het wel doodnormaal dat de Joodse kolonisten uit Gaza moesten vertrekken.
Misschien kunnen we dus ook alle kolonisten even uit Europa laten vertrekken? Ik hoor het gejubel al op voorhand!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 augustus 2005, 16:13   #192
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Laat me even raden.... volgens mij vind je het wel doodnormaal dat de Joodse kolonisten uit Gaza moesten vertrekken.
Misschien kunnen we dus ook alle kolonisten even uit Europa laten vertrekken? Ik hoor het gejubel al op voorhand!
Wat een onnozele vergelijking. Misschien hadden die kolonisten uit de Gazastrook destijds hun grond of woning gewoon kunnen kopen in plaats van het met bruut militair geweld te moeten veroveren...

PS: Raadpleeg eens een woordenboek en zoek eens het verschil op tussen de woorden kolonist en immigrant.
groene flamingant is offline  
Oud 25 augustus 2005, 16:42   #193
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Wat een onnozele vergelijking. Misschien hadden die kolonisten uit de Gazastrook destijds hun grond of woning gewoon kunnen kopen in plaats van het met bruut militair geweld te moeten veroveren...

PS: Raadpleeg eens een woordenboek en zoek eens het verschil op tussen de woorden kolonist en immigrant.
oh? jij dacht dat de originele inwoners van Borgerokko, Mollahbeek en Saharabeek allemaal VRIJWILLIG zijn vertrokken zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 augustus 2005, 17:13   #194
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
oh? jij dacht dat de originele inwoners van Borgerokko, Mollahbeek en Saharabeek allemaal VRIJWILLIG zijn vertrokken zeker?
Och ja, ze hebben u natuurlijk met tanks en bulldozers uit uw huis gezet...
groene flamingant is offline  
Oud 25 augustus 2005, 17:17   #195
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik vind het niet normaal dat mensen eerst ergens een leven opbouwen en plots daar weg moeten gaan.
En weet je wat ik nog erger vindt? Dat de Sharon-regering nog wel aan het doorbouwen is aan de andere kant. Gaan ze die mensen later weer ook uit hun huis gooien?
BTW. Waarom ''raad'' jij zomaar dingen?

Citaat:
Welke kolonisten?
sinan123 is offline  
Oud 25 augustus 2005, 17:18   #196
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
De door jou genoemde plaatsen BESTAAN niet eens.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 25-08-2005 at 18:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
De door jou genoemde plaatsen BESTAAN niet eens.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
De door jouw genoemde plaatsen BESTAAN niet eens.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 25 augustus 2005 om 17:18.
sinan123 is offline  
Oud 25 augustus 2005, 17:55   #197
Asafira
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dit is een belachelijke opmerking die niets toevoegt tot de discussie op dit forum. Hoe zou jij het vinden mocht morgen je land worden geannexeerd en dan het deel waarin nog echte belgen wonen wordt gekoloniseerd en vanaf die dag een bron is voor geweld.

En dan om terug te komen op de oorspronkelijk topic van dit forum:
Integratie van islamieten zou kunnen werken, en niet indien wie ons toleranter tegen hen zouden gedragen of andere dergelijke bullshit. Nee, het grootste probleem hier is dat wij uit het stadium zijn gegroeit van waar de kerk de wet was. Degene die integreren naar Europa hebben het probleem dat zij wel nog altijd sterk geloven wat Mohammed zegt (nu ja wat de imams over mohammed zeggen). Als elke MOslim evenstreng ketterij zou bestraffen zouden we allang dood zijn. Het probleem zijn niet de mensen die niet dommer zijn dan wij, het probleem is dat zij in dat opzicht nog in een ander evolutiestadia zitten. Dit wijst erop dat ze niet terreur willen zaaien maar eerder ketterij bestraffen. Ze verspreiden het woord van god zoals wij dat circa 50 jaar geleden nog deden en zijn nog niet eens zo grof als wij toen deden. Waar ons cultuur en geloof eigenlijk niet veel meer voorstellen is dat voor hun heilig goed. Dit botst. Enkel en alleen indien ook de islam hun greep om deze mensen begint te verliezen kan integratie lukken, alleen als tegen die tijd geen algemene islam haat is, die er nu nog gelukkig niet is.

en dan over het samenklitten van allochtonen en verjagen van autochtonen uit hun wijken: als er een allochtoon in een buurt komt wonen, trekken er veel autochtonen weg (zeker in Brussel). Als er geen nieuwe autochtonen komen wonen dan komt er uiteindelijk een allochtoonse wijk. Je kan geen mensen uit hun huis jagen en er expres ook allochtonen laten wonen. Er bestaat geen enkel geval van een hele groep allochtonen met dezelfde huidskleur die tesamen een hele wijk opkopen. En als ze dit proberen geleidelijk aan te doen zodat het niet zou opvallen, wel dan zijn ze toch niet zo stom als sommigen beweren
Asafira is offline  
Oud 25 augustus 2005, 22:54   #198
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Och ja, ze hebben u natuurlijk met tanks en bulldozers uit uw huis gezet...
Nee, men heeft wetjes gemaakt, waardoor elk wildvreemd sujet hier zomaar kan komen wonen, blijven, kweken en importeren.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 25 augustus 2005, 23:13   #199
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

islam en democratie zijn onverenigbaar.Zo lang deze godsdienst standhoud is er van integratie geen sprake, net als het christendom konden zij enkel met het zwaard in de hand vooruit, alle andersdenkenden veroordelend."Dood de ongelovigen waar ge ze vind, neem hen gevangen" was , en is, hun strijdkreet.Voor de moslim is de wereld in 2 verdeeld: de Dar-al-Islam, huis van islam, onderworpen aan de chari'a, en de Dar-al-harb, huis van oorlog en chaos, waar men -nog-niet aan de chari'a onderworpen is. "nog niet", want voor de moslim is het ondenkbaar dat de hele planeet op een dag niet musulmaans zal geworden zijn.Tot op die dag heeft hij geen rust, maar als de harbis(inwoners van de Harb, ongelovigen) te sterk zijn om frontaal aan te vallen , moeten ze wachten , hem zand in de ogen strooien en laten geloven dat ze vrede willen .Die tijd, waarop ze hun moment afwachten, is de Dar-al-sulh, en dat is de tijd die wij nu leven
carlgustaaf is offline  
Oud 25 augustus 2005, 23:36   #200
Soultaker83
Vreemdeling

Standaard

Op den duur zullen de migranten de meerderheid vormen in europa want zij kweken gelijk konijnen ze krijgen 10 kinderen terwijl een belgisch gezin gemiddeld 2 kinderen hebben. Dus worden we passief en langzaam veroverd
Soultaker83 is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be