![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kies maar | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
23 | 34,33% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Andere partij als hier boven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Ik ga niet (meer) stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er is daar niks universeels aan, al ware het maar omdat die ook claim rights bevatten die niet in alle omstandigheden zelfs maar toepasbaar zouden zijn. Let wel, ik ben te vinden voor zo een vorm van rechten *binnen een groep*, maar dat is dan ook enkel maar MIJN politiek standpunt. Het verschil met U is dat ik besef dat mijn politiek standpunt enkel maar dat is: een politiek standpunt. En er niks fundamenteels aan is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was er in het begin ook al zo'n hoog percentage blokkers op dit forum? Ik ben zelf pas toegetreden in 2014 en ben pas later actiever geworden, dus ik heb daar zelf niet echt een goed zicht op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, u bent ook pas in 2014 toegetreden zie ik nu. U kent dus ook niet echt de begindagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie maar naar Abu Ghraib: 'Jullie moeten ze volgen maar wij gaan er hier toch wel wat losjes mee omspringen." Met andere woorden, uiteindelijk kunnen deze wetten toch ondergeschikt worden aan de feitelijke universele wet op deze planeet, namelijk de wet van de sterkste. Dat noem ik gekaapt worden.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 11 februari 2021 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/poll.php?d...ts&pollid=2163 Alvorens iedereen deze poll nog gaat manipuleren, hier de cijfers: Vlaams Belang: 52,61% CD&V/N-VA: 13,65% Sp.a.: 10,44% Groen!: 6,83% VLD: 4,02% Andere: 12,45% Let ook op het aantal stemmers: 249. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een geluk dat de linksen zich organiseerden en hun rechtse tegenstanders hielpen bannen, anders domineerden de gehate bottinnen dragende neo-nazi's dit forum helemaal.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JA, dus 66% samen.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan stel ik me nog steeds de vraag naar de reden. Ik begrijp Panda's argument dat sommige mensen het niet leuk vinden om op een forum te vertoeven waar +50% VB is, maar wat is de initiële oorzaak geweest van dit hoge percentage? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de indruk dat ze an sich meer politiek gemotiveerd zijn. Links engagement is misschien zwakker op dit forum, maar sterker in het middenveld, in journalistieke en academische kringen, enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel je even voor wat de uitslag van de laatste "grote" peiling zou geweest zijn als er 60% Vlamingen en 40% Franstaligen bevraagd waren geworden... En dan nog komen niet alle Vlamingen die Vlaams Belang stemmen daar voor uit. Dat verklaart waarom het VB in de regel meer stemmen haalt dan de peilingen voorspelden. Hoe langer nieuwe verkiezingen worden vermeden, hoe hoger de prijs zal zijn die de partij van de zelfverklaarde dweil zal betalen. Op een relance rekenen om het tij te keren kunnen de "liberalen" vergeten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 februari 2021 om 11:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder op mensen stemmen dan op partijen.
- Van Ranst. - Van Gucht. - F VDB. - Enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() fraaie bende...
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan zijn er leraars wiskunde (weliswaar uit een Steiner-school) die beweren dat je in het echte leven nooit wiskunde nodig hebt.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |