![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Jambon dan ook een leugenaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wellicht zo is. En nu ben ik zeker niet bang geweest van covid19, maar de Braziliaanse heeft mijn aandacht wel gelokt.
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar covid is “anders” Als wij ons niet onderwerpen aan een globaal totalitair systeem, dan is het gedaan met ons. Jaaaaaaaaaawadde...
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
==> zo hebben de wijze wetenschappers het mij toch uitgelegd en die vertrouwen we blind, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door alpina : 24 maart 2021 om 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch leven we op een wereld van psychopaten die zich al te graag verrijken op de ziekte. En corrupte politici die lobbyen rijker te worden. Ik weet dat het erger zal worden. Niet door het virus maar door het verzet tegen deze duistere overmachten. Er komt een massa reset, zoals vele malen eerder in de menselijke geschiedenis.
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Wat heb je niet begrepen van; ons lichaam is een fantastisch virusvernietigingsmachientje dat al een miljoen jaar bewijst dat het elke virusaanval HEEFT overleefd
En De politiekers/bankiers/pratende koppen op tv/experten willen ons doen geloven dat we er allemaal aangaan (door dit virus) als we ons niet onderwerpen aan hun totalitaire/biofascistische staat
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() We zijn pas vertrokken.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt de economie ooit herzet? Neen, de grote haaien/clans/dynastieën hebben geld vergaard over eeuwen heen. Oud geld wegduwen voor nieuw geld. Onmogelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit. De lockdown?
Wel, ik heb vrede en vreugde met God, voor mij is dat de deur naar alles. Wie bereid is vervolgd en vermoord te worden, die kent vrijheid. Ze kan wel door dwang ontnomen worden. Het is de gewoonte van deze wereld de waarheid te vermoorden, maar dat hoeft je niet mee te trekken. De overwinning is reeds binnengehaald, verlossing is nabij.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8 miljard mensen met nieuwe tech waar 7 miljard plots overbodig zijn. Als de burger niet meer de drijfsfeer van de economie is en automatisering werkt als katalysator. Wat gebeurt er dan met een soort die overkweekt met steeds minder grondstoffen en opvolgende rampen? ![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een spelletje komt er uiteindelijk altijd een reset. Iemand neemt AL het geld/fiches. Dan is de economie dood. Competitie is een zonde.
In het echte leven blijft oud geld wat in dezelfde clans/dynastieën.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Je uitspraak “Wie bereid is vervolgd en vermoord te worden, die kent vrijheid” doet me wel wat. Ik ken geen vrijheid, me dunkt.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De letter brengt de dood maar de geest het leven.
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() De heiland gaat niet nederdalen Cufi, of je zou ermee moeten bedoelen dat de visjes en de koetjes “ineens” het licht gaan zien.
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze pandemie was voor deze elite wel de perfecte gelegenheid al dat nieuwe speelgoed te installeren en toe te passen om iedere burger Stalin-style in kaart te brengen. Door de Heiland ben ik bekend met de signalen van dit beest en ben ik er dus vrij van. Het kan me wel mijn kop kosten maar dit leven is op schaal van oneindigheid nog geen nanoseconde in vergelijking. Hoewel ik liever oud en versleten zou sterven in een veiligere omgeving. Hitler zal een koorknaap zijn tegen de komst van de volgen tirannie, en die geest is zeer aanwezig in mijn leven.
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Sorry voor m’n taalgebruik, maar ffing hell man, wat gebeurt er toch allemaal.... Ik heb geprobeerd m’n allerbeste, en eigenlijk enige, vriend, uit te leggen, sinds een jaar wat er aan de gang is, en hij ziet het ECHT niet...
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 maart 2021 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |