![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig herstellen jouw reacties het evenwicht wat betreft humor.
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ne mens zou voor minder zijn gevoel voor humor verliezen, als zo'n bende uitheemse volkeren je leven dermate komt verkloten dat je het afbolt.
En voor je mij voor intolerante en onverdraagzame klootzak gaat uitschelden, alle autochtone bewoners van weleer zijn het allemaal afgebold, en al die buurten in die vier Brusselse gemeenten, waar ik ooit gewoond heb, zijn nu allemaal homogene allochtone buurten geworden. Als ge mij niet gelooft, ik kan u de adressen geven, dan kan je het zelf gaan vaststellen. Tof eh, die opgedrongen "multiculturele" waanzin. ![]()
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On a serious note: steekt het dan niet dat N-VA categoriek de hard rechtse lijn die je voorstaat afhoudt en geen teken geeft dat het met het VB in zee wil?
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben vooral benieuwd hoelang ze zich dat nog gaan kunnen permiteren zonder zelf holder de bolder den berg af te glijden, om eens een eminent filosoof te citeren. En wat is er trouwens zo "hard rechts" aan de VB-voorstellen zoals bijvoorbeeld alle illegalen te retourneren ???
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andere draden worden ook constant naar de zak geholpen door er de islam en/of vreemdelingen bij te sleuren, mijn beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je een andere oplossing?
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 februari 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat laatste lijkt me wel een zeer interessant thema om wat uit te diepen in subforum godsdienst. Hier ga je daar (logisch gezien de forumstructuur...) geen reactie op krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu steken ze u daar wel voor een paar tiental jaar voor weg, dat is dus geen optie.
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet liegen Panda. Jij was nochthans de enige die mij vroeger op dit forum aanwreef dat ik van alle stomme stoten bij nacht in hoerenkoten zou gedaan hebben. Niks was U te min om te verzinnen dat mijn argumenten proberen belachelijk te maken. En waarom vielen uw argumenten zoveel op. Wel heel eenvoudig om dat de Vlamingen; hier aanwezig; het vertikten om enige moed op te brengen en te reageren op uw zotte stoten en belachelijke interventies. Dit is hier wel een discussie platform. Maar dat er sommigen zo ver gaan om uw bezittingen waardeloos te maken en dat dit niet mag gezegd worden van mensen zoals jij maakt dit forum waardeloos. De reden ook waarom ik het hier zal afbollen. En daarbij hebben de moderator U jaren de hand boven het hoofd gehouden. Dezen die na al die vuiligheid nog niet eens beseffen dat uw enige bedoeling er uit bestaat om het Vlaamse volk te splitsen moeten hun reukorgaan laten nazien. Zelfs de vergane lijken van doden heb je gebruikt en gebruik je nog steeds. En juist daarom besef ik dat er onnozel snullen zijn die het na zovele jaren nog niet beseffen. Letterlijk iedere draad wordt hier kapot gemaakt door smerig gezever om te vermijden dat er iets ernstig boven water zou komen. En dat lawaaimakers dit maar niet beseffen stoort mij enorm. Al jaren laten ze zich opjutten door vreemd gespuis dat in den vreemde gaan lopen is. In het beste geval als economische vluchtelingen. Terwijl er in hun heilige teksten volop geschreven staat dat stelen en kapot maken van ongelovigen een heldendaad zouden zijn. Ik word die onnozele truut kotsbeu. Dit is geen forum voor en van Belgen. Dit is een forum tegen onze democratie. Kom dan ook niet als sukkelaars janken dat we die democratie kwijt raken. Mij kan het verdomme niet schelen. Op tv hoorde ik recent nog iemand zeggen : "Ik heb het gehad" Mijn tijd verspil ik niet meer om hier kennis te nemen van nonsens en onbeleefde smeerlapperij die gedoogd wordt omdat ze past in de planning van dezen die liever een volk van sukkelaars beogen ipv een gelukkig volk. Zij het geld en de jobkes en het grote geld en voor de rest de sukkelaars die mogen krabben om rond te komen. Ik heb het dus gehad. Droom maar verder. Maar liefst zonder mij dan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: aaargh ik laat mij weer beetnemen door de draadverkloters. My bad. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 februari 2021 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Met een baard in djellabah en met een gehaakt potske op en op sloffen????? Of zoals die bij ons komen, een zwarte jongeman met Europese kleding ??,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, in de praktijk heeft het christendom aanleiding gegeven tot de katholieke kerk, zoals de communistische principes aanleiding gegeven hebben tot de soviet unie en de EU. |
|
![]() |
![]() |