![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan 1 narrative creëren.
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Borstvoeding moet worden aangeraden. Dat gebeurt nu al (of gebeurde toch bij ons). De keuze ligt echter bij de moeder. Verplichten is een brug te ver.
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele immuniteitssysteem komt op gang met een potion uniek op maat van de baby. Beter dan een biologische evolutie dan een synthetische als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() En hoe kom je aan die correcte informatie?
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religie en free choice gaan nu eenmaal niet samen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok daar heb je me. Maar dan MOETEN ze ook stoppen met verplichte vaccins omdat anderen wel biologisch willen leven en niet naar imitaties.
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 18 maart 2021 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Think about it. Terugkeren naar waar het goede begon om daaruit iets nieuw te bouwen.
Er is geen andere weg. Zie dit niet op individueel vlak maar vanuit een beleid. Dus geen democratie maar alles naar de christelijke norm. Imagine.
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeggen dat ge meer dan 1 narrative wilt om dan ergens anders te zeggen dat ge alles wilt teruplooien naar de christelijke narrative?
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je ook alle kinderziekten terug moeten ondergaan; en operaties zijn ook al niet meer biologisch origineel. Laat staan contraceptie. Ik ruik religioot dictatorschap. Ga direct naar A(ntwerpen) te biechten bij Bonny de boze.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb ik geleerd na een “fatsoenering” wanneer ik eens uit mijn isolement kwam? En wat mijn drijfsgeest was de plandemie eens langs de andere kant te bekijken... Ze liegen, fabriceren nieuws en datastatistiek passeert corrupte geesten voor ze in de transparantie belandt. Vaccins zijn business waar ze meer angst voor aanjagen dan werkelijk nodig is. Wanneer het dan eens misgaat komen die corrupte geesten bijeen, roepen die iets uit en een hele bevolking zingt het in koor na. Met alle Chinezen en geheel Antwerpen, mor nimeer met mij.
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we bevelen dat zeker niet af voor anderen. Het kan gewoon natuurlijker en het is beter voor lichaam en geest. De imitaties zullen hoe langer hoe meer neveneffecten teweeg brengen. Maar ieder maakt dat maar voor zichzelf uit he.
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() De reden dat u ze beu bent is omdat u er maar niet in slaagt ze te ontkrachten en dat uw spreiding van het Woord niet echt aanslaat. De meesten hier zitten niet op dit forum om bekeerd te worden. Als u de bekeringsdrang zou kunnen controleren zal u minder gefrustreerd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bekeer niemand. Jullie zoeken mij op met jullie gezaag, niet andersom he.
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is toch niet moeilijk?
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() U wenst tolerantie voor homofilie te bestempelen als zonde. Dat stond toch geschreven nietwaar?
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 18 maart 2021 om 12:10. |
![]() |
![]() |