![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve wat privé initiatieven vanuit NVA heeft geen enkele Belgische overheid enige officiële band met de catalaanse separatistische fratsen. Als onze Vlaamse MP vanuit een handelsmissie in Spanje een skype gesprekje wil voeren met de voortvluchtige Puigdemont die in Brussel zit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie maar twee mogelijkheden. Of we doen iets zoals bij de Fransen, de 65+ onder lichte druk voor de derde keer inspuiten. Of je laat alles waaien, maar ik denk dat dit voorlopig vloeken in de kerk zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist, maar het zijn niet de gevaccineerden die zo ziek worden dat ze de ziekenhuizen overbelasten.
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben persoonlijk géén voorstander van vaccinatie van jongeren vooraleer we aan 100% (en dus : gedwongen) vaccinatiegraad zitten bij volwassenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die om medische redenen niet gevaccineerd kunnen en mogen worden. Dus ook maar de spuit, gewoon om die 100% te halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans komt het daar wél op neer als je alle 60-plussers verplicht naar het vaccinatie stuurt. Ook al zijn het vooral 60-plussers die een derde spuitje kregen.
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha. Ik kom net van bij de kapper vandaan. Geen Eduard Knipschaar kapsel meer voor mij.
Om de stijging van het aantal gehospitaliseerden tegen te gaan zie ik maar één oplossing meer: dood alle kinderen onder zestien jaar !! ![]()
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het probleem nu net... de Wappies mogen nog overal binnen behalve in horeca. Men moet veeeeel restrictiever zijn... Ze uitsluiten uit alle publieke ruimtes. Dan pas gaat de dwang werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Nu nog niet. En die moet er wat mij betreft zeker komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u gelooft in dwang om die resterende kleine minderheid te dwingen, dan onderschat u de innerlijke sterkte van heel wat personen uit die groep. Op die manier is men goed op weg om martelaren te creëren. En als u de geschiedenis voor ogen houdt, kan zoiets voor het omgekeerde effect zorgen dan wat men beoogt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() x2
Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 november 2021 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja besmetting is nog mogelijk na vaccinatie, waar het om gaat is dat de gevolgen veel milder zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De belasting van de ziekenhuis gebeurt ook door "de absolute termen", d.i. door aantallen. Dat is geen spel, maar gewoon een feitelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu is het steeds één kind in de klas maakt een fout, en heel de klas moet gestraft worden. Zoals ik eerde schreef, de bedoeling moet blijven de ziekenhuizen te ontlasten. En dan is het prioritair: wie beland daar? Leeftijd? Onderliggende klachten? Het kan toch niet zijn dat al die IC bedden bezet zijn kerngezonde mensen die covid-19 opgelopen hebben. |
|
![]() |
![]() |