![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw puntje staat verkeerd. Als er 4 nullen staan is het 110.000. Uw getallekes juist schrijven hé!
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 110.000.
Of zie ik dat weeral verkeerd want het is erg gesteld met mij de laatste tijd. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Zoals ik al zei, zou het 11.000 zijn zonder dat nulletje extra. En dat zou vanzelfsprekend foutief geïnterpreteerd kunnen worden. Waarom zou ik 11.000 schrijven trouwens? Is er iets mis met 11.000?
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 19 juni 2021 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Joppiesaus
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Die overdreven opgefokte toestanden rond het EK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg uit : de zin was ten einde. Aan het einde van een zin komt een punt, een zin wordt afgesloten met een punt, het heeft er niets mee te maken dat op het einde van die zin een getal staat. Bent u mee? Of moet ik het nog eens uitleggen ![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil u wel even uitleggen dat getallen groter dan 999 in groepjes van 3 verdeeld worden beginnend rechts achteraan. Dat wordt in de lagere school al aangeleerd.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 19 juni 2021 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |