![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 3 juni 2021 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Identiteit van de daders is bekend. Volkswoede gaat hun deel zijn ... doet me denken aan de kopschoppers van Eindhoven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 gefaalde politica die mag opdraven op de eredienst van 1 van mijn naasten.
Maar da's niet hier of ginder. Er is een meisje dat zelfmoord heeft gepleegd nadat er intieme beelden van haar in de wijde wereld zijn geworpen. Het is niet de eerste persoon die zo reageerde. En ik weet hoe ik 30 jaar geleden zou gereageerd hebben. Niet veel beter. Langs de andere kant, 30 jaar geleden zouden het op zijn slechtst foto's of VHS video's geweest zijn voor zeer beperkt publiek. Nu is 1 goed gekozen zoekterm voldoende om iemands leven over te nemen.
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, een politieker in zo'n omstandigheden ...
mocht mij zo'n drama overkomen, dan word ik wel graag getroost met wat aandacht van eender welke nva-politieker, maar niet van een andere. Ze zullen dat op voorhand wel checken zeker, want anders zouden ze wel eens van een kale reis kunnen thuis komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
14-jaar, adolescent, puber, bakvis. Remember. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit spreek ik zo een onderkruiper als Decroo aan met mijnheer. Die vent komt niet tot aan mijn enkels.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ware ik niet christelijk geïnspireerd ik zou Spartaanse milities opstellen.
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(persoonlijk als het om een van mijn dierbaren zou gaan, wel mijn fantasie is niet alleen eindeloos, ze is ook genadeloos) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er valt met u weer geen zinnig debat te voeren merk ik ...
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De straffeloosheid was misschien al wat minder als men de politiek daarop zou durven aanspreken. En dan zonder iets te sugarcoaten. Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die politici eens stoppen met een show op te voeren en iets doen?
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Probeer eens een debat te voeren ... Wat hier geëtaleerd wordt, is het gevoel dat mensen hebben bij het opdraven van een minister op een wake voor een meisje, dat er vandaag (meer dan waarschijnlijk) nog zou zijn, indien zijn partij (die trouwens och al enkele opeenvolgende legislaturen deel uitmaakt van de regering(en)), welke de minister van justitie in haar rangen heeft, wat meer werk had gemaakt van straffeloosheid én het herzien van de strafmaat voor dit soort misdrijven. Het enige wat de recente minister van justitie tot nu toe heeft gedaan (en dat is maar relatief recent) is een voorstel ingediend om betreffende de maximumstraf van vijf jaar naar tien jaar te gaan. Wel dan ... Zijn voorganger heeft zijn sublieme (zie hieronder) moeten stoppen, omdat het in zijn gezicht ontplofte als gevolg van de moord op Sofie. Op het moment dat er zowat vier keer per week een groepsverkrachting plaatsvindt, verklaart minister van justitie op televisie dat 'er af en toe eens wat verschrikkelijk gebeurt' ... En dan zouden de mensen niet kwaad mogen worden? En wie dan kwaad wordt, is meteen extreem rechts? En tot slot, ... wat heeft De Croo daarmee te maken? 1) Wie vertegenwoordigd de huidige regering? 2) Wie voelde zich (net daardoor) geroepen daar aanwezig te moeten zijn?
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat u dat moet aanvaarden. U mag aangeven dat u het oneens bent daarmee en waarom. Maar u wat u doet, de argumenten negeren en dan over iets totaal anders beginnen dat er helemaal geen kloten mee te maken heeft. En dat is niet de eerste keer trouwens.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gros hier aanwezig zo theologisch geletterd is als ze over het christendom van jetje geven; vergeef me hun theologische inzichten over de islam even verticaal te klasseren of naar wens in te vullen. Het gros kent hun eigen afkomst niet meer, laat staan dat ze mee zijn in de islamitische kwestie.
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is een reden dat volwassenen daten op publieke plaatsen zoals restaurants en cinemas. Enfin ja, je hebt er ook die afspreken in de bossen. En die komen ook soms in het nieuws, dat bewijst mijn punt.
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover geweten had geen enkele van die 5 een zwaar verleden. Buiten wat irritant gedrag aan het Van Beverenplein in Gent.
Het is ontzettend goedkoop om nu te komen zeggen dat justitie gefaald heeft.
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Verlinden pleit voor online aangifte bij seksueel geweld Hetze tegen verdachten groepsverkrachting op sociale media: is doxing strafbaar? Een artikel van bij onze noorderburen 'leerde' ... Wat is doxing? Kan er iemand mij vertellen waarom deze draad zijn nieuwe onderkomen gevonden heeft bij Immigratie & Integratie? De daders waren toch van alle slag (origine) of heb ik dat ook weer verkeerd gelezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2021 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan rijst natuurlijk de vraag: van wie is dat internet eigenlijk? Bestaat er nog een commissie die alles gaat controleren (zoals bij films in een ver verleden) wat men post of doet op het net? Zoek ik het te ver of net niet? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2021 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |