Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2021, 19:49   #181
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien zei hij het niet op die manier ok maar er was toch een aanwijzing dat het meisje hulp nodig had die zij véél te laat gekregen heeft.

(Misschien heb ik het niet goed gezien of gelezen want ik was de tafel aan het zetten )

Ik hoop dat Vermassen de ouders kan helpen naast het leed dat deze mensen al moeten verwerken en dat de daders zeer zware straffen krijgen. (chemische castratie en levenslang working on a chain de ultieme optie?????)

p.s.

Gaat men dat goedpraten wat die bende gedaan heeft dan is er echt wel iets serieus mis.

Familie wil doodsprentje slachtoffer groepsverkrachting van Facebook: ‘Voyeurisme in hoogste graad’

‘Als dader beelden deelt, is dat de ultieme vernedering’
Hij heeft inderdaad gezegd dat het meisje twee keren hulp had gevraagd en niet gekregen had. Ik hoop dat je begrijpt waarom, in zijn defensiestrategie, dat hij dat zegt? Je denkt toch niet dat Vermassen, vandaag nog de pers te woord staat om reclame voor zich zelf te maken?

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 3 juni 2021 om 19:49.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 19:51   #182
Yarisken
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Identiteit van de daders is bekend. Volkswoede gaat hun deel zijn ... doet me denken aan de kopschoppers van Eindhoven.
Yarisken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 19:53   #183
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Er is maar 1 gefaalde politica die mag opdraven op de eredienst van 1 van mijn naasten.

Maar da's niet hier of ginder. Er is een meisje dat zelfmoord heeft gepleegd nadat er intieme beelden van haar in de wijde wereld zijn geworpen.

Het is niet de eerste persoon die zo reageerde. En ik weet hoe ik 30 jaar geleden zou gereageerd hebben. Niet veel beter.

Langs de andere kant, 30 jaar geleden zouden het op zijn slechtst foto's of VHS video's geweest zijn voor zeer beperkt publiek.

Nu is 1 goed gekozen zoekterm voldoende om iemands leven over te nemen.
Oud 3 juni 2021, 20:40   #184
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is echt opletten met het posten van foto's van de daders volgens wat ik volgde in een nieuwsuitzending.

Ook één van de moeders van één van de verdachten schreeuwt het uit.

Moeder van verdachte in zaak van groepsverkrachting dient klacht in na doodsbedreigingen.

In extremis zou je de vraag aan die moeder kunnen stellen: wat als er met uw zoontje zowiets zou gebeuren?

Op huidig ogenblik doet men er alles aan om de 'schuld' in het verkrachtte meisje haar schoenen te schuiven.

Bij een TV uitzending zag ik Vermassen daar zijn tekst en uitleg over geven en het eerste wat ik dacht was: stuur die vent maar op pensioen.

Misschien heeft dat te maken met dat ik persoonlijk enorm fan was van de spijtig genoeg al overleden zijnde Piet Van Eeckhaut <<--RIP & Respect!!

p.s.

Nu merk ik dat pas dat dit draadje al snel verplaatst is geweest.
De grootste geldschepper en corrupte politieker van Oost-Vlaanderen, met zijn advocatenbureau. Ook de gewiekste, want nooit gepakt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 20:42   #185
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Tsja, een politieker in zo'n omstandigheden ...
mocht mij zo'n drama overkomen, dan word ik wel graag getroost met wat aandacht van eender welke nva-politieker,
maar niet van een andere.

Ze zullen dat op voorhand wel checken zeker, want anders zouden ze wel eens van een kale reis kunnen thuis komen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 20:57   #186
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien zei hij het niet op die manier ok maar er was toch een aanwijzing dat het meisje hulp nodig had die zij véél te laat gekregen heeft.
Uni. Het is niet omdat dat meisje geen hulp heeft gevraagd of gekregen dat haar ook maar enige schuld treft.
14-jaar, adolescent, puber, bakvis. Remember.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 21:28   #187
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Gewoon voor het oog van de camera's tegen De Croo zeggen: "mijnheer, ik zou willen dat u weggaat".

Je kan ze niet harder raken, dan op die manier.
Nooit spreek ik zo een onderkruiper als Decroo aan met mijnheer. Die vent komt niet tot aan mijn enkels.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 21:46   #188
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tsja, een politieker in zo'n omstandigheden ...
mocht mij zo'n drama overkomen, dan word ik wel graag getroost met wat aandacht van eender welke nva-politieker,
maar niet van een andere.

Ze zullen dat op voorhand wel checken zeker, want anders zouden ze wel eens van een kale reis kunnen thuis komen.
Ja zo kennen we ze wel. Voor hun eigen draconische beveiliging en tegelijk de ogen dichtknijpen bij zware gevaren voor onze kinderen.
Ware ik niet christelijk geïnspireerd ik zou Spartaanse milities opstellen.
Oud 3 juni 2021, 22:20   #189
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Even dit terzijde:

voor zij die hier namen en foto's posten, ik hoop echt van harte dat daar geen "spijtige vergissingen" zijn gebeurd he.
Dat is inderdaad bijzonder onkies. het gaat om minderjarigen, ook al hebben zie iets uitgestoken waarvoor fysische castratie nog een milde straf is.

(persoonlijk als het om een van mijn dierbaren zou gaan, wel mijn fantasie is niet alleen eindeloos, ze is ook genadeloos)
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 23:05   #190
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik wil dat niet. De islam zal de verlosser van Europa zijn, maar niet van mij.
Dat is een onvermijdelijke causaliteit. Net zoals den rode draak/China de nieuwe wereldmacht wordt.

Maar hier gaat het over een nieuwe wandaad die kon volgen op een homomoord.
Misschien wat minder naar religieuzen wijzen en meer naar beleid.

Er valt met u weer geen zinnig debat te voeren merk ik ...

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 23:10   #191
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Er valt met u weer geen zinnig debat te voeren merk ik ...
Alsof lijkenpikken door een bevolkingsgroep te stigmatiseren dan zinniger zou zijn

De straffeloosheid was misschien al wat minder als men de politiek daarop zou durven aanspreken. En dan zonder iets te sugarcoaten.

Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die politici eens stoppen met een show op te voeren en iets doen?
Oud 3 juni 2021, 23:18   #192
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat heeft De Croo daarmee te maken? Of vind je dat hij een Erdoganneke of een Poetineke moet doen?

Extreemrechts laat weer hun ware aard zien: weg met de Scheiding der Machten.
Wat betreft het laten zien van de ware aard, hoeft niemand lessen van jou te krijgen. Werkelijk alles plaats jij in een hokje. Iemand zegt wat; het staat je niet aan ... e voila ... 'extreem rechts'.

Probeer eens een debat te voeren ...

Wat hier geëtaleerd wordt, is het gevoel dat mensen hebben bij het opdraven van een minister op een wake voor een meisje, dat er vandaag (meer dan waarschijnlijk) nog zou zijn, indien zijn partij (die trouwens och al enkele opeenvolgende legislaturen deel uitmaakt van de regering(en)), welke de minister van justitie in haar rangen heeft, wat meer werk had gemaakt van straffeloosheid én het herzien van de strafmaat voor dit soort misdrijven.

Het enige wat de recente minister van justitie tot nu toe heeft gedaan (en dat is maar relatief recent) is een voorstel ingediend om betreffende de maximumstraf van vijf jaar naar tien jaar te gaan. Wel dan ...

Zijn voorganger heeft zijn sublieme (zie hieronder) moeten stoppen, omdat het in zijn gezicht ontplofte als gevolg van de moord op Sofie.

Op het moment dat er zowat vier keer per week een groepsverkrachting plaatsvindt, verklaart minister van justitie op televisie dat 'er af en toe eens wat verschrikkelijk gebeurt' ...

En dan zouden de mensen niet kwaad mogen worden? En wie dan kwaad wordt, is meteen extreem rechts?

En tot slot, ... wat heeft De Croo daarmee te maken?

1) Wie vertegenwoordigd de huidige regering?
2) Wie voelde zich (net daardoor) geroepen daar aanwezig te moeten zijn?

— Jeremy Clarkson
Oud 3 juni 2021, 23:23   #193
Travis Bickle
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Alsof lijkenpikken door een bevolkingsgroep te stigmatiseren dan zinniger zou zijn

De straffeloosheid was misschien al wat minder als men de politiek daarop zou durven aanspreken. En dan zonder iets te sugarcoaten.

Hoeveel doden moeten er nog vallen voor die politici eens stoppen met een show op te voeren en iets doen?
Mijn punt is, dat er met u geen zinnig gesprek val te voeren. Nu ook terug. U negeert straal het terechte punt van Weyland inzake de sharia. U kan inderdaad niet pleiten dat islam ons al komen 'verlossen'; en gelijk blind blijven voor de gevolgen daarvan voor meisjes die slachtoffer worden van dezelfde misdrijven.

Ik zeg niet dat u dat moet aanvaarden. U mag aangeven dat u het oneens bent daarmee en waarom. Maar u wat u doet, de argumenten negeren en dan over iets totaal anders beginnen dat er helemaal geen kloten mee te maken heeft.

En dat is niet de eerste keer trouwens.

— Jeremy Clarkson
Oud 3 juni 2021, 23:31   #194
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat betreft het laten zien van de ware aard, hoeft niemand lessen van jou te krijgen. Werkelijk alles plaats jij in een hokje. Iemand zegt wat; het staat je niet aan ... e voila ... 'extreem rechts'.

Wat hier geëtaleerd wordt, is het gevoel dat mensen hebben bij het opdraven van een minister op een wake voor een meisje, dat er vandaag (meer dan waarschijnlijk) nog zou zijn, indien zijn partij (die trouwens och al enkele opeenvolgende legislaturen deel uitmaakt van de regering(en)), welke de minister van justitie in haar rangen heeft, wat meer werk had gemaakt van straffeloosheid én het herzien van de strafmaat voor dit soort misdrijven.

Het enige wat de recente minister van justitie tot nu toe heeft gedaan (en dat is maar relatief recent) is een voorstel ingediend om betreffende de maximumstraf van vijf jaar naar tien jaar te gaan. Wel dan ...

Zijn voorganger heeft zijn sublieme (zie hieronder) moeten stoppen, omdat het in zijn gezicht ontplofte als gevolg van de moord op Sofie.

Op het moment dat er zowat vier keer per week een groepsverkrachting plaatsvindt, verklaart minister van justitie op televisie dat 'er af en toe eens wat verschrikkelijk gebeurt' ...

En dan zouden de mensen niet kwaad mogen worden? En wie dan kwaad wordt, is meteen extreem rechts?

2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2021, 23:34   #195
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn punt is, dat er met u geen zinnig gesprek val te voeren. Nu ook terug. U negeert straal het terechte punt van Weyland inzake de sharia. U kan inderdaad niet pleiten dat islam ons al komen 'verlossen'; en gelijk blind blijven voor de gevolgen daarvan voor meisjes die slachtoffer worden van dezelfde misdrijven.

Ik zeg niet dat u dat moet aanvaarden. U mag aangeven dat u het oneens bent daarmee en waarom. Maar u wat u doet, de argumenten negeren en dan over iets totaal anders beginnen dat er helemaal geen kloten mee te maken heeft.

En dat is niet de eerste keer trouwens.
Iedere vorm van criminaliteit wordt hier volgens het westers gerecht berecht.
Als het gros hier aanwezig zo theologisch geletterd is als ze over het christendom van jetje geven; vergeef me hun theologische inzichten over de islam even verticaal te klasseren of naar wens in te vullen.
Het gros kent hun eigen afkomst niet meer, laat staan dat ze mee zijn in de islamitische kwestie.
Oud 4 juni 2021, 05:53   #196
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Uni. Het is niet omdat dat meisje geen hulp heeft gevraagd of gekregen dat haar ook maar enige schuld treft.
Iedereen deed domme dingen op die leeftijd, dat maakt ze niet minder dom.

Er is een reden dat volwassenen daten op publieke plaatsen zoals restaurants en cinemas.

Enfin ja, je hebt er ook die afspreken in de bossen. En die komen ook soms in het nieuws, dat bewijst mijn punt.

Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 06:20   #197
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Iedereen deed domme dingen op die leeftijd, dat maakt ze niet minder dom.
Stiekem maakt dat ze "nat".
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 07:29   #198
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Voor zover geweten had geen enkele van die 5 een zwaar verleden. Buiten wat irritant gedrag aan het Van Beverenplein in Gent.

Het is ontzettend goedkoop om nu te komen zeggen dat justitie gefaald heeft.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 07:31   #199
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Tjah, inderdaad.

p.s.

Verlinden pleit voor online aangifte bij seksueel geweld

Hetze tegen verdachten groepsverkrachting op sociale media: is doxing strafbaar?

Een artikel van bij onze noorderburen 'leerde' ...

Wat is doxing?

Kan er iemand mij vertellen waarom deze draad zijn nieuwe onderkomen gevonden heeft bij Immigratie & Integratie?

De daders waren toch van alle slag (origine) of heb ik dat ook weer verkeerd gelezen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2021 om 07:35.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 07:42   #200
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moet die Geens dat wat wij 'kennen' als dat grote Internet ook aanpakken want daar staat vanalles op wat bepaalde figuren eventueel zou kunnen aanzetten tot ... (in sommige gevallen trekken die personen nog geld om bepaalde filmpjes te posten)

Dan rijst natuurlijk de vraag: van wie is dat internet eigenlijk?

Bestaat er nog een commissie die alles gaat controleren (zoals bij films in een ver verleden) wat men post of doet op het net?

Zoek ik het te ver of net niet?

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2021 om 07:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be