![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat kan oplopen tot veel meer dan 63 miljoen terwijl er nog enkele aanwijzing is dat de vervuiling op en het opruimen ervan op de Oosterweelwerf de gezondheid van de bevolking schaadt. Integendeel zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mooi, heel mooi !
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 30 juni 2021 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De Lantis-3M-dading was pragmatisch voor de werken aan Oosterweel. Het is bovendien niet Lantis dat 3M voor eventuele vervuiling in Zwijndrecht moet verantwoordelijk stellen. Lantis heeft ervoor gezorgd dat de vervuilde grond weggaat bij Oosterweel en wordt gestockeerd op grond van 3M waardoor hun bedrijfsterreinen aan waarde verliezen tenzij zeczelf saneren. Dat noem ik niet alleen pragmatisch maar zelfs uitgekiend. De vervuiler blijft zelf met de vervuiling achter. Nogmaals als reactie op uw laatste zin: de schadelijkheid van pfos voor de mens is nog steeds niet bewezen. En iemand die klaagt over 63 miljoen en dan komt beweren dat voor een ander de economie op de gezondheid primeert, is wel echt een billenkletser. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder moet u ophouden met intentieprocessen over ,ij te maken: ik zal zelf wel schrijven als ik de kosten van de vervuiling eventueel via budgetten in de gezondheidszorg op de gemeenschap wil afwentelen. Quod non. U hoeft mij geen woorden in de mond te leggen die ik nooit geschreven heb. Spreek gewoon voor uzelf. Dat is al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
(en hierbij moet ik een andere forumdeelnemer ook bedanken om dat meermaals in de herinnering te brengen) Dus Demir heeft een hoop paniek gezaaid voor niets tenzij voor een electoraal benefietje op Groen. Dank u om mij uiteindelijk gelijk te geven. Dat hoefde geen eindeloze forumbladzijden te duren.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 30 juni 2021 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar mag ik er u op wijzen dat Mieke Schauvlieghe (Groen) ermee op de proppen kwam en dat Demir dan gesteld heeft dat het wanneer het toch als zo ernstig werd voorgesteld, het het parlement vrij stond van een onderzoekscommissie op te richten, want daar waren ze zelf niet op gekomen. Dat de hele santeboetiek Demir in haar suggestie gevolgd is, daar kan Demir dan weer niet aan doen. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 juni 2021 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blij te zien dat je dat beseft. Als je meer inhoudelijk zou zijn en niet zou zeiken en trollen over zaken die al lang weerlegd zijn dan zou je ook inhoudelijke reacties krijgen. Maar nu verdien je met uw selectief lezen en nva haat niet om serieus genomen te worden. Overigens, bewijs dat er een Weyts dading is en dat die slecht zou zijn. De werken kunnen doorgaan dankzij een dading waarvan niet bewezen is dat weyts er mee te maken heeft en noch dat die slecht is. Werken stil leggen voor lange tijd -> grote kosten, file probleem raakt niet opgelost Werken niet stilleggen -> grond die toch al afgegraven moest worden wordt voor een kleine meerkost, die wordt gedragen door 3M, op de terreinen van 3M gedumpt. Bewijs maar dat het niet zo is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2021 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn toch geen gezondheidsproblemen volgens u ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2021 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen schade voor de volksgezondheid, en dat is de schuld van nva. Maar de werken moeten stilgelegd worden want dat is een nva project. En ook dat is de schuld van nva. Het regent vandaag, de schuld van nva Rode Willem heeft geen argumenten, en dat is de schuld van nva die er wel heeft. nva heeft argumenten en Willem niet, en dat is niet eerlijk. hip hip hoi Calimero. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2021 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo simpel gaat het om in Belgisch-nationalistische hersenpannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 juni 2021 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Kronkel rustig verder terwijl je met uw broek op uw enkels staat. U heeft nog niet anders gedaan dan jezelf tegen spreken. Als nva zou zegt dat gras groen is, dan ga jij met vuur verdedigen dat gras rood is. Mensen die op die manier discussieren posten zielige rommel. Niet echt uitnodigend voor mensen die een volwassen politieke discussie zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
U lijkt wat op de schaakclub waar ik 45 jaar geleden eens uitgenodigd werd om schaakles te krijgen. Bij de eerste wedstrijd tegen de voorzitter won ik, net als nu deze discussie. En de uitleg was toen ook al dat ik zo slecht schaakte dat hij niet meer wist wat ertegen te doen....maar ik was wel gewonnen met schaakmat. ![]() ![]() ![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 30 juni 2021 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() Ik herhaal in antwoord op uw # 194:
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 30 juni 2021 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U verliest elke dag. En ik heb geen handdoek gezien, u ziet dingen die er niet zijn. Ik zou daar hulp voor zoeken als ik u was. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 juni 2021 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Dat noemen ze winnen met vlag en wimpel... En winnaars zoals ik, hebben geen hulp nodig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |