![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herhaling: heb je daar een ernstige link van?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat het geen laster en eerroof als de antifascisten de nieuwe fascisten genoemd worden?
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten heeft zich net stilletjes teruggetrokken om zichzelf te verbeteren. ![]()
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vorige pogingen zijn helaas onsuccesvol gebleken.
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een viroloog "neerleggen" kan trouwens meer dan één betekenis hebben, hé? Net zoals je vele kanten uit kunt met de woorden: discriminatie, racisme, haat, en als laatste nieuwe aanwinst: beledigingen. In de begintijd van dit forum werd aangenomen dat het enige criterium om de vrijheid van meningsuiting te beperken was: het oproepen tot geweld. Een cartoon van Allah publiceren, bijvoorbeeld, is geen oproep tot geweld, maar zo hebben moslims dat niet begrepen. Ik denk dat er op dit forum ook "eigen volk" leeft dat geen probleem zou maken van een oproep om Dewinter of De Wever "OM te leggen". Alles hangt af van het regime dat aan de macht is. Ik heb de vaste indruk dat het huidige regime en haar acolieten veel meer spel hebben gemaakt van de onuitgevoerde bedreiging van een weinig populaire viroloog, dan er spel zou gemaakt worden van een uitgevoerde moord op een Vlaams-nationalistisch kopstuk. Het is tegenwoordig dansen op het slappe koord. Dat de liberalen zichzelf meer en meer de afgrond in werken is niet erg, ze vragen er om, maar ze spelen wel een gevaarlijk spel. Een spel waarmee ze niet alleen hun tegenstanders treffen. De kans is groot dat ze er ook hun aanhangers én zichzelf mee in de nesten draaien. En dan hebben we het nog niet eens over een mogelijke wissel van de macht.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 juni 2021 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() V : Heb je daar een ernstige link van ?
A : Zoek gewoon op... ![]()
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik zou zeggen dat de leuze van een nazi is "een goeie jood is een dooie jood". Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juni 2021 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochgottekens. Van der Paal wordt nog een ten tonele gevoerd bij gebrek aan beter.
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is er extreemrechts aan Van der Paal? Kunt u even uitweiden daarover? En bewijzen daarvan voor,eggen natuurlijk ook, hé. ![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 juni 2021 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik zeg is gewoon zo. Anders zou ik het niet zeggen natuurlijk. En als u het echt wil weten is het vlug gevonden internet. Allé, omdat u het bent, zal ik u wat helpen. De link is anders niet zo moeilijk te vinden. Men moet hem wel willen vinden natuurlijk. Wikipedia: In 2016 raakte bekend dat vader en zoon Van der Paal financiële steun verleenden aan de extreemrechtse satirische website 't Scheldt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juni 2021 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De familie Van Tillo heeft haar uitgebreide imperium te danken aan de miljoenen subsidies die de regeringen al jaaaaaren uitdelen. De "liberalen" schaffen die subsidies al jaaaaaren af. Met hun kwek toch, want ze verhogen ze ipv ze af te schaffen. hetgeen ik zeg is gewoon zo. Anders zou ik het niet zeggen. Vaneigens. Meer nog. IK kan BEWIJZEN wat ik zeg. Ik DEED dat trouwens al, en al meer dan één keer.
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 27 juni 2021 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de regering al decennialang VELE MILJOENEN financiële steun verleent aan de "kwaliteitskranten", DAAR zal je Het Oosten NOOIT over horen piepen.
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apache heeft eveneens talrijke sponsors, maar ook daarover zal je Het Oosten NOOIT spel horen maken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 juni 2021 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |