![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() Kleinere gemeenten worden ook al lang via goedkoop internet voor de gemeente zelf, scholen en culturele instellingen gedwongen om mee in te tekenen op alle soorten data monitoring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een winkel die de klanten beu wordt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze investeren, hun prees mee verhogen, ...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De feiten zijn wat ze zijn. De meeste covid patiënten zijn niet gevaccineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Burger
|
![]() Rudy, ik dacht dat je het licht eindelijk gezien had maar kijk een mens kan zich vergissen. Kijk naar Israel nu en kijk naar Belgie binnen een maand of zo. De niet-gevaccineerden die voor overlast zorgen, ik denk het niet. Met alleen de niet-gevaccineerden geraak je niet aan een nieuwe golf en die nieuwe golf gaat er sowieso zijn... Hopelijk komt men dan tot besef dat massavaccinatie not the way to go is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je niet ongerust, ik ben realistisch genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vaccinatie verplichten desnoods met geweld als het nodig moest zijn.
De politie moet van deur tot deur gaan bij mensen die niet op de vaccin lijsten staan, hierbij gaat er altijd 1 arts en 2 verpleegsters mee die dan het vaccin toedienen. Indien er weerstand wordt geboden zal de persoon vastgebonden worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bejaarden en facisme, het is een fascinerende trend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Als de vaccinatie werkelijk zo goed werkt als men beweert dan zouden de ziekenhuizen überhaupt nooit meer mogen vol geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Vorige week gepubliceerd, vandaag op Pol.be, binnen 3 maand als leidend advies van onze 'experts'.
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De IC - bedden zijn al sinds 2008 voor 85% bezet. Het is nu niet anders, maar ineens doet men alsof dit een nieuw probleem is. En natuurlijk herhaal jij dat fabeltje dat je op de radio gehoord hebt, dat daar enkel niet gevaccineerden liggen. Maar was je zo slim om op te zoeken over hoeveel mensen het hier gaat? Een honderdtal in het ganse land. Die ook nog eens allemaal stokoud zijn of onderliggend lijden hebben. Jij concludeert dus volledig ten onrechte dat een niet gevaccineerde gezonde veertiger risico loopt, omdat je niet in vraag stelt wie er momenteel in het ziekenhuis liggen. Er is een sprake van een pandemie. Dit is amper erger dan klassieke griep. Men is afgestapt van het benoemen van mortaliteit en ZH opnames omdat dan zou blijken dat er niks aan de hand is. Nu ineens gaat het over “besmettingen”. Maw we gaan 40% meer testen zodat we ook meer vinden, en mensen kunnen wijs maken dat covid nog ernstig is. Dit is een machtsgreep door de staat. De economie moet kapot en iedereen moet onder de duim worden gehouden in onze nieuwe QR dictatuur
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Blootstelling aan dit overroepen seizoensgriepje
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom jij zou willen dat men dit virus "klein krijgt". Ik zou eerder willen dat we ermee leren leven en er in evenwicht mee komen. Het enige wat dit virus "gedaan" heeft is onze maatschappij zot gemaakt in een mislukte poging om het klein te krijgen. Een beetje zitten rondzwaaien met een voorhamer in een porselein winkel, omdat er een wesp in rondvloog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten waaien. Dat was de oplossing al sinds het begin. Dat is altijd al de oplossing geweest voor elke epidemie. En dat zal nu ook de oplossing zijn.
Dat belet niet om vaccins en eventueel geneesmiddelen te gebruiken om mensen die groter risico lopen, trachten te beschermen/verzorgen. Maar aangezien we nu al gemerkt hebben dat zelfs zonder vaccins, dit virus geen grote schade aanbrengt (honderden keren minder schade dan de mislukte pogingen om het tegen te houden), zal het met vaccins en eventueel geneesmiddelen nog veel en veel minder problemen geven. De enige echte gigantische schade die we door dit virus opgelopen hebben, komt door de hysterische kramp en de dwingelandij die overal is neergedaald op onze maatschappijen. Sanitair is er nooit echt een serieus probleem geweest, zelfs niet tijdens de eerste twee golven. En al die schade is opgelopen door maatregelen die niet eens iets deftigs hebben uitgehaald. |
![]() |
![]() |