![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams onderwijs speelt hierin een grote rol: men beweert o.a. dat Nederlands een "moeilijke" taal is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar de rechtbank dat niet doet en VB zelfs steeds meer kiezers kon bekoren moet >> als men wil dat België een democratie is een geen sjoemel organisatie merk is waar politici naar eigendunk doen wat "hen alleen" goed uitkomt! Moet het VB verlost worden van de cordon kerker. Daarin opgesloten zonder goedkeuring of uitspraak van een rechtbank. PS: Ik verwijs steeds ...om het Zwitserse Wetboek, de wetten en vooral de regels hier op dit sjoemel land toe te passen. De dictatoriale wetten van Dictator Napoleon Bonaparte decennia lang alleen en steeds weer aangepast ten voordele van de particratie partijen los gekoppeld van dit land. Daar gééééén enkele partij dit voorstelt heb ik ook geeeeen partij keuze of voorkeur. ![]() Ik wil alleen van het hypocriete gedoe van de politici af in dit land, dat NIET luistert naar of rekening houd met de kies resultaten en alleen via constructies zitjes verzorgen in het federaal sjoemel parlement!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 november 2021 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Had Ze de gas centrale wel goed gekeurd dan zou men stellen dat ze dictatoriaal handelde tegen de adviezen in van "aangestelde voor dat doel" onderzoek commissie. Die wegens Veel te grote milieuvervuiling een negatief advies gaf tegen de bouw en exploratie van gas centrale. >> (terwijl deze in Gent wel degelijk toestemming kreeg wegens ander exploratie prosede) Al de rest is lastig doen om LASTIG te doen! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schreef er wel bij : 2de generatie... Ze moet inderdaad niets "aantonen" Ze IS geïntegreerd. Ze mag wel geprezen worden dat ze zich politiek aantrekt. Hoeveel vrouwen doen dat ? Of dat bij de NVA is of bij de PVDA, dat is minder belangrijk. De sociale media: de meeste gebruikers van bv Facebook hebben een IQ van +/- 49. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens Wikipedia toch.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mocht ook inhoudelijk reageren, hoor.
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() In dit geval was het onderzoek resultaat NEEN. Waarom stelt men anders een commissie aan om een oordeel te vellen????? Waardoor al de rest ..... en vele reacties hier waarschijnlijk anti stress reacties zijn, pfffff Terwijl ik mij goed in mijn vel voel door mij te baseren op de essentieel feiten. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 november 2021 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geargumenteerd wordt dat Zuhal Demir niets misdaan heeft, dat ze 2de generatienieuwkomers is, dat ze geïntegreerd is, dat ze Nederlands kan en ze niet geprezen dient te worden voor haar politieke keuze zijn dat meer dan voldoende reden om haar te laten opkrassen naar haar thuisland. Dat ze heel haar familie meeneemt. Ze kan meer betekenen voor Koerdistan dan ze hier via de Belgische politiek kan stuk maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, dat herken ik.
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vwalla, is veel belangrijker dan "geboren zijn te........", want dat is niet meer dan wat steriele administratie.
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: