![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat radicaliseren gesproken: het zijn de provaxers... die met uitspraken als die van Piot ("een ongevaccineerde verpleegkunde is een potentiële moordenaar") de boel radicaliseren, de samenleving uit elkaar trekken en onrust zaaien. Heel het discours is gericht op het demoniseren en stigmatiseren van mensen die - om velerlei redenen - zich niet wensen in te enten met een coronavaccin. Had men zich gehouden aan het respect dat De Croo bij het begin van de vaccinatiecampagne plechtig had afgekondigd ("niemand zal gediscrimineerd worden", "vaccinatie is vrij"...), dan was er geen probleem geweest. Juist de provaxers jagen het vuur aan. Keer op keer. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 november 2021 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een zwart en een wit schaap, altijd handig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hieronder een bericht van Bart Maddens. Een hoogleraar, dus voor de expert-lovers van dit forum een totaal onverdachte bron. Een spreekvat van waarheden, een autoriteit die enkel maar vereerd en nagepraat kan worden.
Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 23 november 2021 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies.
Op het werk zijn er ook een aantal die geen spuit zijn gaan halen. Niemand van de wèl gaanders trekt zich daar iets van aan. Ze spreken er eens over, en dat is het. De propaganda van de Nazi's en hun collaborateurs poogt het andere beeld op te hangen. Beeld van kampen, conflicten, ...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart Maddens is geen échte wetenschapper, hij is een gamma wetenschapper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is dus GEEN band tussen Sarah en Feniks. De organisatie 'Samen voor vrijheid' stond open voor iedereen die mee wilde betogen, en het verder onbekende Feniks was één van de groepen die op de uitnodiging in zijn gegaan. Onderweg deelden die mensen truien uit. Sarah vond het fris, en heeft zo'n trui aangenomen. Naïef, waarschijnlijk. Maar meer is er niet aan de hand. Ik neem aan dat veel mensen op dit forum dat niet gaan geloven, maar ik geloof dat dit de waarheid is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had ze daar dan onder aan? Was ze in haar BH naar de betoging gegaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is wellicht het beste bewijs dat hier geen dergelijke machinaties geweest zijn. Je moet toch wel een complete idioot zijn om zoiets in het geheim op te zetten, en vervolgens voor 35000 mensen en de verzamelde pers de trui van je geheime organisatie te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De ketter! Sla hem in de ban! Excommuniceer hem!
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor religieuze gekken is geen bewijs nodig.
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal falen dergelijke 'machinaties' bij de zwakste schakel en hoewel Sarah vast wel een tof meisje is, is ze duidelijk niet voorbereid en heeft ze geen mediatraining gekregeen. Ik heb haar gisteren, maandag, in De Afspraak aangehoord en eerlijk gezegd : ze kende blijkbaar niet eens haar eigen standpunten en uitspraken van de dag voordien. Ofwel is ze een trekpop ofwel hopeloos naief Ze lijkt me aangestuurd en wel op een zeer klungelige manier. Dan doen Anuna en Greta dat toch stukken beter. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 november 2021 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geshockeerd is ze en diep verontwaardigd. lol. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 november 2021 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel nattigheid. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 november 2021 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |