![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er circuleerde toen veel foetaal materiaal uit Zweden die ook afkomstig waren uit psychische instellingen waar ze vaak ongewild aborteerden.m Dat is zever voor u, maar ook als men foetale cellen in de testperiode gebruikte is het middel pertinent afgekeurd. Er kleeft onschuldig bloed aan. Net zoals er bloed aan die beleidmakers hun handen hangen, alsof die ons willen redden? Neen die lanceren iets heel kwaadaardig. Ze liegen, bedriegen, corrumperen, lobbyen en maakten zichzelf en fabrikant onschendbaar. Thanks, but no thanks. Eerst ethische vaccins, eerlijke politiek en weg met die pseudowetenschappers die onze tv als virologen verkopen.
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die ons collectief kneden moeten wel stigmatiseren, liegen, bedriegen en meer om de massa voor hun kar te spannen. Als ze zoveel politiek op kanker hadden gehandhaafd als op corona, waren we wel beter gediend als mensheid. Selectieve verontwaardigheden zijn een politiek agenda om iets achterliggend te bereiken. Wat willen ze bereiken?
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit. En het is waar politici geen weg mee weten. De echte natuur, dat is iets waar ze nooit mee te maken hadden. Enkel de menswerkelijkheid, waar alles kon gearrangeerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Narcisme is het. Meer niet. De beste houding daar tegenover? Je m'en fous.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 december 2021 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat we straks duvelkes in wijwater gaan zien.
Hopelijk fikken ze nu alleen op, zonder de rest in de brand mee te sleuren. Maar ik vrees ervoor. Nazi's hebben een reputatie...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja je m’en fous tot ze uw padawans wijsmaken dat vaccineren een daad van solidariteit is en ze alles zullen missen zonder cst.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Okee. Dus als je morgen de kans krijgt om gevaccineerd te worden met het duitse vaccin CUREVAC (waar zelfs in testfase géén foetaal materiaal bij kwam te kijken) ga je je wel laten inenten ? Ja ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.webmd.com/vaccines/covid...cine-exemption Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 13:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijp aub dat ik zelfs geen aspirine slik en streng waak over mijn biologie. Ik ben geestelijk fucked up ja (lol), maar ik ben wel een healthfreak qua eten, zondig wel eens hoor. Ik vast e.d. wegens gezondheidsredenen. Een vaccin voor een ziekte waar ik 100x aan blootgesteld ben geweest lijkt me voorlopig overbodig. De wetenschap is gekaapt en de media selecteerde enkele kapers ervan die logen over de resultaten en vaccinatieschades. Deze beleidmakers zijn mijn vertrouwen verloren. Vaccins zoals ze nu geforceerd worden zullen wel meer dan met een coronavirus alleen te maken hebben. Veel gelovigen zien dit vaccinatiebeleid als het opstapje naar het teken van het beest. De voorwaarden die er aan gekoppeld zijn/worden veroorzaakten dat, de vrucht is ons bekend.
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zo ? Daarnet had je problemen met het vaccin omdat het niet ethisch zou zijn wegens gebruik van foetale cellen. Als ik je er een opnoem dat wel voldoet aan je eigen criteria ga je nu gewoon over iets anders beginnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij laat hij zijn tanden ook levend trekken.
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, als we dan de kinderen eruit laten, over welk percentage van de bevolking spreken we dan eigenlijk nog? Dan moeten we tot de conclusie komen dat het in België over een heel klein deel gaat? Om welke reden moet die kleine minderheid dan in de tang? Welk gevaar stelt het voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn vertrouwen verloren. Maar ik wil gerust in afzondering blijven leven als ge u daardoor veiliger voelt hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel van die mensen hebben "voor problemen gezorgd" maar toch geen covid opgedaan (want zoniet moeten ze natuurlijk niet meer gevaccineerd worden met een ouder vaccin he). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met wie zit je liefst in een kamer? Met iemand die een bewijs van vaccinatie kan voorleggen of met iemand die een bewijs van niet besmetting kan voorleggen? Een 1G beleid komt absurd over indien men het poogt te kaderen als gericht op volksgezondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |