Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 december 2021, 12:26   #181
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Stop toch met die zever... Enkel in de testfase (labo) is er bv door Pfizer gebruik gemaakt van gekloonde cellen van een abortus die teruggaat tot 1973. Zowel voor de ontwikkeling, het ontwerp als de uiteindelijke productie gebruiken zij géén foetale cellen.
Waren abortussen toen niet verboden?
Er circuleerde toen veel foetaal materiaal uit Zweden die ook afkomstig waren uit psychische instellingen waar ze vaak ongewild aborteerden.m

Dat is zever voor u, maar ook als men foetale cellen in de testperiode gebruikte is het middel pertinent afgekeurd.
Er kleeft onschuldig bloed aan. Net zoals er bloed aan die beleidmakers hun handen hangen, alsof die ons willen redden? Neen die lanceren iets heel kwaadaardig. Ze liegen, bedriegen, corrumperen, lobbyen en maakten zichzelf en fabrikant onschendbaar.
Thanks, but no thanks.

Eerst ethische vaccins, eerlijke politiek en weg met die pseudowetenschappers die onze tv als virologen verkopen.
Oud 29 december 2021, 12:31   #182
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is van bedden.
Niet van bestafte bedden. Met een bed zonder verpleegster rond de klok, ben je geen kloten.
En een bed op ic heeft wel wat meer verpleegsters nodig dan een gewoon bed. Dat is de kloterij van de bezetting van ic-bedden door corona-patiënten.

Spreek eens met een verpleegster of andere verzorgende uit een ziekenhuis. Afgezien van de informatie, zijn dat aardige meisjes doorgaans.
dat tekort aan personeel is er doordat er al +30 jaar bespaard wordt op personeel. Dat ligt niet aan corona of niet-gevaccineerden.
Oud 29 december 2021, 12:34   #183
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De natuur-werkelijkheid is de door het collectief gemaakte mens-werkelijkheid aan het inhalen.

Waarom alle chaos denk je?
Het is zo.
Maar die ons collectief kneden moeten wel stigmatiseren, liegen, bedriegen en meer om de massa voor hun kar te spannen.
Als ze zoveel politiek op kanker hadden gehandhaafd als op corona, waren we wel beter gediend als mensheid.
Selectieve verontwaardigheden zijn een politiek agenda om iets achterliggend te bereiken.
Wat willen ze bereiken?
Oud 29 december 2021, 12:35   #184
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De natuur-werkelijkheid is de door het collectief gemaakte mens-werkelijkheid aan het inhalen.

Waarom alle chaos denk je?
Dit. En het is waar politici geen weg mee weten. De echte natuur, dat is iets waar ze nooit mee te maken hadden. Enkel de menswerkelijkheid, waar alles kon gearrangeerd worden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 12:36   #185
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is zo.
Maar die ons collectief kneden moeten wel stigmatiseren, liegen, bedriegen en meer om de massa voor hun kar te spannen.
Als ze zoveel politiek op kanker hadden gehandhaafd als op corona, waren we wel beter gediend als mensheid.
Selectieve verontwaardigheden zijn een politiek agenda om iets achterliggend te bereiken.
Wat willen ze bereiken?
Controle over de oncontroleerbaarheid.
Narcisme is het. Meer niet.
De beste houding daar tegenover?
Je m'en fous.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 december 2021 om 12:38.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 12:38   #186
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat we straks duvelkes in wijwater gaan zien.
Hopelijk fikken ze nu alleen op, zonder de rest in de brand mee te sleuren.
Maar ik vrees ervoor.
Nazi's hebben een reputatie...
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 12:52   #187
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Controle over de oncontroleerbaarheid.
Narcisme is het. Meer niet.
De beste houding daar tegenover?
Je m'en fous.
Ja je m’en fous tot ze uw padawans wijsmaken dat vaccineren een daad van solidariteit is en ze alles zullen missen zonder cst.
Oud 29 december 2021, 13:05   #188
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waren abortussen toen niet verboden?
Er circuleerde toen veel foetaal materiaal uit Zweden die ook afkomstig waren uit psychische instellingen waar ze vaak ongewild aborteerden.m

Dat is zever voor u, maar ook als men foetale cellen in de testperiode gebruikte is het middel pertinent afgekeurd.
Er kleeft onschuldig bloed aan. Net zoals er bloed aan die beleidmakers hun handen hangen, alsof die ons willen redden? Neen die lanceren iets heel kwaadaardig. Ze liegen, bedriegen, corrumperen, lobbyen en maakten zichzelf en fabrikant onschendbaar.
Thanks, but no thanks.

Eerst ethische vaccins, eerlijke politiek en weg met die pseudowetenschappers die onze tv als virologen verkopen.

Okee.

Dus als je morgen de kans krijgt om gevaccineerd te worden met het duitse vaccin CUREVAC (waar zelfs in testfase géén foetaal materiaal bij kwam te kijken) ga je je wel laten inenten ? Ja ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 13:12   #189
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Okee.

Dus als je morgen de kans krijgt om gevaccineerd te worden met het duitse vaccin CUREVAC (waar zelfs in testfase géén foetaal materiaal bij kwam te kijken) ga je je wel laten inenten ? Ja ?
Er zijn zo maar weinig dingen hoor.

https://www.webmd.com/vaccines/covid...cine-exemption

Citaat:
The hospital’s form includes a list of 30 common medications that used fetal cell lines during research and development. The list includes acetaminophen, albuterol, aspirin, ibuprofen, Tylenol, Pepto Bismol, Tums, Lipitor, Senokot, Motrin, Maalox, Ex-Lax, Benadryl, Sudafed, Preparation H, Claritin, Prilosec, and Zoloft.
Ik vraag mij af of die religioten ook nooit een aspirientje hebben geslikt dan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 december 2021 om 13:13.
Oud 29 december 2021, 13:12   #190
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okee.

Wel, ik weet het niet.
Maar begrijp aub dat ik zelfs geen aspirine slik en streng waak over mijn biologie. Ik ben geestelijk fucked up ja (lol), maar ik ben wel een healthfreak qua eten, zondig wel eens hoor. Ik vast e.d. wegens gezondheidsredenen. Een vaccin voor een ziekte waar ik 100x aan blootgesteld ben geweest lijkt me voorlopig overbodig. De wetenschap is gekaapt en de media selecteerde enkele kapers ervan die logen over de resultaten en vaccinatieschades.

Deze beleidmakers zijn mijn vertrouwen verloren. Vaccins zoals ze nu geforceerd worden zullen wel meer dan met een coronavirus alleen te maken hebben.

Veel gelovigen zien dit vaccinatiebeleid als het opstapje naar het teken van het beest. De voorwaarden die er aan gekoppeld zijn/worden veroorzaakten dat, de vrucht is ons bekend.
Oud 29 december 2021, 13:13   #191
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, ik weet het niet.
Maar begrijp aub dat ik zelfs geen aspirine slik
Tiens 't is nog waar ook !
Oud 29 december 2021, 13:17   #192
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
God is mijn dealer.
Oud 29 december 2021, 13:23   #193
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel, ik weet het niet.
...
Hoe zo ? Daarnet had je problemen met het vaccin omdat het niet ethisch zou zijn wegens gebruik van foetale cellen. Als ik je er een opnoem dat wel voldoet aan je eigen criteria ga je nu gewoon over iets anders beginnen ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 13:23   #194
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
volgens mij laat hij zijn tanden ook levend trekken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 13:29   #195
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ni zievere heej... iedereen die deze discussie voert weet heel goed dat het over volwassenen gaat. En of dat nu een 'oude Belg' is of een 'nieuwe Belg' speelt geen enkele rol.
Wel, als we dan de kinderen eruit laten, over welk percentage van de bevolking spreken we dan eigenlijk nog? Dan moeten we tot de conclusie komen dat het in België over een heel klein deel gaat? Om welke reden moet die kleine minderheid dan in de tang? Welk gevaar stelt het voor?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 13:29   #196
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zo ? Daarnet had je problemen met het vaccin omdat het niet ethisch zou zijn wegens gebruik van foetale cellen. Als ik je er een opnoem dat wel voldoet aan je eigen criteria ga je nu gewoon over iets anders beginnen ?
Toen ik hier vorig jaar aanmeldde zag ik de traditionele methode aan vaccineren nog wel zitten. Maar nu ben ik wijzer dan vorig jaar door veel, zeer veel verslagen te doorworstelen en dan tot bezinning te komen. Maar ik kan daar nu geen ja noch neen op zeggen. Die nasale vaccins wekken wel zeer grote belangstelling in me op. Intraveneuze in mijn biologie dringen na deze openlijke collaboratie met de duivel is me toch een brug te ver.

Ik ben mijn vertrouwen verloren. Maar ik wil gerust in afzondering blijven leven als ge u daardoor veiliger voelt hoor.
Oud 29 december 2021, 13:31   #197
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ni zievere heej... iedereen die deze discussie voert weet heel goed dat het over volwassenen gaat. En of dat nu een 'oude Belg' is of een 'nieuwe Belg' speelt geen enkele rol.
Vanaf welke leeftijd ? En zet je dan wel die die reeds corona gehad hebben, opzij ? Hoeveel blijven er dan nog over ?

Hoeveel van die mensen hebben "voor problemen gezorgd" maar toch geen covid opgedaan (want zoniet moeten ze natuurlijk niet meer gevaccineerd worden met een ouder vaccin he).
Oud 29 december 2021, 13:34   #198
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is van bedden.
Niet van bestafte bedden. Met een bed zonder verpleegster rond de klok, ben je geen kloten.
En een bed op ic heeft wel wat meer verpleegsters nodig dan een gewoon bed. Dat is de kloterij van de bezetting van ic-bedden door corona-patiënten.

Spreek eens met een verpleegster of andere verzorgende uit een ziekenhuis. Afgezien van de informatie, zijn dat aardige meisjes doorgaans.
Welja, geef ons eens de juiste aantallen: welk aantal verpleegkundigen is verbonden aan één IZ-bed? En is dit enkel maar een tegenstelling tussen "gewone bedden" en IZ-bedden? Of varieert de personeelsbezetting naar gelang de afdeling? U hebt blijkbaar toegang tot die info. Wil ze dan ook met ons delen.
Oud 29 december 2021, 13:35   #199
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Met wie zit je liefst in een kamer? Met iemand die een bewijs van vaccinatie kan voorleggen of met iemand die een bewijs van niet besmetting kan voorleggen? Een 1G beleid komt absurd over indien men het poogt te kaderen als gericht op volksgezondheid.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2021, 13:36   #200
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geloof dat we zijn wat we eten en drinken.
Let food be thy medicine.
Ge hebt ook mensen die als vetzakken leven en dan anderen willen injecteren omdat ze -terecht- bang zijn besmet te worden.
Hun afval en ellende is goed voor tientallen generaties mensen. Het kan en moet anders.
De natuur is duidelijk en de mens loopt daar lang niet meer synchroon mee. Als het voor de mens niet artificieel/nagemaakt is, is het niet eens echt. Is het niet verpakt in plastiek is het vies.
Dat is dan wel een heel materialistische en zelfs deterministische visie op wat de mens is. Beseft u dat?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be