Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2004, 19:19   #181
MVB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
MVB.Ik weet dat er in 2005 Veel Moslims een stukje lager zullen zinggen in Gentbrugge
Mja tzal een sturm jaar worden.
Beetje orde en tucht in de grootsteden van België kan nooit geen kwaad.
Mja als de belgische staat niet in STAAT is het te doen dan zal z'n bevolking het allicht zelf moeten doen he.

ps : Ben iemand die graag reist, andere culturen allemaal goed en wel, dus
heb daar geen problemen mee.
Zolang ze mijn manier van leven hier in mijn land niet beginnen te beïnvloeden.

Een mens zoals Anwar Saddat die het goed meende en voor de vrede
was maken die zieke moslimfundametalisten ook zomaar kappot.
K'zeg dit omdat dit dus geen Ned Pim Fortuin was maar een goede
mens (president v Egypte was) die enkel op vrede uit was.
Maar twas weer niet naar de zin van die zieke fanatieke Muslis.
Zo zie je maar als je hun wet niet volgt ben je eraan, speelt geen enkele
rol of je Italiaan,Vlaming,Braziliaan, Links, Rechts,blank,zwart bent.

[size=4]The war has started..........[/size]

[size=4]Are you ready for it?![/size]
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 19:58   #182
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
De moslims hebben het eindelijk zover gekregen met hun mentaliteit, dat de europeaan van hen niets meer moet weten.
Ze hebben ons eindelijk zover gekregen, ze mogen nu nog doen wat ze willen, bij de europeaan hebben ze voorgoed afgedaan.
.
Ooit al gedacht dat het de mentaliteit is van de europeanen dat leidt tot het feit dat de europeanen niets meer moeten weten van de moslims.

Voor 9/11 mocht iedereen vrij rondlopen met een hoofddoek. Was men moslim, dan was hij moslim en respecteerden we elkaar. Na 9/11 wordt elke moslimterrorist direct bekeken als een fundamentalist, als een terrorist.
Precies of elke moslim ineens na 9/11 terrorist is geworden, laat staan dat hij het ervoor al was. Maar toch moslim=terrorist.
Zeg mij nu eens welke mentaliteit de verkeerde is?

En dat ze de Allah eren, is toch hun goed recht. Allah zegt nergens, maar dan ook nergens :" Ga en maak elke europeaan kapot". Verre van, islam betekent vrede. En als men dan toch begint over het feit dat de moslim de wetten niet respecteert, zeg dan eens wat die dame verkeerd doet in dat bedrijf? Dat ze met de dood bedreigd wordt?
En nogmaals ik zeg niet dat elke allochtoon of moslim goed is. Verre van, ik weet evengoed dat er allochtonen zijn die criminele daden verrichten. Maar om te zeggen dat elke moslim een crimineel en terrorist is.... beetje overdreven. Of gaan we de toer op van Hitler en zeggen dat er maar 1 ras het beste is, namelijk het blanke ras? Ik dacht dat we dan toch 1 ding hadden geleerd uit de geschiedenis he.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 19:59   #183
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
Een mens zoals Anwar Saddat die het goed meende en voor de vrede
was maken die zieke moslimfundametalisten ook zomaar kappot.
K'zeg dit omdat dit dus geen Ned Pim Fortuin was maar een goede
mens (president v Egypte was) die enkel op vrede uit was.
Idd, en joodse extremisten deden identiek hetzelfde in Israël met Ytzak RABIN, ook een man voor de vrede......... 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 20:58   #184
MVB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Ooit al gedacht dat het de mentaliteit is van de europeanen dat leidt tot het feit dat de europeanen niets meer moeten weten van de moslims.Voor 9/11 mocht iedereen vrij rondlopen met een hoofddoek. Was men moslim, dan was hij moslim en respecteerden we elkaar. Na 9/11 wordt elke moslimterrorist direct bekeken als een fundamentalist, als een terrorist.
Precies of elke moslim ineens na 9/11 terrorist is geworden, laat staan dat hij het ervoor al was. Maar toch moslim=terrorist.

En dat ze de Allah eren, is toch hun goed recht. Allah zegt nergens, maar dan ook nergens :" Ga en maak elke europeaan kapot". Verre van, islam betekent vrede. En als men dan toch begint over het feit dat de moslim de wetten niet respecteert, zeg dan eens wat die dame verkeerd doet in dat bedrijf? Dat ze met de dood bedreigd wordt?
En nogmaals ik zeg niet dat elke allochtoon of moslim goed is. Verre van, ik weet evengoed dat er allochtonen zijn die criminele daden verrichten. Maar om te zeggen dat elke moslim een crimineel en terrorist is.... beetje overdreven. Of gaan we de toer op van Hitler en zeggen dat er maar 1 ras het beste is, namelijk het blanke ras? Ik dacht dat we dan toch 1 ding hadden geleerd uit de geschiedenis he.
Soms herhaald de geschiedenis zich.
Oud 27 december 2004, 21:45   #185
MVB
Banneling

Standaard

Weet gij hoeveel mensen afzien(lees afgeslacht) in landen
waar het Moslim regime heerst.

idd tis nie omdat ge een hoofd doek draagt dat ge een terrorist zijt, was
het maar zo gemakkelijk herkenbaar.
Maar een Moslim is een Moslim en als gij er gene bent dan zit ge in een ander kamp als je begrijpt wat ik bedoel.
En als er morgend een serieuze opstand is, dat zijn al die brave foularkes van vandaag allemaal fundamentalistjes morgen. De stap is gauw gezet, als ze moeten voor hun geloof kiezen en gij dwarsboomd hun regeltje ist bingo.
Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is voor een westerse persoon maar het is zo.
Ik heb hylarische, maar eigenlijk triestige dingen gezien.
Vroeger heb ik meerdere malen Egypte bezocht ivm werk, en zo was er op een dag in alexandrië een kerel die met z'n auto gewoon op een gebouw inreed om te zien wat allah met hem ging doen!! Allez gelukkig zeiden de mensen daar toch ook dat hij ze niet al op een rijtje had .
Let op ik sta voor veel open, en ik smijt mezelf veel in het avontuur over heel de wereldbol. Want ik wil toch een groot deel v/d wereld zien voor ik in m'n kist ga liggen.
Maar een iets kan ik je vertellen, waar de moslims het voor het zeggen hebben is het triestig leven voor de mensen. Gelukkig weten die arme zieltjes van nie beter.
Tegenwoordig is er al jaren een visquota waarom geen vreemdeling quota .
Ik wil gewoon een proper, veilig & vrij europa, maar ja dan zijt ge een nazi he.
Oud 28 december 2004, 09:09   #186
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Dixie
tevens waren ze onherkenbaar want ze droegen beiden een hoofddoek

Het kan dus om het even wie zijn.
ja het kan om het even wie zijn maar het zijn weer die 'minderheid' die de geweldplegingen doen ... trouwens vorige week de opvlakkering van hold-ups hebben (niet allemaal) weer de maken met onze onlangs vrijgelaten 'dikke' vriend en zijn bende
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 00:38   #187
marilia
Vreemdeling

marilia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Ik weet niet of jou stelling over Marokanen tijdens de rammadan correct is. Wellicht niet, maar in ieder geval vind ik dat je gelijk hebt wat betreft het recht om al dan niet Marokanen in dienst te nemen. Het is ten slotte jou bedrijf dat wordt gerund met jou kapitaal.

Mvg.
en als iedereen zo denkt wat moet die man doen om een job te vinden?
en als hij werkloos blijft, wat zullen jullie over hem zeggen? "profiteur", "marginaal", "crimineel"... zijn maar enkele "mooie namen" voor hem,niet waar?
tja
marilia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 07:13   #188
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
MVBSoms herhaald de geschiedenis zich.
U zou beter eens uw school 'herhalen'. Beter voor uw kennis van het Nederlands en voor uw algemene kennis, want de nonsens die jij hier neerschrijft...
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 16:31   #189
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
Ooit al gedacht dat het de mentaliteit is van de europeanen dat leidt tot het feit dat de europeanen niets meer moeten weten van de moslims.

Voor 9/11 mocht iedereen vrij rondlopen met een hoofddoek. Was men moslim, dan was hij moslim en respecteerden we elkaar. Na 9/11 wordt elke moslimterrorist direct bekeken als een fundamentalist, als een terrorist.
Mischien zijn meer mensen zich gaan interesseren voor de islam en er zo achter gekomen zijn dat het een fascistische ideologie is. Het is geen geloof het is een religieus-, politiek-, cultureel- en rechtssysteem dat dan nog eens aan alle voorwaarden van een secte voldoet (zoals beschreven in het secte raport van enkele jaren geleden).
Citaat:
En dat ze de Allah eren, is toch hun goed recht. Allah zegt nergens, maar dan ook nergens :" Ga en maak elke europeaan kapot".
koran 9:5
Citaat:
Verre van, islam betekent vrede.
Nee het betekend onderwerping/overgave, salam betekend vrede.

Laatst gewijzigd door parcival : 30 december 2004 om 16:51.
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 16:45   #190
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ISLAM betekend oorlog.Er gaat geen dag voorbij of de islam is er bij betrokken.Moord en doodslag is het eenige wat hun drijft.Indien islam vrede zou betekenen WAAROM IS ER DIE NOG NIET
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 18:24   #191
Pavlov
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Pavlov
Standaard

Citaat:
ISLAM betekend oorlog.Er gaat geen dag voorbij of de islam is er bij betrokken.Moord en doodslag is het eenige wat hun drijft.Indien islam vrede zou betekenen WAAROM IS ER DIE NOG NIET
1. Er gaat geen dag voorbij of de islam is er bij betrokken??

2. Ik denk dat u dringend een geschiedenisles dient te krijgen.
Of was het niet zo dat het onder invloed van het barbaarse gedrag van de christelijke kruistochten de Islam zich militanter is gaan opstellen?
Of is het niet zo dat het zuiden van Spanje onder de Moorse overheersing het voorbeeld van een vreedzame multiculturele samenleving was?
Of is het niet zo dat we dankzij de islam een sprong van minstens 400 jaar hebben kunnen maken op het gebied van wetenschap en filosofie?
....
Pavlov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 19:28   #192
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Geschiedenis is verleden.En wat ik nu mee maak met die islamieten is het heden.En mijn wedervaren met deze soort,Is niet rooskleurig.Het is een volk dat geen zelf respect kent .
Oud 30 december 2004, 19:31   #193
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Barbaars.Irak onthoofdingen in Irak in de naam van diene allach.De kruistochten zijn al lang voorbij.
Oud 30 december 2004, 21:28   #194
marilia
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Geschiedenis is verleden.En wat ik nu mee maak met die islamieten is het heden.En mijn wedervaren met deze soort,Is niet rooskleurig.Het is een volk dat geen zelf respect kent .
een volk, zijn de "islamieten" een volk?wat heeft mijn marokkaanse colega die hier geboren is te hebben met de arme vrouw die in irak om haar doden huilt?
Oud 30 december 2004, 21:48   #195
MVB
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
U zou beter eens uw school 'herhalen'. Beter voor uw kennis van het Nederlands en voor uw algemene kennis, want de nonsens die jij hier neerschrijft...
Oei een foudje dat is iets he, hopeleik staan er nied tefeel in deze zin.
Anders moet ge weer leraar spelen.

T'is toch leuk te weten dat er één verhelderende geest hier aanwezig is .
Oud 30 december 2004, 21:49   #196
marilia
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
geschiedenis helpt je het heden te begrijpen en fouten in de toekomst te voorkomen. misschien kan kennis je een breder kijken leren...
Oud 30 december 2004, 21:52   #197
marilia
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Barbaars.Irak onthoofdingen in Irak in de naam van diene allach.De kruistochten zijn al lang voorbij.
ben je er zeker van? je bent toch goed bezig....
Oud 30 december 2004, 21:56   #198
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kruistochten zijn al lang voorbij.
Die van "Godfried van Bouillon" misschien wel .................Die van Bush, zijn pas begonnen 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 22:01   #199
Wolfschanze
Vreemdeling

Wolfschanze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die van "Godfried van Bouillon" misschien wel .................Die van Bush, zijn pas begonnen 8)
Die van de joden bedoel je?
Oud 30 december 2004, 22:01   #200
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Een kruistocht intreseert mij niet,ik ben niet gelovig.Ik zal het doen op mijn manier.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be