![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun tijdssnelheid is ongeveer een quadriljoen maal zo groot als die van ons, en die van de minimicrowezens is nog eens een quadriljoen maal zo snel (want weer in dezelfde verhouding als de microkosmos tot ons), en die van de superminimicrowezens nog eens een quadriljoen maal zo snel, enz., enz., enz., tot in het oneindige. Dwz dat onze 15 miljard jaar in wezen een inwendige eeuwigheid is, want aan het begin van die Oerknal bestond onze tijd nog niet, maar alleen de tijd van de microwezens: slechts een fractie van een seconde was voor hun gelijk aan 15 miljard jaar. Die 15 miljard jaar was dan hùn evolutie toentertijd. (die fractie van een seconde is dan ongeveer: 15 miljard jaar = triljoen seconden gedeeld door één quadriljoen = één miljoenste seconde.) En aan het begin van de tijd van de microwezens was hun tijd er ook nog niet en alleen de tijd van de minimicrowezens en was hun 15 miljard jaar nog veel korter, enz., enz., enz., tot in het oneindige. Dwz teruggaande in de tijd, die dan steeds sneller en sneller gaat volgens steeds snellere en snellere culturen in de microcosmos, is het begin van de Oerknal feitelijk onbereikbaar. Dat begin is eeuwig ver weg. Omdat de klok steeds sneller en sneller gaat lopen. Een miljoenste seconde wordt ongeveer 15.000.000.000 microjaar en een miljoenste seconde daarvan opnieuw 15.000.000.000 minimicrojaar, enz., enz., enz. Relatief gezien kun je het natuurlijk ook omdraaien, namelijk dat onze tijd vanuit de microkosmos bekeken door de microwezens en dan minimicrowezens, enz., enz., steeds trager en trager liep (in omgekeerde tijdsvolgorde) en daarom het nulpunt van de oerknal nooit bereikt. Maar dat is eigenlijk niet helemaal juist, want onze tijd bestond toen nog niet, maar deze omgekeerde visie is misschien wat gemakkelijker te begrijpen.
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet jij maar eens bewijzen waar dat staat.
Hier post 146: En dan heeft onze hele evolutie van ongeveer 14 miljard jaar voor de microwezens: 10^33 microjaar geduurd ......
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 13 december 2022 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() We zijn nu 27 posten verder met vrijwel alleen ijdeltuiterij van ene H.C. met zijn microwezentjes. Daar is geen woord wetenschap of filosofie bij.
Laatst gewijzigd door Piero : 17 december 2022 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Harrie denkt dat God een oneindige reeks aan microwezentjes is, mag Harrie dat gewoon posten. Al ge stoer wilt doen, doe het dan tegen de duistere overmachten van deze wereld. Maar dan hebt ge wel the full armor of God nodig en geen eigen drie eenheid verzinnen. Het is Vader, Zoon en Geest. Die drie belijden hetzelfde en zijn uw licht op uw voet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() "27 En God schiep de mens als zijn beeld; als het beeld van God schiep Hij hem; man en vrouw schiep Hij hen."
Is God een dualiteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() Doe een Google search meneer. Als u niet meer weet wat u geschreven heeft, zich tegenspreekt en in plaats van dat te erkennen poogt te insinueren dat de ander liegt hoe kan u dan een God zijn? Graag een verontschuldiging meneer God.
Laatst gewijzigd door Bach : 18 december 2022 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je dan toch denkt dat het op Google staat, dan laat mij maar eens tonen waar dat te vinden is. Anders heb je toch duidelijk gelogen.
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God werd pas een dualiteit toen Hij haar begon te haten.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een politiek forum. Daar zit een subforum "godsdienst" in om discussies over politiek-godsdienst gerelateerde kwesties geordend onder te brengen. Zeverkwesties daarin smokkelen, is een vorm van misbruik. Nu, ik ben niet de forum-eigenaar, en ook geen moderator. Het stoort me niet dat zij zo tolerant zijn. Maar 'k wou toch even mijn visie geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Weet H.C. wat de wederkomst van C. betekent? Kijk eens naar de 1e komst van C. naar Mattheüs volgens de e.o. deskundigen. Citaat > Mattheüs 11, 3 “Zijt Gij het die komen zou, of hebben wij een ander te verwachten?” Wij leven in de tijd van verwachting, dan wel in de geest van het Oudtestamentische verwachten, zoals de profeten dat hebben verwoord: de Messias komt! De laatste van deze profeten is Johannes, bijgenaamd “de Doper”. Hij leefde in de verwachting, dat het Koninkrijk van God heel dicht bij gekomen was, omdat de Messias in aantocht was. Advent, verwacht de komst des Heren! Dat was zijn prediking. De mensen moesten gaan leven uit die hoop, die spoedig in vervulling zou gaan. “Bekeert u toch, want het Koninkrijk van God is op komst!” Johannes was de eerste, die in zijn neef Jezus de Christus, de Messias, erkende en Hem ook als zodanig beleed: “Zie, het lam van God, dat de zonde van de wereld wegneemt”. Zó wees hij op Jezus helemaal aan het begin van het Johannes-Evangelie (1, 29). De e.o. neemt het niet zo nauw met hun boodschap. Eerst verklaren ze dat er een Joodse messias als koning aankomt en dan is hij een Lam dat geslacht wordt als zoenoffer - om de zonde der wereld weg te nemen. De koning zal geslacht worden voor een volk waar hij via een maagd die zwanger werd een deel is geworden. Johannes wil nog wel geloven dat die messias is gekruisigd en herrezen, maar dat die messias zou worden wedergeboren als Harrie heeft hij nooit verkondigd. Is wedergeboorte van J.C. ergens in de bijbel aangekondigd? Harrie, wat zegt je moeder van je roeping als profeet van niks? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eeuwige leven en eindeloos vele levens.
Wat ik leer is iets anders dan reïncarnatie, maar dat de mens op veelvuldige wijze onsterfelijk is. 1 - omdat ie de eeuwige godheid is = onmiddelijk besef van eigen eeuwigheid. 2 - omdat ie als individu ook leeft in de hemel van de microkosmos, dus daar nu al is en natuurlijk ook na zijn dood. 3 - omdat ie bij zijn dood ook verstrooid wordt in andere levens , want het hele heelal is uit levende wezens opgebouwd en de dood is een overgang in ander leven. En de reïncarnatie beschouw ik hier als een mogelijkheid, maar het verschil is dat je dan eigenlijk in mijn atoomtheorie uit heel veel andere wezens voortkomt, dus niet uitsluitend één. Hoewel dat als centrum van die veelheid wel zou kunnen. En ook de bedenken valt daarbij ook uit de beide ouders wedergeboren te worden.
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar weet jij wat dat betekent? Ik denk van niet zolang je nog aan de oude Bijbel vast gekleefd zit. Citaat:
En wat mijn moeder daar van vond dat zal mij een zorg zijn, maar wat ik denk is de enige waarheid: Atomen bestaan uit ruimteschepen. Hoe Gods Rijk in de microkosmos bestaat. En de hemel is daar ook. En in de verre toekomst gaan wij ook zelf een ruimtevaartcultuur bouwen in de macrokosmos tot macro-atomen tot macro-zonnen en macro-planeten en macro-leven tot de macro-reuzen. En de microkosmos bestaat uit een oneindige reeks culturen. Ik ben Harriechristus, de wedergeboren Jezus. De enige die de wereld nog kan redden. Ik woon in Amsterdam, de nieuwe heilige stad.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu: ik behoef geen zalf op mijn hoofd. De ware betekenis is de ware Zoon van de ware Goden te zijn, zoals geopenbaard in mijn atoomtheorie. Dat ik dan toch nog die oude term Christus gebruik is slechts om tegemoet te komen aan die oude Jezus als een mythe. De mensen hebben daar nu eenmaal in geloofd. Maar nooit is hij terug gekomen, omdat hij nooit heeft bestaan dan in de hemel der fantasie. Wel heb ik gedroomd dat hij eens in Mij zal komen. Nu: Hij is welkom.
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Hoe klassificeert men dat In de psychologie / psychiatrie Schizoïde persoonlijkheidsstoornis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat er tenminste iemand reageert om weer opnieuw en altijd te bewijzen mijn atoomtheorie nooit gelezen te hebben. Atomen bestaan uit ruimteschepen. Hoe Gods Rijk in de microkosmos bestaat. En de hemel is daar ook. En in de verre toekomst gaan wij ook zelf een ruimtevaartcultuur bouwen in de macrokosmos tot macro-atomen tot macro-zonnen en macro-planeten en macro-leven tot de macro-reuzen. En de microkosmos bestaat uit een oneindige reeks culturen. Ik ben Harriechristus, de wedergeboren Jezus. De enige die de wereld nog kan redden. Ik woon in Amsterdam, de nieuwe heilige stad.
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Dat is 1 minuut moeite om het zelf te zoeken. Ik heb u letterlijk gequot. Als een god zich niet vergist of zichzelf tegenspreekt dan bent u er geen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult niet liegen tegen God.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik dat doen?
Ik woon in Amsterdam, de heilige stad. Jeruzalem is de grote leugen en een hoop ellende.