![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wetenschap "import" (?!). Kennis kent geen fysieke grenzen. Hoezo import? hoezo "sociaal zekerheidssysteem" kolonie? Hoe werkt dat zelfs? Amerikaanse zorgverstrekkers of zo?... "'wetenschap' schreeuwt om fact checking". Wetenschap IS fact checken............................. It's the VERY DEFINITION! Citaat:
Enneuh, als ge gewoon kijkt naar de algemene strekking op dit forum, dan val ik duidelijk buiten de grondstroom. Wie is er eigenlijk de dissident?... Ik troost me met de gedachten dat de populatie van dit forum geen goede weergave is van de gehele bevolking (.....denk ik......)
![]() |
![]() |
#182 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het begint al met de definitie van "tribunaal". Ik bedoel natuurlijk jullie volkstribunaal, zoals Franse Revolutie of het Nazi-Duitse Volksgerichtshof, geen klassieke rechtzaak. Er zijn ongetwijfeld al honderden rechtszaken die lopen...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 29 december 2022 om 19:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen (genderneutraal) van uw woord he, gij.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 december 2022 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Bwahahahaha
![]() |
#185 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 21:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
Tribunaal 1) Balie 2) Gerecht 3) Gerechtshof 4) Hof 5) Lekenrechtbank 6) Rechtbank 7) Rechtbank met lekenrechtspraak 8) Rechterstoel 9) Rechtscollege 10) Rechtsprekend college Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl Ook al wordt het woord 'tribunaal' vaak gebruikt voor 'bijzondere rechtzaken', dan nog valt het gegeven in Florida daaronder. Het kan zijn dat u iets anders wilde zeggen, maar dan had u het beter dienen te formuleren. Moest het om geld gaan is u "jamaar ik bedoelde iets anders" niet voldoende. Dan neemt men een woordenboek erbij als scheidsrechter toch? We willen toch geen 'rules based order' imiteren, waar er een de regels maakt en aanpast naar believen he? Ale kom. Hou de eer aan uzelf. ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, nog eens op Twitter gaan zien, die termen "tribunaal", "collaborateur", "hangen",... zijn precies gangbaar. https://twitter.com/mkeulemans/statu...484865/photo/1 Misschien is dat toch de grondstroom en pas ik toch maar beter op...
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Ook, politics.be is volgens mij een van de eerste plaatsen ter internet-wereld geweest, waar de waanzin duidelijk werd. Of u zich bezorgd moet voelen voor de toekomst, hangt af van hoe snel u zal inzien dat het echt ook waanzin was, en dat het geen zin meer heeft die waanzin te bestendigen. Maar ga niet het slachtoffer uithangen van een situatie die je zelf creerde. Terug naar 02/2019. Akkoord of niet?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 december 2022 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() waar zit Martine ?
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Hebt ge uw bericht nu helemaal aangepast?... Waarom doet ge dat nu?...
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Ik geloof er niks van dat het net zich sluit. Die hebben ons op de juiste plaats en doen met ons wat ze willen.
Als we ons willen staande houden, is er eigenlijk maar één optie meer, afscheid nemen van de materiële wereld. Terugvechten mag, terugtrekken mag, maar verwacht er niks van, het is zinloos. Ze gaan ons hoe dan ook verpletteren. Het gewicht van de domme massa gecombineerd met hun digitale dictatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zal misschien anders zijn nadat WO III uitbreekt of zo, maar voorlopig is er bijzonder weinig kans dat er een totaal anarchistische omkeer komt, hoewel ik dat wenselijk zou achten, 10 minuten voor ik dood ga. Veruit de meeste mensen zijn het anarchistische gedachtengoed nog niet meester, en willen nog altijd "leiders" die hen zeggen hoe ze zich moeten gedragen om die leiders te plezieren. Dus nee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op TV hebben ze serieus besproken om ongevaccineerden te laten dood gaan op de stoep van een ziekenhuis, weigeren van medische hulp. Dat was geen metafoor, ze hebben ook stervende mensen naar huis gestuurd en kankerbehandelingen gestopt om nog maar te zwijgen over de armoede die werd veroorzaakt. In hun waanzin en geldzucht hebben ze veel mensen dood gemaakt die politiekers en experts, we spreken over de grootste misdaad ooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het. Heb je nog al een keer gezegd. Geen goed teken vind ik…
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik meen ook niet te herinneren dat onze leiders en experts ooit hebben gezegd dood te laten gaan op de stoep of medische hulp weigeren. Tot slot, ik kan een lijstje maken beleidsdaden die meer mensen in armoe hebben gestort of tot de dood hebben geleid. Dus chill man, djeezes. En inderdaad als ge onrecht voelt aangedaan, start dan een rechtszaak. Daar ben ik helemaal voor, maar geen ordinaire lynchpartij wat wel degelijk een aantal forummers hier actief zitten te promoten (met een dun laagje vernis, onder het mom van “metafoor”…)
![]() |