![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1/8 000 000 000 ste per kind.
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je vergeet dat een kind nog de meeste levensjaren voor zich heeft, en je vergeet dat het op de schaal van een individu is. Als ik 1 kind dood, dan kan ik 3 keer meer CO2 uitstoten, dat is gecompenseerd. Omdat ik misschien nog een derde (of minder !) van de leeftijd van dat kind te leven heb, en ik aanneem dat dat kind min of meer dezelfde hoeveelheid CO2 per jaar zal uitstoten als ik gedurende zijn leven. Ik mag dan 3 keer zoveel gas opstoken, 3 keer zoveel benzine opdoen, en zo voort. Dood ik 3 kinderen, dan kan ik gewoon bijna 10 keer zoveel verbruiken en ik ben CO2 neutraal
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is enerzijds het lokale probleem met enkele mocro-families die zichzelf druglord wanen en die de antwerpse politie niet onder de knoet lijkt te krijgen. En anderzijds de georganiseerde misdaad, een heel ander niveau. Die werkten met een geëncrypteerd communicatie systeem dat de FEDERALE wist te doorbreken en daardoor zijn zij succesvol op jacht kunnen gaan naar de echte misdadigers. Niet naar het voetvolk waar BDW zijn sjampetters hun tijd mee verdoen door hun ID te controleren en losers tot in de vierde macht die wat drugs op straat pushen te arresteren. En ja, moest je gewoon de actualiteit volgen dan zou je weten dat er door de federale hun acties al 200 aanhoudingen zijn gedaan. Moest je de interviews van BDW lezen zou je zelfs weten dat BDW hen daarvoor een pluim geeft. En dat hij dan op de borst trommelt dat zijn lokale flikken ook 1.000 aanhoudingen deden. Ja, van loosers derde kategorie die straatdealertje zijn... Hij verliest zijn tijd en zijn energie en zijn budget met te jagen op zulke randfenomenen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 januari 2023 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is de bron van die (zelfverklaarde) doorwrochten analyse ?? Of heb je dat zelf losjes uit je mouw geschud, om De Wever toch maar te kunnen beschadigen ??? Gij moet dringend adviseur worden bij Quicky, die heeft dringend zulke helderzienden nodig.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin misschien met gewoon de actualiteit te volgen ? De Wever is hier juist de jandoedel die met zijn ronduit spastische oproep om het leger in te zetten om een streetfight tussen wat mocros in Merksem te beslechten zijn eigen onmacht/nutteloosheid etaleert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn zij daarvoor opgeleid/georganiseerd/bevoegd .... ? Trouwens, worden die lokale flikken betaald met centen van de Antwerpse belastingbetaler, en niet met de Vlaamse of belzieke belastingsbetaler? Tot slot: bij een war on drugs moet je strijden op alle fronten, en met alle middelen. Dus zeker ook op het niveau van de onnozelaar van een gebruiker, het niveau van de bietekwiet van de kleine dealer enz. naar boven. En nu wil ik nog super-eerlijk zijn. Het probleem van de Vivaldi-ministers is dat hun budgetten afgrijselijk miniem zijn. Het federale is al lang failliet. We kunnen in deze enkel een verwijt van lafheid richten aan Annelies en de Kwiek, dat ze dit niet openlijk durven erkennen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij moet fake news verspreiden met die soldaten al te laten vechten in Maarksem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is actualiteit nu al een exacte wetenschap ?? Het enige wat gij hier doet is u in alle mogelijke bochten wringen om De Wever toch maar te kunnen beschadigen en die lul uit Kortrijk die samen met Verlinden duidelijk tekort schiet bij het vervullen van zijn taken te bewieroken.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij probeert er zich gewoon onderuit te kletsen door te wijzen naar 'anderen' om zijn gehoor te doen vergeten dat HIJ en niemand anders verantwoordelijk is voor lokale veiligheid. Burgemeester was toch zijn belangrijkste functie en zijn prioriteit ? Of was dat (ook) alleen maar blah-blah ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
En hij weet dat ook Waarom heeft hij anders het volgende opgestart https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...wacht-gestart/ Wat dus keineig gefaald is. En nu de wereld weet hoeveel belang nva hecht aan sociale media, zegt de komplete stilte over Merksem (maar ook over het nucleaire) veel meer dan het geraaskal van enkele rechtsfans op het forum De Wever faalt…en voordat de debatfiches hertypt zijn, mag er niemand officieel iets zeggen om kemels te vermijden
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
NV-A doet alles om stokken te steken in het federale raderwerk. En dan gaan klagen als ze zelf tekort komen en hulp roepen op de federale. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik zware twijfels over. Meer dan waarschijnlijk was Sky ECC geïnfiltreerd door Europol net zoals Encrochat en Anom door de FBI. De encryptie van Sky ECC, net zoals andere zoals What's app, is waterdicht. Je kan enkel de desencrypteren als je beschikt over de juiste sleutels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 januari 2023 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Europol heeft gewoon valse versies van het Sky ECC appje in omloop gebracht. Zoals de betere hackers doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, alleen erger. We moeten ze niet bestrijden met gelijke wapens, maar zorgen dat onze wapens, tactieken beter zijn. Ik wil de grootste drugscriminelen zien huilen en smeken om genade.
Ik heb het hier over de mensen die Peter R de Vries hebben neergeschoten, om klaarlichte dag iemand neerschieten voor een basisschool. Er is geen enkele reden om compassie te voelen met deze inferieure zielen. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 12 januari 2023 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN