![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genesis 1:29 is nochtans zeer duidelijk: alle zaaddragende gewassen zijn ons door God gegeven. Geen wonder dus dat minions van de duivel het ons willen ontzeggen en imitaties maken omdat de natuur niet te patenteren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom mag ik schadelijkere drugs op voorschrift krijgen maar ben ik gestigmatiseerd door iets natuurlijk te nemen wat mij beter hielp? Waarom werd ik als tiener naar de illegale markt gedwongen en stootte ik op muren omdat ze na duizendtal jaar besloten een oorlog tegen een werkend medicijn te voeren? Stop met beul spelen en legalize it!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als god ons goed in elkaar gestoken had, was er geen zondeval geweest...
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan cannabis meteen legaliseren, maar ze kiezen ongehoorzaamheid aan de natuurlijke orde en geven zichzelf daarbij opslag met uw geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 mei 2023 om 07:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben een meisje met epilepsie toch van kinds af een stigma aangeleerd omdat ze met dat kruid geholpen is? Ze hebben haar ouders toch aangepraat naar Nederland te verhuizen om hun kind van zorg te voorzien terwijl ze de wet op kindermoord wel willen aanpassen?. Ik zou wel anders zijn omdat ik geen fuck om geld of macht geef. Ik heb mijn eigen bezigheden en passies waarvoor die politiek en hun plebs me een stigma en probleem aanpraatte en wilt vervolgen als ik daarin zou groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar scheikundigen vermengen die planten nogal graag met geen al te gezonde produkten en verkopen die. Ook cannabis maken ze synthetische van wat allicht ook niet zo goed is. Onlangs op een tv programma gezien maar ik weet niet meer waar precies dat ze cannabis gelegaliseerd hadden en bijna op slag viel die handel stil en begon de synthetische verkoop. Het is dus niet eenvoudig allemaal. Geld primeert en van Drugs doden ligt de onderwereld niet wakker. Integendeel. 20000 doden in Mexico enkel en alleen tussen criminelen. En bovenop nog vele Drugs doden van klanten.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten ASAP van dat stigma af en ervoor zorgen dat mensen die ermee gebaat zijn legaal geholpen kunnen worden. Voor mij is het te laat, maar er zijn voldoende lotgenoten die er baat bij hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allah denkt daar anders over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de straatdealers verliezen klanten en schakelen mee om ze terug te winnen. Wie dus drugs legaal wil maken zal ook een manier moeten vinden om de dealers weg te krijgen van de straat.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in het betreffende tv programma was de terugval gewone wiet 80% na legalisatie en toename illegale synthetische ook 80%. Dealers kijken naar winst en kopers naar wat beschikbaar is denk ik.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 mei 2023 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn echtgenote heeft veel pijn ingevolge arthrose. Gisteren nog heb ik op drie verschillende Nederlandse sites gepoogd een CBD-product te kopen.
Telkens was het antwoord dat ze het product niet naar België konden (mochten) sturen. Zielig eng België/Belgique.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien mag die CBD niet verstuurd worden omdat het THC gehalte te hoog is? CBD alleen werkt niet bij mij, ik moet THC hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt tijd voor een legalisering wat de deur opent naar meer onderzoek en zalving van de medicinalen . Iedereen rond mij heeft met eigen ogen aanschouwd dat wiet mijn stoornis verlicht. Mijn leven had heel anders geweest als er zo geen stigma aan verbonden was en ik had nooit op pensioen gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze zuiver en niet vermengt zijn met acide en benzeen en god weet wat nog. Maar de straat criminaliteit verhinderd dat. Hoewel het in België misschien nog meevalt.
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft gezever. Iemand met 3 hersencellen die samenwerken kan prima wiet kweken.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe gaat ge iemand met vergevorderde MS laten kweken? Het moet ook legaal worden dat er wetenschappelijk onderzoek kan gedaan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |