![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm, die laatste stukjes natuur gaan wel opgevreten worden door het kiesvee.
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook daar kom ik echter wel tegenop.
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, u heeft gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens mij hebben alleen vegetariers op dat vlak recht van spreken. Ook ik heb boter op mijn hoofd gezien ik vlees (weinig) eet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2023 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je kan het jagers-instinct van leeuwen en haaien niet vergelijken met de georganiseerde slachtpartijen van "vrijetijds-jagers", op zoek naar trofeeën waar ze mee kunnen uitpakken "aan den toog".
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leeuwen, wilde katten, wilde honden en haaien jagen om te eten. jagers jagen voor het "plezier" en schieten op al wat beweegt, zelfs op elkaar. cfr die jager die dacht dat het een haas was maar 't was iemand met een metaaldetector...Als je dat verschil niet ziet...en dan nog met verboden munitie...
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 mei 2023 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechts = conservatief, racistisch, ultranationalistische en klimaatnegationist links = progressief, openminded, globalist, veganist en groene jongen. Zo, lekker makkelijk allemaal. Doe nu maar weer verder met uw gezever.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 mei 2023 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zit er tussen ieder koren wel kaf. Die waar jij het over hebt zijn mijn inziens allesbehalve jagers en jagen niet zelden illegaal. Ik heb wel een vriend die jaagt en aangesloten is bij Sint Hubertus. Die weet veel heel veel over wilde dieren en alles wat daar bijhoort. Heeft ook heel veel respect voor de natuur en besvhikt over alle vergunningen. https://www.vlaanderen.be/theoretisch-jachtexamen Maar eeeuuuhh ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 mei 2023 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Welke extreem-rechtsen?
Hebt ge 'r een paar herkend op dat tek-feestje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If it walks like a duck,…
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 mei 2023 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dada bepaalt immers wie "xtreemrechts" is. Hij heeft daar avondschool voor gevolgd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 mei 2023 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat een overgote meerderheid van Belgen dat "feestje" afkeurt, dus die zijn allemaal extreem-rechts.
Dat belooft voor volgende verkiezingen.
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gelijk hebben ze! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 mei 2023 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet verstandiger bent kan het u inderdaad geen zak schelen.
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mensen moorden en plunderen.. of dat nu uit noodzaak is of omdat ze sadistisch in de kop zijn, maakt eigenlijk niet uit.. de feiten zijn er. En op zich is dat ook geen probleem. Maar mag het nog afgekeurd worden wanneer een of andere onverlaat het hol van een das volschijt? Of moet alles met de mantel der liefde bedekt worden omdat er elders wel wat erger gebeurt? Mij niet gelaten hoor. Al blijf ik van mening dat de organisatoren geconfronteerd mogen worden met hun ‘aanpak’ opdat ze ’t volgende keer wat beter doen en wat meer rekening houden met de omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Rechts = slecht Links = goed Ignorance is bliss, zoals het spreekwoord zo mooi luidt...
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD is een rechtse partij, het VB is een extreemrechtse partij. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 mei 2023 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |