![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.demorgen.be/nieuws/prins...zi-s~b8210cc7/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dansen is dan een nazistische hobby waar men dringend paal en perk moet aan stellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() opnieuw Geen binnenlandse politiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want een gewoon feest zal het niet zijn, omdat je dan die naam niet had moeten bedenken. Dus ja, wat maakt een feest nazistisch?
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben daar kostuum schoenen aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, ja, alhoewel, op die manier is het jaarlijkse mosselfeest van de PVDA ook een nazi-feestje.
Het moet nog iets anders zijn dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een 'Molotov- Ribbentrop' nazi feestje ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 7 augustus 2023 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik amuseer me rot met de Vlaamse Strijd. Mocht ik het ooit meemaken, de Vlaamse onafhankelijkheid, zal ik misschien wel in een zwart gat vallen. Wie weet, om dat te voorkomen, moet ik verhuizen naar een streek die nog strijdt, zoals mogelijks Catalonië, Schotland, Baskenland, Corsica ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet daar al die mensen die een lidkaart van het abvv hebben, maar toch Belang stemmen, nog aftrekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf het verwonderlijk vinden hoe licht men er over gaat om grondwettelijke vrijheden te beknotten.
Voor een manifestatie in de vorm van een betoging door een stadscentrum, moeten zeker en vast strikte afspraken gemaakt worden. Zowel qua plaats als qua tijdstip enz. Maar voor een zangfeest of wat weet ik voor een bijeenkomst op een wei op den boerenbuiten ... Straks komt er nog een moppenpolitie, die nagaat of er geen cafés zijn waar half of dubbel dronken boeren, bouwarbeiders, truckers, textielarbeidsters en kuisvrouwen meer dan één racistische of gendergrap per uur vertellen en ermee lachen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 augustus 2023 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=raQNyM_M3OA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel interessant om eens te lezen.
IJzerbedevaart of IJzerwake: de Vlaamse beweging verscheurd tussen vredesboodschap en radicaal-politieke agenda Het gehakketak rond de IJzerwake in Ieper is een zoveelste illustratie van de tweespalt die de Vlaamse beweging al decennialang verdeelt. De herdenking van de slachtoffers van de Eerste Wereldoorlog en de betekenis daarvan is een heet hangijzer dat in 1996 leidde tot geweld tijdens de IJzerbedevaart in Diksmuide en in 2003 tot de IJzerwake als bijeenkomst van radicale Vlaams-nationalisten. ![]() ![]() ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/08...eging-op-twee/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Elk jaar weer...
Eigenlijk, ik ben daar nog nooit naartoe gegaan. 'k Ga da eens doen.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |