Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2024, 22:05   #181
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking HHM Kattenmode, geleerd van Wieroe (RIP 09.09.2022)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Katholieken hebben hier helemaal niks meer mee te maken.

Goed onthouden:
Pedofilie is helemaal geen geaardheid maar een MISDRIJF.
Genderdysforie is ook geen geaardheid maar een GEESTESZIEKTE.

En ja, vtm en elke zender die meewerkt door kinderen met zulke shows te hersenspoelen, te manipuleren om de geestelijk zieke transgender en het pedofiele misdrijf sociaal aanvaardbaar te maken als het "nieuwe normaal" is crimineel bezig en zou aangeklaagd moeten worden voor geestelijke mind-fuck, sektarische indoctrinatie en kindermishandeling.

We hebben reeds carnaval waarbij kinderen zich kunnen verkleden voor het plezier, meer moet dat niet zijn, er hoeven geen adult freakshows opgevoerd te worden om kinderen te brainwashen!
Drags: blijf gvd in besloten clubs en marginale ouders: laat je kids zich toch niet zo belachelijk maken als drag freak om met je bakkes eens op tv te kunnen komen.
Miaauw miaauw namastiaauw OMA,

1) De meeste pedofielen zijn gewoon HETERO mannen en HETERO vrouwen denk ik, of is dit ooit goed onderzocht met harde cijfers?

2) Echte HOMOFIELEN zijn niet geinteresseerd in seks met kinderen, of ze moeten een pedofiele dysfunctie hebben, HOMOFIELE Pedofielen??? Heterofiele Pedofielen, enz

3) net 3 tot 5 procent vd kinderen kan NIET heterofiel zijn qua natuurlijke geaardheid, genetisch in het DNA ingebakken, en je moet natuurlijk niet alle kinderen gaan terroriseren met deze genetische afwijkingen.

4) De voorlichting moet verbeterd worden, en pedofilie en pedoseksuele praktijken moeten wettelijk strafbaar zijn en kunnen nooit gedoogd worden.

5) HARDE eindstelling: Als Coc Nederland inderdaad openlijk nu dus pedofilie en pedoseksualiteit promoot en ondersteunt onder hun LHBTIQ+ Pedovlag dan moeten alle subsidies nu meteen stopgezet worden, omdat zij een gevaar zijn voor alle normaal geboren kinderen, en de zaak wordt nog illegaler mbt COC Nederland als er actieve, alom bekende leden zijn bij coc die pedoseksualiteit in het geheim dus praktizeren. Dan kan COC Nederland dus beschouwd worden als een criminele organisatie en alle subsidies moeten dan per direct stopgezet worden.

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 31 januari 2024 om 22:10. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2024, 22:20   #182
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Het feit dat diverse pedo's de lgbqt gemeenschap gebruikten om toegang tot kinderen te kriigen, is reden genoeg die propaganda van de scholen te halen.
Love is love is trouwens een perverse slogan, dieren als maatstaf nemen voor seksuele etiquette evenzeer.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2024, 09:37   #183
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Blablabla
Maak uw eigen bewering bont.
Toon de log naar dat eiland waarop Trump zijn naam staat...
Zolang ge de rest maar niet moet verfoeien he...

Trump is evil, Democrats are good, we kennen die mantra al.
Hoe zeg je "ik heb je post niet gelezen" zonder te zeggen dat je mijn post niet gelezen hebt? Dat is namelijk niet wat erin staat. Wat erin staat is dat ik zou willen dat die hele pedofielenbende gepakt wordt. Ik wel. Jij bent hier de enige die mensen in goed of slecht indeelt op basis van of ze Trump zijn of een democraat, jij bent degene die dat herhaalt als een mantra. En je verzint je eigen feiten om de waarheid met jouw mening te laten overeenkomen, zoals het belachelijke idee dat misbruiik alleen op een eiland zou kunnen plaatsvinden, en niet zeg in een huis waarvan gewoon bekend is dat daar heel veel misbruik plaatsvond of op een vliegtuig waar speciaal een bed in gebouwd is.

Je bent dan ook helemaal niet geïnteresseerd in misbruik tegenhouden, zoals je hier weer eens demonstreert:

Citaat:
Het feit dat diverse pedo's de lgbqt gemeenschap gebruikten om toegang tot kinderen te kriigen, is reden genoeg die propaganda van de scholen te halen.
Love is love is trouwens een perverse slogan, dieren als maatstaf nemen voor seksuele etiquette evenzeer.
De echte misbruikers laat je kopen, je gebruikt het enkel als stok om mensen mee te slaan die een zwakkere maatschappelijke positie hebben dan jij. "Misbruik goed, homo slecht." Leuk hè, mensen slaan? Ik heb nog steeds geen idee waarom dat zo'n terugkerend thema binnen Christelijke groepen is, zichzelf zoveel mogelijk als een vervolgde minderheid zien om vervolgens zo hard mogelijk minderheden te vervolgen.

Waarom blijf ik steeds terugkeren naar dit forum terwijl ik weet hoe deprimerend de gesprekken buiten k&k hier zijn?
Oud 3 februari 2024, 10:05   #184
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Je moet dat verhaal eens opzoeken over Trump en die 13 jarige bij Epstein thuis. Geen plezant leesvoer.
Fake news tot tegendeel bewezen.
Uiteraard dat ik dan interesse verlies als er dan nog meer bs tekst volgt zonder 1 iota bewijs van uw beweringen.

Jij dit en jij dat veranderen uw bs er niet op.
Oud 3 februari 2024, 10:50   #185
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Fake news tot tegendeel bewezen.
Uiteraard dat ik dan interesse verlies als er dan nog meer bs tekst volgt zonder 1 iota bewijs van uw beweringen.

Jij dit en jij dat veranderen uw bs er niet op.
Een 13 jarige van 1,65m met een b cup en makeup om haar volwassener te laten lijken, of een 1.5m korte 20 jarige met een A cup en make-up om haar een kindje te laten lijken.

In geval 1 is de volwassen partner een crimineel, maar geen pedofiel, in geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht....
Oud 3 februari 2024, 18:28   #186
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een 13 jarige van 1,65m met een b cup en makeup om haar volwassener te laten lijken, of een 1.5m korte 20 jarige met een A cup en make-up om haar een kindje te laten lijken.

In geval 1 is de volwassen partner een crimineel, maar geen pedofiel, in geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht....
Wat een stelling...
Dat is gelijk ze vragen, een transseksueel die 10 op 10 scoret of een biologische vrouw die 1 op 10 scoret?
Geen van beide zeg ik dan.

Het grootste probleem is dat lgbqters toegang tot de kinderen vroegen, waarom?
We weten waarom.

Nu zeggen we het nog vriendelijk, komen ze nog wat meer naar voren zal het 2de amandment snel toegepast worden daar. EN TERECHT!!!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 februari 2024 om 18:29.
Oud 3 februari 2024, 18:51   #187
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een stelling...
Dat is gelijk ze vragen, een transseksueel die 10 op 10 scoort of een biologische vrouw die 1 op 10 scoort?
Als beiden boven de 18 zijn , is het nooit een misdrijf.

Citaat:
Geen van beide zeg ik dan.
da's uw smaak.

Citaat:
Het grootste probleem is dat lgbqters toegang tot de kinderen vroegen, waarom?
Ah ja, waar?
Citaat:
We weten waarom.
Vraag dat maar eens aan de monotheïsten. Binnen de islam bestaat pedofilie niet eens, en binnen het christendom wordt veel met de mantel der liefde bedekt.

Citaat:
Nu zeggen we het nog vriendelijk, komen ze nog wat meer naar voren zal het 2de amandment snel toegepast worden daar. EN TERECHT!!!
Criminelen veroordeeld voor foefelen met kinderen krijgen van mij een enkeltje korte wandeling door lange mixer.

Maar dan moeten kinderen wel herkenbaar zijn als kinderen.

Laatst gewijzigd door maddox : 3 februari 2024 om 18:55.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2024, 18:55   #188
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als beiden boven de 18 zijn , is het nooit een misdrijf.

da's uw smaak.

Ah ja, waar?

Vraag dat maar eens aan de monotheïsten. Binnen de islam bestaat pedofilie niet eens, en binnen het christendom wordt veel met de mantel der liefde beddekt.

Criminelen veroordeeld voor foefelen met kinderen krijgen van mij een enkeltje korte wandeling door lange mixer.
http://antitrafficking.am/eng/new-am...ted-pedophile/

Ouders hebben nu in alle talen duidelijk gemaakt dat die bullshit moet stoppen.
IT IS GROOMING!
Oud 3 februari 2024, 18:59   #189
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://antitrafficking.am/eng/new-am...ted-pedophile/

Ouders hebben nu in alle talen duidelijk gemaakt dat die bullshit moet stoppen.
IT IS GROOMING!
Voor een monotheïst is opgroeien grooming.
Oud 3 februari 2024, 19:00   #190
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor een monotheïst is opgroeien grooming.
Ahja dan is het minder erg dat lgbqt bol staat van pedo's die toegang tot kinderen krijgen?
Oud 3 februari 2024, 19:04   #191
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ahja dan is het minder erg dat lgbqt bol staat van pedo's die toegang tot kinderen krijgen?
Neen, da's hetzelfde
Oud 3 februari 2024, 19:06   #192
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, da's hetzelfde
Hetzelfde... aub he zeg...
Oud 3 februari 2024, 19:17   #193
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hetzelfde... aub he zeg...
Hoe moet ik het anders zien?
Bij de ene religie is het alleen pedofilie als het buiten het huwelijk gebeurd en het slachtoffer een moslim is.
Bij de christenen en de joden andere word het gewoon niet gezien indien de dader macht binnen de gemeenschap had.

En dan blijft mijn vergelijking wel een punt. En dan houd ik het nog heterosexueel.

Je hebt een stevige 13 jarige meid die veel moeite heeft gedaan om er 20 uit te zien, en je hebt een petite 20 jarige die er even veel moeite in steekt er uit te zien als een 10 jarige....

In geval 1 is de onwetende partner wettelijk een pedofiel(e), terwijl die een prille puber niet eens zou overwegen als sexuele partner.
In geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht, zelfs al heeft de andere partij een voorkeur voor kinderen als sexuele partner.
Oud 3 februari 2024, 19:21   #194
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe moet ik het anders zien?
Bij de ene religie is het alleen pedofilie als het buiten het huwelijk gebeurd en het slachtoffer een moslim is.
Bij de christenen en de joden andere word het gewoon niet gezien indien de dader macht binnen de gemeenschap had.

En dan blijft mijn vergelijking wel een punt. En dan houd ik het nog heterosexueel.

Je hebt een stevige 13 jarige meid die veel moeite heeft gedaan om er 20 uit te zien, en je hebt een petite 20 jarige die er even veel moeite in steekt er uit te zien als een 10 jarige....

In geval 1 is de onwetende partner wettelijk een pedofiel(e), terwijl die een prille puber niet eens zou overwegen als sexuele partner.
In geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht, zelfs al heeft de andere partij een voorkeur voor kinderen als sexuele partner.
Mattheüs 18:6 Maar wie een van deze kleinen, die in Mij geloven, op een dwaalspoor brengt, het zou beter voor hem zijn dat er een molensteen om zijn nek wordt gehangen en dat hij in de diepte van de zee verzonken werd.
Oud 3 februari 2024, 19:23   #195
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mattheüs 18:6 Maar wie een van deze kleinen, die in Mij geloven, op een dwaalspoor brengt, het zou beter voor hem zijn dat er een molensteen om zijn nek wordt gehangen en dat hij in de diepte van de zee verzonken werd.
Ik heb geen molensteen, maar hier hebt u een aambeeld. ga ervoor
Oud 5 februari 2024, 08:32   #196
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als ik veel links geef is dat fake news en is mijn oproep tot gerechtelijk onderzoek onterecht, en als jij her en der een linkje geeft is dat bewijs en moeten we meteen grote groepen activiteiten en geaardheden verbieden.

Oké, dankjewel, dan snap ik het weer, ik kan nu vredig dit topic afsluiten.
Oud 5 februari 2024, 08:39   #197
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Dus als ik veel links geef is dat fake news en is mijn oproep tot gerechtelijk onderzoek onterecht, en als jij her en der een linkje geeft is dat bewijs en moeten we meteen grote groepen activiteiten en geaardheden verbieden.

Oké, dankjewel, dan snap ik het weer, ik kan nu vredig dit topic afsluiten.
Tip: de nuance is in de datum.
Je hebt bezoekjes aan het Eiland en bezoekjes bij hem thuis.

Trump is echter teveel vals beschuldigd en uit context getrokken, dus ge zult met veel concreter materiaal moeten afkomen.
Zoek eerst eens op waarover dat schandaal gaat.
Oud 5 februari 2024, 08:41   #198
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen molensteen, maar hier hebt u een aambeeld. ga ervoor
Het is beter ze bewust met hun eigen geschiedenis te maken, dan ze warm te maken voor een toekomst van genocidale psychopaten.
Oud 7 februari 2024, 15:15   #199
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

In Geraardsbergen is een leerkracht ontslagen die zich aan kinderen vergreep; was hij lgbqt?

Daarbij komend:

News: A disturbing case has come to light involving a TikTok personality named Rachel Queen Burton, who had gained a significant following by presenting herself as a proud transgender woman. However, behind the facade of her online persona, Burton was, in reality, a predatory pedophile who sexually abused two young children.

Despite attempting to portray herself as a proud transgender woman online, Burton’s true nature as a predator was exposed during the court proceedings. This revelation led to condemnation from the victims’ family and the broader community. As the trial concluded, Burton was remanded in custody until further sentencing submissions in April.
Protecting Vulnerable Individuals

The case of Rachel Queen Burton serves as a disturbing reminder of the dangers posed by individuals who exploit social media platforms for malicious purposes. It highlights the urgent need for vigilance and accountability in online spaces to protect vulnerable individuals, especially children, from falling victim to such predators.

https://www.sarkariexam.com/rachel-q...charges/593316
Oud 8 februari 2024, 15:32   #200
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Geraardsbergen is een leerkracht ontslagen die zich aan kinderen vergreep; was hij lgbqt?
Eenderwie ....
wie zich aan minderjarigen vergrijpt , is vieze vuile smerige smeerlap !!
Dus uw vraag: Is LGBQT+ de deur naar pedofilie ??
Nee !! En anders bewijs eens het tegendeel aub ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be