![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) De meeste pedofielen zijn gewoon HETERO mannen en HETERO vrouwen denk ik, of is dit ooit goed onderzocht met harde cijfers? 2) Echte HOMOFIELEN zijn niet geinteresseerd in seks met kinderen, of ze moeten een pedofiele dysfunctie hebben, HOMOFIELE Pedofielen??? Heterofiele Pedofielen, enz 3) net 3 tot 5 procent vd kinderen kan NIET heterofiel zijn qua natuurlijke geaardheid, genetisch in het DNA ingebakken, en je moet natuurlijk niet alle kinderen gaan terroriseren met deze genetische afwijkingen. 4) De voorlichting moet verbeterd worden, en pedofilie en pedoseksuele praktijken moeten wettelijk strafbaar zijn en kunnen nooit gedoogd worden. 5) HARDE eindstelling: Als Coc Nederland inderdaad openlijk nu dus pedofilie en pedoseksualiteit promoot en ondersteunt onder hun LHBTIQ+ Pedovlag dan moeten alle subsidies nu meteen stopgezet worden, omdat zij een gevaar zijn voor alle normaal geboren kinderen, en de zaak wordt nog illegaler mbt COC Nederland als er actieve, alom bekende leden zijn bij coc die pedoseksualiteit in het geheim dus praktizeren. Dan kan COC Nederland dus beschouwd worden als een criminele organisatie en alle subsidies moeten dan per direct stopgezet worden. Laatst gewijzigd door dewanand : 31 januari 2024 om 22:10. Reden: aanvullen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat diverse pedo's de lgbqt gemeenschap gebruikten om toegang tot kinderen te kriigen, is reden genoeg die propaganda van de scholen te halen.
Love is love is trouwens een perverse slogan, dieren als maatstaf nemen voor seksuele etiquette evenzeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent dan ook helemaal niet geïnteresseerd in misbruik tegenhouden, zoals je hier weer eens demonstreert: Citaat:
Waarom blijf ik steeds terugkeren naar dit forum terwijl ik weet hoe deprimerend de gesprekken buiten k&k hier zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard dat ik dan interesse verlies als er dan nog meer bs tekst volgt zonder 1 iota bewijs van uw beweringen. Jij dit en jij dat veranderen uw bs er niet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geval 1 is de volwassen partner een crimineel, maar geen pedofiel, in geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht....
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gelijk ze vragen, een transseksueel die 10 op 10 scoret of een biologische vrouw die 1 op 10 scoret? Geen van beide zeg ik dan. Het grootste probleem is dat lgbqters toegang tot de kinderen vroegen, waarom? We weten waarom. Nu zeggen we het nog vriendelijk, komen ze nog wat meer naar voren zal het 2de amandment snel toegepast worden daar. EN TERECHT!!!
Laatst gewijzigd door CUFI : 3 februari 2024 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dan moeten kinderen wel herkenbaar zijn als kinderen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 3 februari 2024 om 18:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders hebben nu in alle talen duidelijk gemaakt dat die bullshit moet stoppen. IT IS GROOMING! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahja dan is het minder erg dat lgbqt bol staat van pedo's die toegang tot kinderen krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, da's hetzelfde
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe moet ik het anders zien?
Bij de ene religie is het alleen pedofilie als het buiten het huwelijk gebeurd en het slachtoffer een moslim is. Bij de christenen en de joden andere word het gewoon niet gezien indien de dader macht binnen de gemeenschap had. En dan blijft mijn vergelijking wel een punt. En dan houd ik het nog heterosexueel. Je hebt een stevige 13 jarige meid die veel moeite heeft gedaan om er 20 uit te zien, en je hebt een petite 20 jarige die er even veel moeite in steekt er uit te zien als een 10 jarige.... In geval 1 is de onwetende partner wettelijk een pedofiel(e), terwijl die een prille puber niet eens zou overwegen als sexuele partner. In geval 2 is er geen vuiltje aan de lucht, zelfs al heeft de andere partij een voorkeur voor kinderen als sexuele partner.
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen molensteen, maar hier hebt u een aambeeld. ga ervoor
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oké, dankjewel, dan snap ik het weer, ik kan nu vredig dit topic afsluiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt bezoekjes aan het Eiland en bezoekjes bij hem thuis. Trump is echter teveel vals beschuldigd en uit context getrokken, dus ge zult met veel concreter materiaal moeten afkomen. Zoek eerst eens op waarover dat schandaal gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is beter ze bewust met hun eigen geschiedenis te maken, dan ze warm te maken voor een toekomst van genocidale psychopaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Geraardsbergen is een leerkracht ontslagen die zich aan kinderen vergreep; was hij lgbqt?
Daarbij komend: News: A disturbing case has come to light involving a TikTok personality named Rachel Queen Burton, who had gained a significant following by presenting herself as a proud transgender woman. However, behind the facade of her online persona, Burton was, in reality, a predatory pedophile who sexually abused two young children. Despite attempting to portray herself as a proud transgender woman online, Burton’s true nature as a predator was exposed during the court proceedings. This revelation led to condemnation from the victims’ family and the broader community. As the trial concluded, Burton was remanded in custody until further sentencing submissions in April. Protecting Vulnerable Individuals The case of Rachel Queen Burton serves as a disturbing reminder of the dangers posed by individuals who exploit social media platforms for malicious purposes. It highlights the urgent need for vigilance and accountability in online spaces to protect vulnerable individuals, especially children, from falling victim to such predators. https://www.sarkariexam.com/rachel-q...charges/593316 |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie zich aan minderjarigen vergrijpt , is vieze vuile smerige smeerlap !! Dus uw vraag: Is LGBQT+ de deur naar pedofilie ?? Nee !! En anders bewijs eens het tegendeel aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |