![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit zelf van te telefoneren is een daad van corruptie he. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 december 2023 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus est en vous… ![]() En als elk telefoontje corruptie betekent dan ben ik één van de minst corrupte Belgen want ik telefoneer niet zoveel.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de verzekering krijgt dat het "vertikaal geklasseerd zal worden" dan is dat toch evident het resultaat van corruptie ? Wat meer moet je hebben ? Er is toch totaal geen verschil met de advokaat van Sarkozy die naar de procureur belt ? Behalve dat die laatste bot gevangen heeft, en het KLONK alsof Rousseau bekomen had wat hij wilde ? Maw, de potentiele poging tot corruptie bij Sarkozy is mislukt, en het leek er toch op alsof die van Rousseau gelukt was ? Anders zou er nooit of te nimmer gezegd worden dat het geklasseerd zou zijn ? Het feit dat: 1) die telefoontjes een feit zijn 2) die belofte van vertikaal te klasseren door de betrokkene zelf is toegegeven volstaat toch om de feitelijke corruptie aan te geven ? Meer moet dat toch niet zijn ? Dat is toch geen kwestie van opinie maar pure feitelijkheid (tenminste als we aannemen dat Rousseau zijn zelf-belastende feiten die hij vernoemde waar zijn en dat geen massochist is die zichzelf valse beschuldigingen opzadelt) ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 december 2023 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |