![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaat het onderwerp dus zo veel mogelijk uit de weg. Daarom ook dat Harris dit topic zou moeten pushen en Trump kleur doen bekennen. Ik denk dat het Trump persoonlijk geen bal kan schelen. Hij wil enkel maar president worden om net zoals Netanyahu uit de gevangenis te blijven en om wetten te maken die hem permanent immuniteit geven. En ook een beetje uit rancune omdat hij de vorige verkiezingen zo fenomenaal verloor. In ieder geval: als de Republikeinen aan de macht komen en Parlement en Senaat winnen ziet het er slecht uit voor de US vrouwen. De meeste verkozenen/kandidaten van de GOP zijn keiharde religieus conservatieven.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juli 2024 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betreft abortus wil Trump inderdaad geen kleur bekennen omdat hij geen echte tegenstander is, daarom wil hij die beslissing bij de staten houden en enkel een nationale ban op 15 of zelfs 20 weken zetten om extremen te voorkomen.
Wat wel duidelijk was bij z'n eerste term is dat hij z'n beloftes probeert na te komen, in tegenstelling tot de dems, dus wel vreemd dat ze hem proberen neer te zetten als het omgekeerde. Weeral beschuldigen ze Trump van hetgeen ze zelf doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat staat gewoon vast.
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Dus heeft hij het niet gezegd. En als hij het wél gezegd heeft, bewijs het maar. Of moet ik hier opschrijven dat jij, toen we mekaar tegenkwamen in de darkroom van café "onder den toren" me zei dat jij in het geheim grote fan bent van filip dewinter?
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag jij, maar het interessante is dat niemand die mij kent dat zal geloven. Bij Trump daarentegen zou het kunnen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump weet dat ook hoor. Maar zijn kiezers niet, vandaar dat hij het zegt.
Hij weet heel goed hoe hij naar zijn kiezers hun mond moet praten. Moest je aan Trump vragen of hij het wist dan zou hij antwoorden: "Of course I knew that, I knew that for a long time, a very long time. Much longer than most people."
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
In de media wordt het voorval als "feitelijk" voorgesteld, en er zijn ZOVEEL idioten die niet verder kijken dan hunne neus lang is, en die denken dus wel degelijk dat het hier over een vaststaande gebeurtenis gaat. Het is hoe de main-stream-media tegenwoordig werkt. Te gek voor woorden, maar gewoon een smerige realiteit. het is gewoon om de mensen te verdelen en te polariseren. Er gaat geen enkele kiezer van kamp veranderen door deze onzin.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 juli 2024 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kamala Harris nam een flitsende start. Een harde tante in ieder geval.
Indien ze genomineerd wordt door de democraten als presidentskandidaat, dan vrees ik dat Trump het wel kan schudden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 juli 2024 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Harris heeft alleszins het momentum mee, dat zeker. Benieuwd wie ze als running mate zal kiezen (of wordt opgedrongen, je weet nooit in de VS). Wat ook in haar voordeel speelt is Trump's keuze voor J.D. Vance als running mate. Die schiet bij elk debat in zijn eigen voet. Ik kijk ook uit naar het debat tussen Harris & Trump. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 juli 2024 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien er maar één 'écht' kan winnen, ... ![]() Wie zal volgens u het hardst liegen en dat het langst vol (proberen te) houden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 juli 2024 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]()
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig om Pete Buttigieg te zien een Fox Maga creatuur verbaal neerhalen. Rustig, met de glimlach, met argumenten, en de Maga journaliste die dan maar elke keer probeert over iets anders te beginnen.
https://www.youtube.com/watch?v=YTe9i1AyAP8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
De vraag is dus wie, en met welk plan, gaat het tij keren. Ik geef 1 tip; nog eens 4 jaar dezelfde shit, and it's game over.
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Het democratisch proces is dood en begraven, alleen spartelt het lijf nog wat. Dus wat maakt het nog uit, beide kampen gaan de andere toch beschuldigen van fraude.
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kennis van me heeft 15 jaar een zwaar demente moeder in het rusthuis gehad, zijn reactie “tja, we kunnen ze niet dood slaan”. Het zijn maar de hyper religieuzen die hersenlozen brokken vlees in leven willen houden tegen alle verstand in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Hij zal nooit meer om hulp moeten gaan aankloppen, zoals de eerste keer.
![]() |
![]() |
#199 |
Gouverneur
|
![]() Ben ook benieuwd, maar voorlopig hoop ik op Tim Walz, gouverneur van Minnesota. Fantastische kerel!
"Rights are not like a damn pie, there is enough for everybody" https://twitter.com/evamckend/status...47986773103050
![]() |
#200 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien een net iets te progressieve keuze? |
|
![]() |
![]() |