![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, ja. Over and out.
Open VLD komt nog in 30 gemeenten op onder die naam Speciaal ter kennisgeving van Het Oosten : vrtnws. Een link geef ik u niet. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 18 september 2024 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is veel. In mijn jeugdjaren kwamen de liberalen in gemeenteraadsverkiezingen bijna nooit onder hun partijnaam op. Iedereen wist wel ongeveer op welke lijst de liberalen zaten. De liberale partij was toen zeer klein. Zoals nu ongeveer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik wil mijn goed hart tonen: https://schrijf.be/nl/teksten/vervlaamsing/verschillen Niets te Ollandhater dus. Uw dwangverbeelding speelt u parten. En dat is niet de eerste keer overigens. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2024 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan uwen uitleg te horen was je nog niet geboren denk ik, ofwel een broekpisserke. Anders zou je er nu mee stoefen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook over de gemeenteraadsverkiezingen en niet over de landelijke. Daar kwamen de liberalen, zeker op het platteland, niet dikwijls op onder de naam L.P. maar wel onder een plaatselijke naam, samen met 'onafhankelijken', zo luidt het. Maar vermits u het toch over landelijke verkiezingen heeft, hier bijvoorbeeld de uitslag van de verkiezingen in 1958: PSC/CVP 2390368 -45% PSB/BSP 1886242 -35,87% Parti Liberale/Liberale Partij. 574230 -10,92% Let wel, voor mijn part had het gerust de L.P. mogen blijven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 september 2024 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze oogsten wat ze gezaaid hebben
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In plaats van (weer eens) op de man te spelen, zou u er beter aan doen met argumenten mijn stellingen te bestrijden. Met degelijke argumenten dan. Want die zie ik niet dikwijls bij u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dwarsligger
Het is al ver gekomen dat een extremistische moslimpartij een Vlaamse regering moet vormen in Brussel... 18/09/2024, 11:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dank aan het Cordon Sanitaire.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On a side note : altijd grappig als hoogbejaarden de term 'pest voor vlaanderen' gebruiken. ![]() Ze vinden dat grappig ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neerkijken op en neerbuigende berichten tav bejaarden is hier een constante bij u, getuigt van niet al teveel verstand.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 september 2024 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK heb jouw pretentieuze beterweterij jouw zever talloze keren onderuit gehaald, mét argumenten, voorbeelden én harde bewijzen, maar jij vindt het duidelijk gemakkelijker om te negeren wie jou het deksel op de neus geeft. Wat op de man spelen betreft, daar bezondig jij jezelf om de haverklap aan. Niet alleen ik, maar O.A. ook Gwylan en Quercus moesten het ontgelden. Ik kan dat bewijzen, met de links erbij. Nogmaals. Jij tekent voortdurend je eigen portret: dat van een leugenachtige, beterweterige, hypocriete, en over het paard getilde dubbelnick.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2024 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar één pest voor Vlaanderen. En dat is de NVA in de persoon van Zuhal Demir die de mensen permanent op kosten jaagt door haar onbezonnen besluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Panda heeft eens te meer bewezen wat een ongelikte beer hij is.
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65.000 voorkeurstemmen op 9 juni ll
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
26 januari 2024 Zuhal Demir populairst bij Limburgse jongeren 27 mei 2024 Zuhal Demir blijft veruit de populairste politica. 27 mei 2024 Ook nationaal is Demir populairste 8 juni 2024 VERKIEZINGEN 2024. Zuhal Demir is de Queen of Limburg 9 juni 2024 Zuhal Demir opnieuw stemmenkampioen in Limburg 10 juni 2024 Eerste studiogesprek met populairste politica Zuhal Demir 10 juni 2024 Limburg: Zuhal Demir steekt er met kop en schouders boven uit
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2024 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar kom, op zich allemaal geen catastrofe zolang je maar fysiek in een voor je leeftijd aanvaardbare conditie vertoeft en nog geen tekenen vertoont die wijzen op een geestelijke achteruitgang. Niet iedereen heeft dat geluk.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 19 september 2024 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor System uit Het Oosten volstaat een voorzet van Panda over bejaarden om zijn onverbloemde haat voor Demir te luchten.
Demir is 44 jaar oud, en de populairste Limburgse politica.
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahha! Hoor wie het zegt!