![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een voorbeeld van de gesubsidieerde immigratie door "links."
Stemmen kopen, zo kan men het ook noemen. https://zuerst.de/2024/10/08/wagenkn...nd-auslaender/
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden is natuurlijk dat het Duitse, en ook andere Westblokse regimes, bendes vreemdelingen binnendoet om genoeg problemen te hebben om de bezigheidszekerheid ehm foutje bedoel werkzekerheid bij Overheid te Verzekeren. Da is nie uit idiotie of zo, da is gewoon ne politieke keuze van 't regime.
Overheid heeft problemen vandoen als uitleg voor hun afwezigheid op de werkvloer. Alleen tja, als hun productieve bevolkingsdelen zodanig gaan shruggen dat er nie genoeg meer te takseren valt, wordt dat effe problematischer. Vandaar ook dat het Vrije Westen het Westblok werd - om de productieven tot dwangarbeiters te reduceren, maar tja, Goesting is lastig afdwingbaar, de baten/kosten zijn nie best, plus, die worden je steeds vyandiger gezind, waardoor je met een thuisfront opgescheept raakt, dat natuurlijk prioriteit krijgt boven alle Expeditie Avonturen in Goezlamoremostoekraine. En om nie zelf gevierendeeld te raken, pogen ze het productieve bevolkingsdeel een Gemeenschappelijke Vyand voor te schotelen, in de hoop dat het zo van hen weg gaat kijken. Gargamel Rusland, Gargamel Hamas, Gargamel Hezbollah, Gargamel Iran, Gargamel China, Gargamel Noord Korea, net als indertijd Gargamel Saddam Hoessein. Die betichtten ze van bezit van wapens van massa destructie, die ze echter nooit triomfantelijk aan de wereldpers konden tonen, in de zin van, kijk Menschen we hebben jullie 8000 miljard dollar Nuttig besteed, zonder gingen jullie nu in alle kleuren van de regenboog liggen spartelen en gaspen op de grond. Wir Schaffen Bullsjit. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je stoned als je zoiets ineen flanst?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ---
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 10 oktober 2024 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu weer een Afghaan en natuurlijk compleet doorgedraaid. Wat anders ? Wie gaat nu willekeurig doden en dan nog een kind. Er staat Duitsland een grote verrassing te wachten na de verkiezingen nu in Februari! Men kan het gejammer al horen in de reguliere media. De erfenis en dus de verantwoordelijkheid van Merkel is verpletterend. In Europa hebben nog zoiets rondlopen : Van der Leyen! ![]() Citaat:
https://www.hln.be/buitenland/afghaa...dood~a8da42fe/
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 22 januari 2025 om 18:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 22 januari 2025 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben de lijken in Maagdenburg en Aschaffenburg weinig aan hé.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het prachtige aan/van de wetenschappelijke methode is dat ze geheel gratis bruikbaar/toepasbaar is door iederéén die daar een beetje inspanning voor kan en wil doen. Wetenschap is immers allesbehalve een esoterisch construct dat verzuipt in de 'geheime boodschappen' en uitsluitend voor 'magiërs' toegankelijke 'mysteries'. Diegenen die (zouden willen) proberen er wél zoiets van te maken, dienen op z'n minst te worden gewantrouwd, maar nog beter ware ze onmiddellijk te lantaarnpalen: dan zijn we meteen van die oplichters verlost. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() https://www.zerohedge.com/geopolitic...rely-us-energy
De STOMSTE Duitser ooit aan het woord; ik vat samen; (na de kerncentrales gesloten te hebben) we moeten zien dat we niet te afhankelijk worden van russische energie, en nu, we moeten zien dat we niet te afhankelijk worden van amerikaanse energie. Hallo, dumme Idiot, welke goedkope energie gaan we dan WEL gebruiken om ons industrieel producerend apparaat terug aan de praat te krijgen???
![]() |
#194 |
|
![]() Hier.
Helaas is het satire. Ik zal het er nog eens goed bijzetten. Helaas is het SATIRE, want straks denken de woke-zotten en anti-bio's nog dat ik Duitse politiekers voor een vuurpeleton wil zetten. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=P0rrtGTg53s&t=50s
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 januari 2025 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Minister-President
|
![]() Feitelijk verdiend dit een apart draadje.
Krijgen ze nu toch ballen in Duitsland of is het verkiezingskoorts. Als het erdoor komt vrees ik dat wij hier de pineut gaan zijn, vooral als ge de wever zijn asiel beleid voorsteld dat het maar in werking zou gaan vanaf 2029,trek daarmee naar den oorlog met een windhaan op kop. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() de wever zijn asielplan, om u dood te ergeren aan de windhaan van antwerpen..
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |