![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() Niet meer of minder dan een andere godsdienst. Doorheen de geschiedenis is er veel geweld gepleegd in naam van godsdienst. Islam is daar niet uitzonderlijk in. Er was een tijd dat Islam in de regel toleranter was catholicisme.
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam is een raar beestje. Ook de zionistische entiteit is een raar beestje. Het zit daar in het Midden-Oosten ogenschijnlijk allemaal bij elkaar. Samen met de olie en het gas, waarschijnlijk ook niet toevallig. Die energievoorraden trekken de miserie aan.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 december 2024 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De islam is wel zowat de enige "godsdienst" waar de wereld VANDAAG gigantisch veel overlast van ondervindt.
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet het ook in Egypte (maar dan in veel minder extreme vorm). Al-Sisi moet zich daar ook redelijk dictatoriaal opstellen om de invloed van de moslimbroeders te beperken. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 december 2024 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan weliswaar geen Bietekwiet, maar t blijft wel ne moslim he. die kloppen dan weer andere moslims de kop in. Maar ook Joden en Christenen... rare jongens die godsdienstwaanzinigen.
Ik snap dan ook niet wat een rasechte communist als Poetin met die gasten zoete broodjes wil bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat laatste is een understatement, als hij er daar niet regelmatig wat doodmarteld of laat onthoofden, eten ze zo de kebap van tussen zijn brood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kunnen zo goed als overal ter wereld gemist worden als de rotte pest, hé. Mijn voorstel is: laat mij ze kopje onder duwen in pure alcohol en daar houden tot ze niet meer tegenspartelen. Ik zou datzelfde trouwens ook graag willen doen met ALLE ANDERE homo- en/of vrouwen-hatende religieuze fanatiekelingen. De wereld kan er alleen maar beter van worden. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... behalve dan voor vrouwen en niet-soennieten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest zijn het ALLEMAAL autoritaire regimes. Kijken we wat dieper naar de burgerrechtenindex dan is het nog triester gesteld. Daar komt Albanie er het beste uit met plaats 61, alle andere Moslimlanden bengelen onder de middenmoot en achteraan. Als we specifieker naar het Midden Oosten kijken dan gaat zelfs het stuk voor stuk om Autoritaire moslimregimes die weinig op hebben met burgerrechten. Qatar staat als primus op plek 111. Als je dan denkt dat Syrie daar het stichtend voorbeeld gaat worden, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Bronnen: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Ec...emocracy_Index https://worldpopulationreview.com/co...ion-by-country
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Assad in Syrië, Saddam Hoessein in Irak, allebei meedogenloze en moorddadige dictators. Toch wil ik een uitzondering maken voor de relatieve successen van destijds Nasser in Egypte en Atatürk in Turkije. Jammer is de situatie door nu ook slechter dan 50 jaar geleden.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervang die 'meestal' maar door 'altijd', dan zit ge er nog net iets méér 'boenk op'. En ja, ik vind 'fascisme' OOK zo'n afstompende religie. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge probeert me nu toch niet wijs te maken dat het in Antwerpen, Brussel of Charleroi - ook al is het alleen maar 'in bepaalde wijken' - erger zou zijn dan om het even waar in Afghanistan, hé? ![]() Voor zover ik weet hebben vrouwen alhier voorlopig en hopelijk voorgoed nog altijd het recht judo of karaté te leren én te gebruiken, en/of spuitbussen met haarlak in hun sacoche te steken. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tenzij je denkt dat dat niet mogelijk is.
![]() |
![]() |
#197 |
Gouverneur
|
![]() Ze zijn binnengeraakt in het rode gedeelte van de Sednaya gevangenis. Voor iedere politiek gevangene/ dissident moet het een echte hel zijn geweest, te vergelijken met het concentratiekamp van Auschwitz. Het zijn misdaden tegen de mensheid van een ongezien sadisme en minachting voor elke vorm van leven.
Ik deel deze beelden om aan te tonen hoe wreed dit regime was en kan alleen uit de grond van mijn hart hopen dat ze de verantwoordelijken hiervoor kunnen opsporen. https://x.com/selimo963/status/1866201459458752809 https://x.com/rampage308/status/1866201471861354555 https://x.com/pedrofapinheiro/status...01483462709743 https://x.com/hakaanyzb/status/1866197058425618822 https://x.com/zaatarmanoushe/status/1866196604132196483 https://x.com/IntelDoge/status/1866209280052859255
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 9 december 2024 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan helpen als men in een bepaald stadium is maar het is nooit de bedoeling het te leren zoals een wapen hanteren op straat of een café. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sednaya was de staatsgevangenis voor de zwaarste terreurdelinquenten, De Syrische 'Guantanamo Bay'. De mensen die daar opgesloten waren zaten daar met een goede reden. |
|
![]() |
![]() |