![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ooit een filmpje gezien over het slachten van schapen in een land waaruit hier veel verdedigers van onverdoofd slachten komen. De schapen wordt één voor één de keel over gesneden en nog levend op een hoop gegooid. Je ziet ze met tientallen bewegen en klagen terwijl ze langzaam aan het creperen zijn. OM misselijk van te worden, en zeker van de mensen(?) die dat deden, en nog meer van de mensen(?) die zoiets verdedigen.
|
|
|
#182 |
|
|
Binnen uw denkpatroon: Ook voor Joden?
|
|
|
#183 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Als je geen pizza wenst kun je daar ook niet terecht. |
||
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verken was zeker verdoofd. Vijftig jaar geleden moest je een rund laten slachten in het slachthuis. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De haren werden afgebrand door het stro, waarop het varken lag terwijl het gekeeld werd, in brand te steken. Eenmaal aan de ladder sneed de slachter het varken van boven tot onder doormidden en werden alle ingewanden verwijderd. Tijdens heel deze ceremonie stond de vrouw des huizes in de emmer bloed te roeren om stollen te voorkomen. Ik hoef u vast niet te vertellen dat het erf op die momenten meer weg had van een horrorfilm dan van een boerenerf. Bloed en ingewanden alom. Ik stond daar, samen met mijn vriendjes (de zonen van de landbouwer) op te kijken. Wij waren toen een jaar of zes. Waarschijnlijk deden wij iets verkeerd want geen van ons is ooit seriemoordenaar geworden. Toch niet voor zo ver ik weet.
|
|
|
|
#186 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : Vandaag om 16:31. |
||
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terecht werd onverdoofd slachten hier verboden. Ik begrijp dan ook niet waar dat halal-vlees vandaan komt. Onze lieve Heer zal zeker niet willen dat dieren moeten lijden voor onze maaltijd. Zelf heb ik een twintigtal kippen om etensresten zoveel mogelijk te verwerken, in ruil krijg ik van hen lekkere eitjes. Onze kippen hebben vrije uitloop en een goed hok, beschermd tegen regen, wind en koude. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#189 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Minister-President
|
Laatst gewijzigd door wagner.666 : Vandaag om 18:06. |
|
|
|
|
|
#191 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als men halal zou weigeren , gegarandeerd .... ambras , of media aandacht !! Citaat:
Groenten leven ook nog uren na de pluk !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|