![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat mij verontrust is dat mensen het vb bekritiseren zonder iets van het vb af te weten en zich laten meeleiden door media, politiekers. Dat wilt zeggen dat mensen niet meer nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na vier jaar schuiven ze dan wel de zwarte piet door naar een zondebok en beloven weer de hemel op aarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussieër mee over de grond van de zaak en maak u niet druk over muggepis.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe kan je tegen iets zijn als je het niet gelezen hebt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien ge regelmatig met die dommeriken discuteert moet ge toch argumenten zat hebben. En als hij begint te dreigen om op uw muil te toeken kunt ge op mijn hulp rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je tegen iets kan zijn als je het niet gelezen hebt? Je zei het zelf al; meehuilen met de links media bv. ![]() Hebben alle VB-stemmers het VB-programma gelezen? Hoe kan je voor iets zijn als je het niet gelezen hebt?
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe doe je dat dan als ge niet weet dat hun argumenten onjuist zijn ? Door te zeggen Steve heeft het gezegd ? Wat is dan volgens u de grond van de zaak, dat gij altijd gelijk hebt omdat ge weet wat goed is voor de mensen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit beweerd dat alle VB-stemmers het programma gelezen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer op eenvoudige aanvraag.
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er vroeg me iemand naar de grond van de zaak. En laat nu net toen het feit zijn dat iemand mij een 'linkse jongeman met oogkleppen' noemde. Dat is helemaal niet grof en ik reageerde daar gewoon op. Dat nu afschilderen alsof ik compleet uit mijn dak ga op dergelijle beweringen is gewoon laag, en bovendien naast de kwestie. En dat geldt ook voor; Citaat:
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens de progressieve linkse partijen doen niet onder in populistisch gezwam. Pak nu Steve met zijn gratis politiek. Of fvdb die wordt teruggefloten als hij de waarheid durft spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt mij op dat, wanneer ik deze thread eens helemaal doorneem, dat er door bepaalde personen eerder gereageerd wordt op eventuele contradicties of ongerijmdheden in posts dan dat er gereageerd wordt met argumenten over de grond van de zaak. Die is in deze topic trouwens allang compleet zoek, het wisselt vrij snel maar er zijn hier blijkbaar ook niet veel mod's omdat tegen te gaan en dan is dat op een internet-forum onafwendbaar.
Toch nog even voor de duidelijkheid; ik ben niet de alwetende die vervuld van zijn gelijk de wereld rondtrekt met een blijde boodschap. Ik tracht enkel andere mensen te overtuigen van mijn politieke ideeën als dat in een discussie ter sprake komt. Is dat verboden of zelfs nog maar hovaardig? En het feit dat ik een gedeelte van de VB-kiezers ronduit dom durf te noemen is omdat ik ook vind dat die mensen dom zijn. En nogmaals; dat is geen verwijt enkel een vaststelling. Het wil ook niet zeggen dat dat enkel voor het VB zo is. Er zijn gewoon domme mensen in de samenleving (of gaat iemand dat ontkennen?) en die moeten ook stemmen. Probleem is dat juist die mensen heel gevoelig zijn voor de stemmingmakerij waaraan het VB zich schuldig maakt. Dit gezegd zijnde; Barst maar los!!
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Steve en co zich ook schuldig maken aan populistisch gezwam ga ik niet ontkennen. Daar maakt iedere partij zich schuldig aan.
![]() |
![]() |
#198 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet ge ook wat hun standpunt in deze is ? Citaat:
Waarom bent u er tegen ? Zoekt ge een job in die richting ? Belgie is overbevolkt en we hebben werklozen op overschot. Citaat:
De meeste andere partijen zijn daar tegen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor BigF
Blijft natuurlijk het feit dat sommigen het liever houden zoals het is. En verder, wat is er verkeerd aan dom zijn (nu, dat zegt ge trouwens ook), uiteindelijk is het zoiets als zwart zijn, of weet ik wat. Voornamelijk een aangeboren iets. Het zijn trouwens alleen dommerikken (en slimmerikken vol complexen) die anderen verwijten van dom te zijn. Voor alle duidelijkheid, daartussen catologeer ik u niet (ken u hiervoor trouwens te weinig). En toch ook nog over links/rechts. De extreemlinkse regimes hebben er totnutoe (voor zover ze nog bestaan) niet veel van terechtgebracht. Laatst gewijzigd door Bob : 11 januari 2005 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen het VB is foei is nu ook weer niet het argument bij uitstek. Trouwens, op argumenten gaat ge toch niet lang in. Denk maar aan onze discusie over het BROV. Bovendien is er geen enkele reden om kwaad te worden. Of zou je liever op hun muil slaan als ge geen gelijk krijgt en jij met tien tegen één bent ? |
|
![]() |
![]() |