![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) blijkbaar weten sommige leden van pzrtijen niet waar ze voor stemmen 2) Ik lees het programma, ik heb vragen, ik stel ze in een van de talloze discussies hier, ik krijg geen antwoord. 3) inderdaad, sommige mensen kennen geen schaamte. Aan u om uit te mekan wie ik bedoel. 4) u spreekt Frans, en dat is in strijd met uw programma. Let op of ze gooien u nog uit de partij. |
||||
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wat niet wegneemt dat een terecht "rechts" standpunt ook niet mijn sympathie kan hebben he. |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
2)geen antwoord? Tot nu toe hebben we op al uw opmerkingen ( zelfs de domste) een antwoord gegeven! 3) Spasten, gagabeffers, linkse liberalen,... keuze genoeg! 4) Ik spreek ook Engels, Duits en een beetje Spaans! Zoals de meeste Blokkers die mensen van de wereld zijn! |
|
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
![]() Citaat:
Wat het blok onderscheidt van de andere partijen is dat ze op een duidelijke en klare manier haar programma naar voren brengt (dus geen verborgen agenda's of ander complotten)! Het feit dat het blok veel folders moet verspreiden is gewoon het gevolg dat ze in tegenstelling tot de andere partijen geen gratis reclame kan maken op de staatzender of de commerciële zenders! 2) er is geen verband! zo simpel is dat! 3) zwijgt daarover! straks hebben we bartje op onze nek! ![]() 4) verleden jaar was ik op vakantie in Turkije en niemand in de partij die daarvan een probleem maakte! En blokkers maken er een punt van om verzorgd en beleefd naar buiten te komen! |
||
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat er geen verband is besef ik ook. hoofdst. 1:Vlaanderen onafhankelijk <=> hoofdst. 2:België republiek. Slaat idd nergens op. |
|
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Gezien er geen zinnige reacties komen op mijn vragen kan ik het volgende concluderen over het Vlaams Blok programma;
*het is niet echt volledig samenhangend *het spreekt zichzelf tegen op bepaalde punten *het biedt geen concrete oplossingen buiten enorme mééruitgaves waarbij niet vermeld wordt waar het geld vandaan moet komen - besparingen op?? *het is volledig gebaseerd op Walen en vreemdelingen *de meeste van de voorgestelde oplossingen zijn oubollig en totaal passé *de meeste van de voorgestelde oplossingen zijn irreëel en dus onhaalbaar *Wat niet gebaseerd is op Walen of vreemdelingen, is gebaseerd op een opgeklopt 'onveiligheidsgevoel' of zaken die op de trein besproken worden door 'Jan-met-de-pet' |
![]() |
![]() |
#197 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar onze linkse jongens er alleen maar op uit zijn hun eigen vooringenomenheid bevestigd te zien, laten we dat dan ook maar doen! Een mens gelukkig maken is immers een mooie deugd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |