![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat hadden die dan moeten doen? Breeduit in 't nieuws smeren wat er aan de hand is tussen oxfam en VB? Ook dan was er weer een andere reden gevonden om over te struikelen. Misschien had je liever gezien dat ze zo'n banner over het scherm hadden laten lopen? Indien u VB stemt hoeft u NIET te storten? Jawadde, het kot had te klein geweest.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 21 januari 2005 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zou jij geld aanvaarden van iemand die je eerst uitmaakt voor smeerlap en niet te betrouwen figuur? Op het risico af dat je daar later altijd weer aan herinnerd zult worden?
Laatst gewijzigd door Griffin : 21 januari 2005 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het VB heeft oxfam door het slijk gehaald, zoals je oa in de post hierboven kan lezen. ze insinueren dat het geld overal blijft plakken en niet bij de mensen terecht komt. vuil populisme trouwens, en dit zonder enig bewijs. deze moddercampagne schaadt het imago van oxfam, en dat kan hen heel wat giften kosten. op langere termijn kan hen dit zelfs meer kosten dan de gift die het VB nu wil geven. hun imago is veel belangrijker dan een éénmalige gift, want niemand wil geld geven aan een onbetrouwbare organisatie. door dit geld te weigeren kunnen ze aantonen dat ze deze onterechte kritiek niet pikken. oxfam kan eigenlijk niet winnen: als ze geld aannemen lijkt het alsof ze zich neerleggen bij de beweringen van het VB, als ze geld weigeren dan zijn ze arrogant en dom. het VB is in deze niet gewoon hypocriet, ze spelen hier verdomme een héél vuil spelletje. |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen stemmen op een politiek programma, dus zal de visie van de kiezers van het VB ook wel haaks staan op de idealen van Oxfam. De uitspraak van Vanhecke is een drogreden, in het verleden is het ook al gebeurd dat hulporganisaties giften van toen nog het Vlaams Blok weigerden, dit is gebeurd bij de Kosovocrisis in 1999 door artsen zonder grenzen die er zich deze keer wijzelijk van tussen hebben gehouden. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben het niet in handen. Daarom nogmaals mijn vraag. Weet er iemand het email-adres van Tsunami 12-12? Ik ken een paar mensen die hun geld terugwillen............
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 januari 2005 om 15:33. |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
dat ze ze niet erg vertrouwen ? tja sinds wanneer is de vrijheid van mening helemaal afgeschaft ? had men dat dan niet even kunnen laten weten ? en dan maar zeggen dat er helemaal geen probleem is met de vrijheid van meningsuiting in dit land... even serieus blijven he. als ik het goed begrijp stond dat dus te lezen op de website van het VB... ? Hoeveel mensen zouden dat dan gelezen hebben of gehoord hebben VOOR VANDAAG ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De zaken niet omdraaien hee? Verder, zie wat Ingenious en Griffin hierover zeggen, ik sluit me volledig hier bij aan. Je haalt trouwens zelf AZG aan, stemt dat je dan niet tot nadenken? Als zulke organisaties problemen hebben met een partij als het VB? Of nee, laat me raden, dit is één groot complot weer van linkse zijde waarschijnlijk ![]()
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() straffe aantijgingen, die moet je minstens kunnen staven.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 21 januari 2005 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Op geld staat geen naam,het feit dat men katholieker wil zijn dan de paus,is gewoon ingegeven door de partijpolitiek. Men wil hoe dan ook af van het VB,wel dat men dat dan doet op een politiek correcte manier,waar ze altijd de mond van vol hebben. Ik vraag me trouwens af of iemand in het getroffen gebied geld zal weigeren omdat het van een in Belgie geweerde partij komt. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Ik volg de politiek toch een klein beetje en ik had tot vandaag niet gehoord dat het VB kritiek had geuit op oxfam. Dus zo publiek zal die aanval wel niet geweest zijn denk ik. Al had ik vorige week een heel drukke week, toch probeer ik elke avond of nacht desnoods een of twee nieuwsuitzendingen mee te pakken. Ik had er niets van gehoord of gezien.
Er was in ieder geval niet veel ruchtbaarheid aan gegeven. en dan nog denk ik dat het het recht is van iedereen om zijn mening te mogen geven over eender welke organisatie. Ik denk trouwens dat Van Hecke gelijk heeft als hij oxfam extreem links noemt. Trouwens oxfam bevestigt dit toch zelf in zijn bericht. Ze bevestigen dat hun gedachtengoed haaks staat op dat van het Vlaams Blok en dat noemt men extreem rechts... dus als het haaks staat dan is oxfam... extreem links. en op zich is dat toch geen probleem ? oxfam mag van mij extreem links zijn. zo rood als maar rood kan zijn. of vinden ze dat misschien zelf een schande van extreem links te zijn ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Ook van de verklaring van oxfam dat men geen besmet geld wild, wist ik tot op heden niets.
Misschien had oxfam dat toch iets duidelijker kunnen stellen he.
![]() |