![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie niet goed in waarom ik je een voorbeeld zou moeten geven uit mijn eigen ervaringswereldje, Wreker van het gestelde : "Maar in geen van beide gebieden zie ik ooit enig misverstand tegenover beschaafd sprekende en zich gedragende buitenlanders" dit wordt wel al te gek, niet ? ga je nu suggeren dat ik dit in heel mijn leven nog nooit ervaren heb ? ook inclusief mezelf als partij beschouwende desnoods ? ga je nu verder ook suggeren dat alle autochtonen zich onberispelijk gedragen tov buitenlanders ? dat er zich dus nooit geen misverstanden voordoen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Praha: redelijke Mensen kunnen misverstanden die ondanks wederzijdse goede wil voorvallen, altijd uitpraten; het begrip "buitenlander" of "allochtoon" of desgewenst "exoot" behoeft hierin niet te spelen.
Vooruit, nog 1 gemoedelijk grapje dan: Hoe heet de Surinaamse munt-met-koe? Het koewarrtje.
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dát zegt dan genoeg over die gevalletjes waar het niet zo zou zijn ik zag de mop niet zo meteen, moet ik toegeven, ben dan noch een Nederlander noch lopen hier veel Surinamiers rond nieuwsgierig als ik was, heb ik me de moeite getroost 't net even te gebruiken en vond dezelfde mop in een ietwat andere versie : [font=Arial]Surinamers Jantje tegen de Surinaamse juf, "Juf, kent U een Surinaamse munt die met een koe begint ? De juf, peinzend en diepnadenkend antwoorde tenslotte: "Ik ken geen Surinaamse munt die met een koe begint" ! Vervolgens vroeg Jantje: "maar juf, kent u dan andere Surinaamse munten?" De juf opgelucht antwoordde:"Maar natuurlijk"! Ik ken stuivers, dubbeltjes, KOEartjes en .... " "STOP" zei Jantje. En u zei dat u geen Surinaamse munt kende die met een koe begint!"[/font] en zie plots begreep ik ze ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Jolly Roger
Vlaams minister van Inburgering Marino Keulen (VLD) maakt brandhout van het voorstel : "Ik heb zelden zoveel flauwekul en amateurisme gezien", zegt Keulen. "Het Vlaams Belang vergist zich van Parlement. Ze hadden hun voorstel in de Kamer moeten indienen." lol idd Laatst gewijzigd door la_Principessa : 11 februari 2005 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Griezelige of vijandige groepen/ culturen graag uitzetten, duw het Paard van Troje maar de grens over bij Hoek van Holland.
![]() |
![]() |
#188 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jawel, sommige vrouwen kiezen ervoor.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() Sommigen kiezen er voor om naakt over de straat te lopen maar daarvoor is het nog niet wettelijk toegelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Helemaal mee eens.(met het vrouw-onvriendelijke enz) Bovendien kan iedereen zich onder zoon ding verstoppen.
Maar het VB is écht niet de enige die tegen de boerka is hoor. Het is trouwens niet omdat VB tegen is dat ik ineens voor moet zijn. (Wat uiteraard niets veranderd aan mijn standpunt t.o.v. die partij.) Laatst gewijzigd door la_Principessa : 11 februari 2005 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Staatssecretaris
|
![]() Thuis mogen ze in hun boerka rondlopen, is dat niet genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() de vraag is of ze dat huis dan nog mogen verlaten.vrijheid>?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar heb je het, er moet een mentaliteits wijzeging komen bij de moslims die hier wonen. Het toelaten om zoiets verwerpelijks te dragen als een boerka is een verkeerd signaal geven aan fundamentalisten die dan hun ideeën bevestigt zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Staatssecretaris
|
![]() Een afgesloten terrein waar ze in hun boerka kunnen rondlopen zou maar belachelijk zijn niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Lees de koran.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 11 februari 2005 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het nog niet toegestaan. |
|
![]() |
![]() |