![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf rechts, en ben niet uitgesproken Bush adept, maar ik zou nóoit tegen hem gaan betogen, dat is gewoon onzin. We hebben twee keuzes: ofwel gaan we hem uitkafferen en roepen "bush go home". Stel dát 'ie dat dan doet, en op z'n eigen houtje alles begint te organiseren is het kot hier weer te klein. ofwel, keuze twee dus, gaan we met hem proberen te praten, gaan we gezamenlijke oplossingen zoeken, en gaan we proberen hem te laten voelen dat de EU een partner is waarmee rekening moet gehouden worden. Je kan dat laatste gewoon afschieten met allerlei vooroordelen, maar kom dan maar eens af met een goed alternatief. De Amerikanen zijn amerikanen, punt uit, je kan hun mentaliteit of wereldvisie niet zomaar gaan veranderen. Daarbij komt dat zijn nu éenmaal wereldmacht, én wereldleider z�*jn, hoe je het ook draait of keert. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 |
Staatssecretaris
|
![]() Er zijn idd positieve vooruitzichten, en maar goed ook. En natuurlijk zijn bomaanslagen niet dé manier om iets te bereiken, maar als je ziet dat in landen als VK en Spanje er al deze middelen worden gebruikt mag je er niet van verwonderd zijn dat mensen in het midden oosten er naartoe grijpen. Maja. Ik hoop gewoon dat Bush en iets mindere pro-joodse houding aanneemt in de toekomst. Anderzijds ben ik natuurlijk ook eerder voorstander van Bush dan van Kerry. Ik ben en blijf eerder rechts dan links.
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 28 februari 2005 om 21:47. |
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat de rest van Bush betreft: Het eigenzinnig optreden van de VS wordt ook op andere gebieden duidelijk. Denken we maar aan het niet-ratificeren van het Kyoto-protocol en de flagrante schendingen van de Conventie van Genève bij de behandeling van gevangenen op Guantánamo. De N-VA-jongeren willen dat de VS zich inschakelt in de hedendaagse wereldorde en daarbij het gezag van de Verenigde Naties erkent waardoor diplomatie en mensenrechten het uitgangspunt worden van elk internationaal optreden. Daar ken ik me in vinden hoor. Al zou ik er niet tegen betogen. Dat ook niet is gebeurd. Bovendien is RNVA niet zo ziek in het linkse bedje dat ze enkel rechtse staatshoofden aanvallen en de andere al dan niet linkse gerust laten...
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is alles extreem links als het niet in de kraam van het VB past?
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zullen best wel belangers geen fan zijn van Bush, denk ik. zijn die dan extreem links ??
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Er is een verschil tussen geen fan zijn van Bush en samen met hamer en sikkel tegen bush gaan betogen en de man gelijk stellen aan een misdadiger als hoessein....
|
![]() |
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() Bush en saddan leiden alle twee aan hoogheidswaanzin te vergelijken met fidel castro Poetin enz.
|
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Al die "grote" wereldleiders zijn toch allemaal dezelfde. Dat bedoel ik.
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 |
Minister
|
![]() Hijwas daar niet hij was trouwens die besliste dat het geen goed idee was.
|
![]() |