![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.serendipity.li/wot/timeline.htm
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je een voucher bekijkt dan staat daar een 8-letter/cijfer code op (bv. PYZM2589). Het zijn eigenlijk die nummers die ik zoek... Enig idee waar ik die kan vinden??
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om ergens te geraken moet je met concrete verifieerbare elementen afkomen. De twee die beweren dat de zwarte dozen zijn gevonden hebben voor zover ik kan natrekken niet aan de reddingsoperatie deelgenomen, maar aan de opruimingswerken. Of ze beide brandweerlieden zijn is uit de berichten ook niet helemaal duidelijk. Het is niet aan mij om jullie beweringen na te trekken, het is aan jullie om betrouwbare elementen aan te brengen! Ik heb het ([size=3]voor het laatst[/size]) opgezocht. Heel overuigend is het verhaal van de twee niet. Citaat:
Hun 'getuigennis' is ook niet echt overtuigend. Wat ze precies hebben gezien (Bellone heeft maar 1 object gezien) weten ze niet. Ze denken dat het de zwarte dozen waren. Ik zeg niet dat ze liegen, maar er is iets bizars aan het verhaal. Enerzijds moeten we geloven dat er lange dodenlijsten zijn met iedereen die ook maar iets weet erop. Anderzijds heb je hier twee mannen die blijkbaar iets heel belangrijks en belastend weten en die worden ongemoeid gelaten! ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.september11victims.com/se...ctims_list.htm of hier: http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/tra...tims/main.html
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 maart 2005 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien beweert men dat het paspoort van Mohammed Atta door de vuurzee is geraakt maar de zwarte dozen niet. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 3 maart 2005 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren onofficiële berichten van twee agenten die dat beweerden! Nooit is er in énig officieel stuk beweerd dat het paspoort van Atta uit het vliegtuig is neergefladderd! Dit is een voorbeeld van een losse flodder! Jullie, in navolging van de conspiracy-sites, maken geen verschil tussen ongeverifieerde berichten en officieel bevestigde berichten. Dit is weer een voorbeeld van 'straw man' strategie. Iets aanvallen dat niet bij de officiële versie hoort en doen alsof dat de officiële versie ongeloofwaardig maakt! Maar dit is al op de andere thread(s) ter sprake gekomen... ![]() Ik ga de hele discussie niet herhalen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 maart 2005 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer de camera zich op 5 m van de actie bevindt kan hij zo'n grote stalen vogel wel missen, maar de camera's hier staan verspeid over 100-den meters én het gaat niet over 1 camera.
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer een 0NDERZOEK aan de gang is en er komen twee POLITIEMANNEN openbaar op een persconferentie zeggen dat ze dat paspoort hebben gevonden, is dat dan geen officieel bericht, of wat?????? Natuurlijk komt Mueller himself zulke idote verhaaltjes niet op tv verkondigen. Daar worden kleine garnalen voor uitgekozen. Trouwens dat hele paspoortverhaaltje interesseert mij niet. Feit blijft dat we hier (weeral) met een toch wel zeer merkwaardig toeval hebben te maken. Ik hoor een official zeggen dat hij het in z'n gehele carrierre nog NOOIT heeft meegemaakt dat één van de zwarte dozen niet is teruggevonden na een crash. Nu moeten we dus geloven dat bij twee crashes op bijna dezelfde plaats, 0 van de 4 worden teruggevonden. Maar weet je, da's allemaal puur toeval. Ik heb het nogal gezegd, het verhaaltje dat jij nog steeds gelooft klinkt 1000 maal belachelijker dan het meest bizarre van die honderden conspiracyverhaaltjes die op het web circuleren.
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
CBS News reported, meanwhile, that a passport belonging to one of the hijackers, Satam al-Sugami, was found on the street minutes after the plane he was aboard crashed into the north tower of the World Trade Center and before the New York landmark collapsed. http://www.11alive.com/news/usnews_a...?storyid=42069 En hier over Mohamed Atta: We can now add Mohamed Atta's reality-defying passport to the Arlen Specter Gallery of Improbable Projectiles. This incriminating and important item was thrown intact from a cataclysmic fireball and miraculously plucked from 1.6 million tons of debris in a matter of hours. The corporate media rarely mention the unlikelihood of this. Many in the alternative press, though, are unafraid to draw an obvious, albeit taboo, inference: that the Atta passport is planted evidence. http://www.metroactive.com/papers/me...cies-0304.html Dus die twee passport overleven een vuurzee dat zwarte dozen vernietigt en staal doet smelten!? ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 3 maart 2005 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Het 'klinkt' niet overtuigend and that's it? Ik zal trachten hier nog wat meer info over terug te vinden Tx ![]()
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
HIGH 5 ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 maart 2005 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'Mijn' verhaal is niet de collectie van krantenknipsels die jij ervan probeert te maken. Maar dat weet je best, hé! Als jij denkt iets te kunnen bewijzen met de vaststelling dat gezagdragers en politiemensen zich soms vergissen, zich soms indekken, som stoeffen, soms desinformeren en soms liegen, dan neem je de anderen echt voor naiëvelingen! Het pakt niet, democratsteve. Zonder gefundeerde elementen kom je er niet. Ik herhaal het graag: jullie sarcasme klinkt bij gebrek aan argumenten hol. ![]() Van je goede vriend/vriendin: Firestone/Illwill/Nadine/Wreker en enkele andere misschien ook.
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er niet op uit aan te tonen dat één bepaalde groep mensen de duivel is, hé! Dat is jouw bedoeling! Daarom dat jij alléén maar elementen brengt waarvan je denkt dat ze in jouw voordeel zijn. Omdat je bronnen niet ernstig zijn val je dan meestal nog door de mand! ![]()
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verwarring bij het publiek zaaien in de eerste momenten na de misdaad, is natuurlijk onderdeel van de strategie. Zie je, mijn onderzoek heeft zich ook vooral toegespitst op de eerste persberichten vlak na de ramp. Hoé ze te werk gingen om de officiële theorie te 'verkopen' aan het grote publiek. Ik zeg het je nog eens, 9/11 gaat zò diep dat je niet weet waar te beginnen met het verhaal. En het 'plan' is zo omvangrijk en vernuftig, dat maar weinigen kùnnen/willen geloven dat zoiets werkelijk heeft plaatsgevonden.
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Exodus
Heb ik onkend dat de berichten over Atta's paspoort verschenen zijn? ![]() Ze werden nooit bevestigd. Zo eenvoudig is het. Jullie kunnen nog duizend krantenknipsels brengen, het doet er niet toe. Toon mij één officieel stuk (Congres, FBI, CIA, regering, Onafhankelijke Commissie) waar beweerd wordt dat er paspoorten uit de vliegtuigen zijn neergestreken.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de conspiracy-sites uiteraard! Enkel al de echte wetenschappers en geschiedkundigen begrijpen het niet! ![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Btw Exodus, een andere wonderbaarlijke vondst heeft zich wèl nog voordaan.
Een kopietje van het plan dat in Atta's beruchte koffertje zat, is teruggevonden op de crashsite van vlucht 93. Hihi. Waarschijnlijk had één van de kapers dat nog in z'n binnenzak zitten, moest hij tijdens de kaping vergeten zijn wat hij ook weer juist moest doen. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 maart 2005 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat je iemand overtuigd met je losse flodders? Je toont enkel dat je geen echte argumenten hebt. Doe zo voort... Van je goede vriend/vriendin: Firestone/Illwill/Nadine/Wreker en enkele andere misschien ook.
![]() |