![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb ik ooit ergens beweerd dat ik pro islam was? Islam is dit: ![]() En dit: [font=Verdana][size=1]Terrorist Groups[/size][/font] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://cfrterrorism.org/home/ [/size]
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 15 maart 2005 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je neemt mijn posts niet meer serieus omdat de waarheid kwetst waarschijnlijk. Voor Allah kan je niet een beetje moslim zijn, want dan wordt je verstoten. Volgens de koran is het je plicht om ervoor te zorgen dat het land waar je woont bekeerd wordt. Wie dat niet doet is een afvallige. Bovendien probeer ik de Engelsen helemaal niet goed te praten, maar ze hebben wel hun leven gegeven om mensen hier te bevrijden. Ook Joden, dus jij hoeft geen aanval in mijn richting te lanceren wanneer het over de joden gaat, want dan confronteer ik je met de realiteit. Denk daar maar eens over na. Ook een goede dag. [/size]
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 15 maart 2005 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een Europese gewoonte om iedere de eeuw een bevolkingsgroep uit te moorden. We beginnen onze reis met de ontdekkingsreizen. In elke land werden of mensen verkracht uitgemoord of als slaaf verhandeld of men voerde schietoefingen op hen uit. 1 Indianen 2 Azteken 3 Aboriginals 4 Negers 5 Joden 6 Moslims (?!) Ook lieten we Indianen in uranium mijnen wereken(ze waren te slap om als slaaf in plantages te werken, die vieze Indianen), zodat ze onvruchtbaar raakten(straling). Oh ja ze konden ook kanker krijgen maar dat is niet zo belangrijk. De Aboriginals waren zowiezo niet geëvolueerd zij waren gedoemd uittesterven. Tuurlijk moesten de Europeanen daarbij een handje helpen. We vervolgen onze reis in de jaren '30 en '40 van de vorige eeuw (mijn excuses voor de ander bevolkingsgroepen die ik vergeten ben), toen moesten opeens alle joden vermoord worden. Achh wat zijn wij Europeanen toch lieffff. Nu vervelen we ons, ja we weten wat we nu gaan doen. We gaan Moslims pesten. Leuk, Leuk, Leuk ach ja, ik hou maar op dit wordt allemaal waarschijnlijk te veel voor u. De groeten, P.S. ik zei nergens dat uw pro-Islam was, maar u kon eerst nog normaal praten en discussie voeren (dat doen wij beschaafde mensen met wederzijds respect) aangezien u het spelletje zo wilt spelen doen wij het zo. Laatst gewijzigd door sinan123 : 15 maart 2005 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementslid
|
![]() Misschien mag ik je er even aan herinneren dat de eerste slavenhandelaars ook Arabieren waren? En dat er twee jaar geleden nog een schip met 450 Afrikaanse kindjes werd onderschept op weg naar het Arabische schiereiland om daar als slaafjes te worden gebruikt?
Ik praat in geen geval genocides, of het uitmoorden van volkeren goed. En dat is nu net iets wat moslims nog steeds op grote schaal doen, mensen vermoorden! Dat is nu net het probleem, hé! Wij weten wat blanken misdaan hebben, en geven het ook toe, maar moslims kunnen geen kritiek verdragen en van zelfkritiek hebben ze nog nooit gehoord.
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 15 maart 2005 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tik eens over google 'Arabische slavenhandelaars' in, dan hoor je het ook eens van iemand anders. ![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Egypte was wel neutraal in WOII, engelse hadden op militair vlak in Egypte veel in de pap te brokken. Ooit eens erover gelezen maar daar kwam het ongeveer op neer. Anwar al Saddat was eigenlijk een vredig man die vermoord is door Extremisten die banden had met idd ja Osama Binladen.
Osama was al eerder uit Egypte gegooid maar werkte z'n plannen uit in Soedan om Saddat te vermoorden. Dan naar Saoudi Arabië gevlucht en later nog naar Afganistan............ |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Parlementslid
|
![]() Blijkbaar is kritiek op de islam niet gewenst, ook al heb je fotomateriaal, ook al kan iedereen die het wenst meteen nagaan dat de Baathisten en nazi's één en hetzelfde programma volgen en als eersten Mein Kampf hebben vertaald, ook al loopt Jahjah te betogen tegen Libanon en pro Syrische bezetters (als Baathist niet verwonderlijk), ook al schrijft nu een politiek correcte krant dat het alleen al in ons land stikt van de fundamentalisten, worden er mensen vermoord en bedreigd die daarover berichten, ook al verwittigen islamisten en ex-moslims voor het gevaar van de islam en zijn de berichtgevers een beetje te vergelijken met de joodse intellectuelen die in de jaren schreeuwden om gehoord te worden, het maakt allemaal niets uit.
Misschien moeten jullie eens zonder oogkleppen rondkijken in de wereld en zien waar allemaal haarden van onrust en oorlogen, verdrukking, vervolging en gruwelijkheden tegenover vrouwen en andersgelovigen zijn. Wie weet worden jullie dan misschien wakker. Ik steun RAWA - http://www.rawa.org/ (Vergeet vooral niet naar de foto's en video te kijken, dan weten jullie pro's wat jullie steunen.)
![]() |
#189 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
26 juli 1952
![]() |
![]() |
#190 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je kunt ook varkenslintworm krijgen wat erger is dan de gewone lintworm aangezien deze zijn eitjes legt in je bloedvaten.
![]() |
![]() |
#191 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eén van de grootste dreigingen is moslimterrorisme en daar kan je weinig aan doen. De daders van 11 september waren goed geïntegreerde moslims die hoog opgeleid waren. Dus je moet het niet gaan zoeken bij de allochtone zakkenroller van zestien of het gesluierde vrouwtje die om de hoek woont. De grootste dreigingen zijn vaak zelfs voor de staatsveiligheid onzichtbaar maar de mens laat zich nu eenmaal gemakkelijk misleiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Burgemeester
|
![]() Europa (West en Zuid-Europa dan) hebben de wereld veroverd met hun charme en hun ontwapende glimlach, in naam van Jezus Christus gingen zij de wereld veroveren, beschaven en bekeren. Vooral dat eerste is zeer goed gelukt.
Maar van geweld, terreur en dergelijken was geen sprake. Dat is iets dat die vuile moslims hebben uitgevonden! Europese Christenen waren daar véééél te lief voor. Zij predikten liefde en vergiffenis en broederschap. Geen haat en moord zoals die m*kK*K*n |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Niet dat dit een referentie is, maar al eens naar Matroesjka's gekeken op VTM? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() Vanaf nu beschouwen we de islam als een joodse sekte - de islam is hierbij afgeschaft,
probleem opgelost.
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=ashrawi]Varkens voeden zich dan ook met hun eigen uitwerpselen./QUOTE]
Kippen ook trouwens..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=de roenekes]
Citaat:
![]() |