![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: ZIONISME: BEVRIJDINGSIDEOLOGIE OF APARTHEID VAN HET MIDDEN-OOSTEN? | |||
ja, het zionisme is inderdaad de Apartheid van het Midden-Oosten. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,91% |
Het zionisme erkent het principe van gelijke rechten niet en dat staat een oplossing in de weg. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,91% |
Ik beschouw het zionisme als een bevrijdingsideologie en zo niet zeker niet als een negatief idee. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,28% |
Geen idee. Weet ook niet of het zionisme vandaag nog een belangrijke rol speelt. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Ik beschouw zionisme als een normale politieke ideologie |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,77% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 1 april 2005 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[/size]Concreet genoeg? [size=-1] [/size]
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 1 april 2005 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik moet toegeven dat ![]() (Wel leuker dan de Woeha van weleer.) (Het is wel de tweede keer vandaag dat je er naast zit wat mij betreft, hé?)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 april 2005 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat mij ook niet over het document op zich. Ik schreef, en herhaal graag, dat de lijnen die daar worden uitgetekend volgens mij de enige zijn die tot een vreedzame oplossing kunnen leiden. Dat het tot nu toe niet gelukt is betekent vooral dat de geesten nog niet rijp waren. De redenering "als iets een kans had gemaakt had het al lang op tafel gelegen" is uiteraard een dooddoener. Met deze redenering komt een oplossing ofwel onmiddellijk ofwel nooit! ![]() Maar nu ziet u waarom deze discussie zinloos. (U antwoordt tenminste niet met ![]() ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 april 2005 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje goed verstaander weet intussen beter.
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat er steeds:
Israeli's zullen zijn die vrede willen en bereid zijn samen te leven met de Palestijnen, Israeli's zullen zijn die alle Palestijnen buiten willen, Palstijnen zullen zijn die vrede willen en bereid zijn samen te leven met Israeli"s, Palstijnen zullen zijn die Israel weg willen omdat volgens hen de staat Israel onwettig is. Bijgevolg zie ik niet in hoe ze dat geval gaan oplossen aangezien die toestand al duurt sinds de stichting van Israel.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 april 2005 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij weer eens ongelijk krijgt op dit forum ga je meteen over tot persoonlijke aanvallen. Best grappig om te zien, hoor. Jij denkt dat anderen dom zijn omdat ze jouw vooroordelen niet delen. Doe maar, dat jij mij dom vindt, dat overleef ik wel. ![]() Kan je mij eigenlijk zeggen waar ik ooit geschreven heb dat ik "grote kennis" had? ![]() Ik weet wel waarover ik schrijf. En als ik bij uitzondering een post doe over een onderwerp dat ik nauwelijks ken (bijvoorbeeld enkele weken terug over AIDS), dan vermeld ik dat uitdrukkelijk. Uit eerlijkheid, uiteraard, maar toch vooral uit voorzichtigheid. Iets wat jij wat vaker ook zou moeten doen! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 april 2005 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen. In plaats daarvan heb je iemand die al bijna 3 jaar ernstig met de zaak bezig is, (myself) constant verwijten naar het hoofd geslingerd en hem op gelijke hoogte gesteld met alle conspiracynuts die op het internet rondwaren.
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de enige manier om vrede te bereiken zou de complete splitsing zijn tussen israel en palestina,ieder krijgt zijn eigen grondgebied de joden israel,de palestijnen palestina;palestijnen mogen niet in israel komen en de joden niet in palestina,probleem opgelost |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat deze stelling betreft: Citaat:
Tenzij u ervan uitgaat dat 75% van alle Palestijnen kan aanvaarden tot het einde der tijden in ballingschap te leven, zult u dus moeten uitkijken naar een beter alternatief. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 1 april 2005 om 20:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat dat vredig samenleven betreft, moet je op lange termijn kijken. Vandaag zijn de wonden heel diep maar op twee generaties kan veel veranderen. Bekijk Duitsland: wie had 60 jaar terug kunnen denken dat joden zich ooit nog veilig zouden kunnen voelen in dat land? Bijna onvoorstelbaar maar toch, het kan. Als na zo'n gigantische Holocaust joden en niet-joden kunnen samenleven in dat ene land, ben ik er vrij gerust in dat er een tijd zal komen dat óók in Israël (of Palestina) hetzelfde mogelijk is. Het gebeurt trouwens nu al, zij het in beperkte mate: 1 miljoen Palestijnen in Israël zelf. Gediscrimineerd jawel. Maar gewelddadige uitspattingen? Neen. Als de voedingsboden van de huidige problemen weggenomen wordt, kan dus veel veranderen. |
|
![]() |
![]() |