![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Een zwarte Paus? | |||
Waarom niet? |
![]() ![]() ![]() |
84 | 64,62% |
Voor mij ok, maar de katholieke wereld kan dat niet aan. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 10,77% |
Kan niet. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 10,77% |
geen menig |
![]() ![]() ![]() |
18 | 13,85% |
Aantal stemmers: 130. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U beseft niet dat u degene bent die momenteel brandt in de hel ! Kijk eens naar binnen ! Voelt u zich lekker zo vol van haat ! Door te haten sta je de holebi s toe dat je eigen innerlijke vrede teloor geraakt en dat is je grootste rijkdom. En waarom antwoord u niet op mijn vragen. Waarom laat God de duivel begaan ? U kan toch niet ontkennen dat de wereld van vandaag door de duivel wordt geregeerd. Of ontkent u de realiteit soms ? En waarom verdelgd God de holebi's niet.
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 20 april 2005 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*Abortus mag geen anticonceptiemiddel zijn, en slechts in zeer uitzonderlijke gevallen toegepast worden. De zwakken moeten beschermd worden, en dus zeker ook het ongeboren leven. *Iemand kunstmatig in leven houden als een plant is zinloos *Ik heb in Turkije gewerkt en heb er zeer goede herinneringen aan. Leve Turkije, het is een goede buur maar geen Europees land. Dus niet bij Europa. *Holebi's zijn geen duivelsgebroed, er zijn zeker meer wetenschappelijke omschrijvingen. En waar zouden die dan wel naartoe moeten? Ik vermoed dat een verstandig man als Ratzinger genuanceerder denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De favoriet van Dante was Bonifatius VIII, bijgenaamd het "Zwarte Beest" t/a van de moedwilligaards, dat zwarte beest heeft niets te maken met het starttopic |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 april 2005 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik spreek inderdaad "alsof ik de incarnatie van de messias zelf ben" ! Het messiasschap claim ik echter niet exclusief, dat is altijd hét grote misverstand geweest. Ik ben de zoon van God; maar eigenlijk zou het beter zijn te zeggen ; ik ben een zoon of een kind van God. God heeft bovendien ook dochters ! Op dit moment lopen er ongeveer zes miljard kinderen van God rond op de aardbol. Jammer dat ze dat veelal niet beseffen en zich verstoten wanen.
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 21 april 2005 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ge de Ratzinger gaat moeten herspuiten om aan ne zwarte paus te geraken, ...
![]() Den doktoor van Michael Jackson kan misschien ook helpen, die heeft het omgekeerde gedaan dus zal wel weten hoe hem omgekeerd moet werken ook zeker. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 april 2005 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Seg Wolfgang, waar blijft dat politiebevel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb da gelezen maar dat is gewoon een leuk vertelselke meer moete daar nie achter zoeken. Trouwens wil je wel dat er een god is, stel u die vraag maar eens, als hij een even slecht karakter heeft als ik, dan wilde echt nie sterven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() [size=3]LANG LEVE PAUS RATZINGER???[/size]
Ik denk het niet hoor. ![]() [size=1][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verkoolde Benedictus
![]() Nee serieus, alle pauzen zijn even grote smeerlappen die dezelfde achterhaalde mentaliteit tevergeefs trachten vast te houden. Het schipt zinkt, maar de kapitein is de laatste die het verlaat. Of dat een blanke, zwarte of weetikwat veel is maakt niet uit. Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 augustus 2009 om 21:25. |
![]() |
![]() |