Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2005, 19:29   #181
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
3 op 11 = slechte score en meestal gebuisd.
Oude theorie van een prutsgazet die niet weet wat te schrijven, ik heb dat verleden jaar al ook eens ergens gelezen, was dat hier ook niet?
Vandaag stond het ook in Het Nieuwsblad en Het Volk. Ook prutsgazetten?

Maar er zijn uiteraard ook veel goeie en menselijke bazen. De baas van Remmery bijvoorbeeld. Die man verdient een standbeeld.

Laatst gewijzigd door malinois : 19 april 2005 om 19:32.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:32   #182
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus je zou bijna kunnen denken dat het wel op die kleine ondernemers slaat die alleen of met enkele werkmannen mee de baan opgaan om hun dagelijks brood te verzilveren.
mee de baan op gaan veronderstelt empathie en dat is dus in tegenstrijd met psychopathie. Ik denk niet dat er veel kleine bazen in het onderzoek betrokken waren. Ook als kaderlid in een multinational moet je medogenloos zijn om het te maken he. Voor de rest ben ik het eens met je vorige post.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:52   #183
Don Quichote
Banneling

Standaard

Kan ik vragen om wat eenvoudiger taalgebruik te bezigen?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 19:53   #184

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote
Kan ik vragen om wat eenvoudiger taalgebruik te bezigen?
Kan ik vragen om nu eens niet rond de pot te blijven draaien en to the point te komen. Wat heb je te verliezen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 19 april 2005, 20:02   #185
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois

Maar er zijn uiteraard ook veel goeie en menselijke bazen. De baas van Remmery bijvoorbeeld. Die man verdient een standbeeld.
Als bedrijfsleider of als ex rijkswachter?
En dat hij achter zijn volk staat is oké, maar ik zou het nog meer oké gevonden hebben mocht er een vlaamse gestaan hebben.
Hoeveel turken stellen belgen te werk? allee, als ge er vind die werken tenminste.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 20:41   #186
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat hij achter zijn volk staat is oké, maar ik zou het nog meer oké gevonden hebben mocht er een vlaamse gestaan hebben.
Hoeveel turken stellen belgen te werk? allee, als ge er vind die werken tenminste.
Je gaat nu als verkapte racist toch niet komen verkondigen zeker dat je graag voor een turk zou werken?
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2005, 21:26   #187
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Waar gestaan hebben? Een Vlaamse met een islamitische hoofddoek? of een Vlaamse ex-rijkswachter?

Citaat:
Nu ook nog racist? Mambo, Mambo toch. Het kansarmensyndicaat heeft vele kamers...
Trouwens die geviseerde moslimvrouw is Marokkaanse, geen Turkse.

Laatst gewijzigd door malinois : 19 april 2005 om 21:26.
Oud 20 april 2005, 06:25   #188
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
u bent een vakjes denker. in feite kan u helemaal niet denken.
Pot, ketel, zwart.
Zoek het spreekwoord.
Oud 20 april 2005, 12:34   #189
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
u bent een vakjes denker.
Een typische uitspraak van een vakjesdenker

Citaat:
in feite kan u helemaal niet denken.
Zo'n feilloos argument: ouch, that hurts Wat gij al niet over hebt om uzelf wat beter te voelen... Ik heb er alleen maar compassie mee.
Oud 20 april 2005, 12:41   #190
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik reageerde op zijn o zo typische - te verwachten repliek omdat ik het even eens was met wolfgang meister. Daaruit lijdt hij dan vanuit ?? ik weet niet wat ??? af dat ik het voor de rest ook eens ben met wolfgang. Er rust blijkbaar een taboe hier rond het eens zijn met wolfgang. Hoewel hij wel degelijk veel onzin uitkraamt ( sorry wolfgang maar dat vind ik wel ) wil dat niet zeggen dat ie op een ander vlak nergens gelijk kan hebben. Mensen die dit onderscheidt niet kunnen maken zijn te lui om te denken en kunnen alleen maar oordelen. En oordelen en denken is niet hetzelfde ! Denken is in feite trachten begrijpen. Het catalogiseringsproces staat het begrip in de weg.

ttz dat is mijn mening daarover.
Mijn mening hierover: u lijdt aan paranoia, narcisme en een stevige portie grootheidswaanzin.

Jezus christus, als gij over iedereen die het niet eens is met u, zo denkt, dan kan ik best begrijpen dat ge het op een aantal punten roerend eens bent met Wolfgang Meister.

PS: en nu moet ge eens, om uw eigen kritische zin te testen, de uitspraak opdiepen waarin ik aangeef dat "jij het voor de rest ook eens bent met Wolfgang". Verschiet wel niet van uw conclusies hé.
Oud 20 april 2005, 12:42   #191
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja. Het Nieuwsblad is een sensatiegazet, en Het Volk is de journalistieke poot van de vroegere Amada.

Wat had je dan gedacht?
Oud 20 april 2005, 12:50   #192

Standaard

er bestaan homofascisten !
Oud 20 april 2005, 16:35   #193
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Ja. Het Nieuwsblad is een sensatiegazet, en Het Volk is de journalistieke poot van de vroegere Amada.

Wat had je dan gedacht?
Het Volk is bij mijn weten een braaf ACW- of KWB-gazetje. Van gezagsgetrouwe CD&V-strekking zelfs. Altijd geweest.
Oud 20 april 2005, 17:03   #194
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar gestaan hebben? Een Vlaamse met een islamitische hoofddoek? of een Vlaamse ex-rijkswachter?

Nu ook nog racist? Mambo, Mambo toch. Het kansarmensyndicaat heeft vele kamers...
Trouwens die geviseerde moslimvrouw is Marokkaanse, geen Turkse.
Bof denk er van wat je wil.
Ex rijkswachter in goede doen? Het is niet ieder gegund nietwaar?
Zo een zaakje oprichten, wat heeft dat gekost?
En turks of marokkaans? Geen van de twee stellen volgens mij belgen te werk, toch niet bij mijn weten. Daar zijn ze veel te grote racisten voor. Om te krijgen echter, zien ze dat wat door de vingers. Om te geven, zien ze dat niet door de vingers.
En wie het anders ziet gelooft nog in sinterklaas.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2005, 17:25   #195
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het Volk is bij mijn weten een braaf ACW- of KWB-gazetje. Van gezagsgetrouwe CD&V-strekking zelfs. Altijd geweest.
Het Volk is bij mijn weten de meest linkse gazet in Vlaanderen. Ik lees elke dag de Commentaar, en die laat weinig aan de verbeelding over.
Oud 20 april 2005, 17:30   #196
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het Volk is bij mijn weten de meest linkse gazet in Vlaanderen.
Dat zegt alleen iets over u zelf.
Oud 20 april 2005, 17:32   #197
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat zegt alleen iets over u zelf.
En hopla. We kunnen het weer niet halen met argumenten, dus spelen we maar op de man. Plezant hé.

Allé, ge hebt gewonnen. Ge hebt altijd gelijk. Ik geef me over. Tegen zoveel overmacht kan ik echt niet op. Zo goed genoeg, of verwacht ge misschien nog dat ik uw tenen kus?
Oud 20 april 2005, 19:39   #198
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En hopla. We kunnen het weer niet halen met argumenten, dus spelen we maar op de man. Plezant hé.

Allé, ge hebt gewonnen. Ge hebt altijd gelijk. Ik geef me over. Tegen zoveel overmacht kan ik echt niet op. Zo goed genoeg, of verwacht ge misschien nog dat ik uw tenen kus?
O, ik heb mij vergist: in Het Volk verschenen en verschijnen inderdaad ook de zeer linkse stripverhalen van Jommeke en Piet Fluwijn en Bolleke in de underground-kinderpagina De Lustige Kapoentjes.
Toen was de krant nog in Amada-handen zeker, Turkje?

Maar u hebt toch ook een beetje gelijk: de commentaren van Het Volk lopen niet altijd mee in het rijtje van de liberale en neoliberale edito's van de andere Vlaamse kranten. Zeker als het beleid van de paarse federale regering op de korrel wordt genomen. (Als de CD&V weer in die regering komt, zal dat wel afzwakken.)

Maar behalve de commentaren is de inhoud haast identiek aan Het Nieuwsblad, De Standaard en De Gentenaar. Het Volk behoort immers tot dezelfde katholieke persgroep: VUM, waarvan de redacties onderling zeer nauw samenwerken.

Laatst gewijzigd door malinois : 20 april 2005 om 19:41.
Oud 21 april 2005, 00:58   #199
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De story is nog diepgaander en waarhiedsgetrouwer.

Ik ben eens overvallen. In alle zes de gazetten stond een andere versie. Niets kwam overeen met elkaar. Slechts een fractie van wat er aan de hand was stond correct in de kranten. 80% bijverzonnen.

Sinsdien lees ik geen kranten meer. Waardeloos product enkel goed om vis in te verpakken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be