![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar er zijn uiteraard ook veel goeie en menselijke bazen. De baas van Remmery bijvoorbeeld. Die man verdient een standbeeld. Laatst gewijzigd door malinois : 19 april 2005 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Kan ik vragen om wat eenvoudiger taalgebruik te bezigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat hij achter zijn volk staat is oké, maar ik zou het nog meer oké gevonden hebben mocht er een vlaamse gestaan hebben. Hoeveel turken stellen belgen te werk? allee, als ge er vind die werken tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens die geviseerde moslimvrouw is Marokkaanse, geen Turkse. Laatst gewijzigd door malinois : 19 april 2005 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zoek het spreekwoord.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jezus christus, als gij over iedereen die het niet eens is met u, zo denkt, dan kan ik best begrijpen dat ge het op een aantal punten roerend eens bent met Wolfgang Meister. ![]() PS: en nu moet ge eens, om uw eigen kritische zin te testen, de uitspraak opdiepen waarin ik aangeef dat "jij het voor de rest ook eens bent met Wolfgang". Verschiet wel niet van uw conclusies hé.
![]() |
![]() |
#191 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat had je dan gedacht?
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() er bestaan homofascisten !
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ex rijkswachter in goede doen? Het is niet ieder gegund nietwaar? Zo een zaakje oprichten, wat heeft dat gekost? En turks of marokkaans? Geen van de twee stellen volgens mij belgen te werk, toch niet bij mijn weten. Daar zijn ze veel te grote racisten voor. Om te krijgen echter, zien ze dat wat door de vingers. Om te geven, zien ze dat niet door de vingers. En wie het anders ziet gelooft nog in sinterklaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allé, ge hebt gewonnen. Ge hebt altijd gelijk. Ik geef me over. Tegen zoveel overmacht kan ik echt niet op. Zo goed genoeg, of verwacht ge misschien nog dat ik uw tenen kus? ![]()
![]() |
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toen was de krant nog in Amada-handen zeker, Turkje? Maar u hebt toch ook een beetje gelijk: de commentaren van Het Volk lopen niet altijd mee in het rijtje van de liberale en neoliberale edito's van de andere Vlaamse kranten. Zeker als het beleid van de paarse federale regering op de korrel wordt genomen. (Als de CD&V weer in die regering komt, zal dat wel afzwakken.) Maar behalve de commentaren is de inhoud haast identiek aan Het Nieuwsblad, De Standaard en De Gentenaar. Het Volk behoort immers tot dezelfde katholieke persgroep: VUM, waarvan de redacties onderling zeer nauw samenwerken. Laatst gewijzigd door malinois : 20 april 2005 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben eens overvallen. In alle zes de gazetten stond een andere versie. Niets kwam overeen met elkaar. Slechts een fractie van wat er aan de hand was stond correct in de kranten. 80% bijverzonnen. Sinsdien lees ik geen kranten meer. Waardeloos product enkel goed om vis in te verpakken.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |