![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dan wel, en wat is zijn nieuwe 'nick'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() circe, Distel.
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Numarx, dies, doggy, nou nou, Jeroen, aangebrande, Inge etc etc
Veel toffe mensen die verdwenen en waarvoor niets treffelijk zoals demper hoomer en hypochonder etc in de plaats kwam Vlaanderen72 stak zelfs torenhoog boven deze laatsten uit
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 23 december 2017 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VL72 is een dame die ook op politicsinfo actief was.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 23 december 2017 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulke dingen mis ik enorm. Wie ook grappig was, was Eddy B. of Eddy Bal, niet meer zeker. Fanatieker N-VA adepten zijn er nooit van de fabrieksband komen te rollen. 24u op 24 paraat voor de goede zaak en altijd vechtlust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op politicsinfo zitten geen dames. Alleen afgelebberde ouwe dozen die stinken naar groene Michel sigaretten en ongewassen nylonkousen die Martini van den Aldi zuipen van 's ochtends tot dat ze in coma vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat ge nooit een zelfgeschilde patat + groenten + een lekkere lepel saus eet Panda. Geef mij maar het lekkere eten van bompapa of van bommama, simpel maar hééééééééééééél lekker. Tenslotte: ik werd altijd vrolijk van Cookie zijn foto's. EN ja, ik mis hem wel. @ Cookie, mocht je dit lezen: je mag mij altijd je frèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèètjes per PB doorsturen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de moderatie, in haar goddelijke wijsheid kan af en toe een kramp krijgen in de frontale cortex en dan doen ze stommiteiten. Betreffende buitengerechtelijke dwaling zal de geschiedenis ingaan ter lering van de komende generaties, hoe het vooral niet moet. Hopelijk zal de volgende generatie lessen trekken uit de jammerlijke fouten van de huidige. Ooit gaan we hem een standbeeld geven : "hij leerde zijn volk om idioten in de gracht te stampen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() De verbale creativiteit van SS moet niet onderschat worden, meestal ingezet voor het minderwaardigst mogelijke doel zoals racial issues. ultra libertarisme, belastingontduiking, anti sociale zekerheid, holocaust denial, etc etc...Ik
ben eens SS zijn diverse koosnaampjes voor sociale gevallen beginnen oplijsten in mijn draad 'echt arm zijn is...' en stopte uitgeput aan 100. Echt een enorm creatieve prestatie van zijn kant. Hij raakte wel in alle staten toen hij één keer bestraft werd voor de kwalificatie 'eiland hangmatter' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Fieseler en Wily E Coyote
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik uw postings lees moet ik altijd aan ne zuren haring denken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal wel, dat het zuur u opbreekt als ik je de grond in boor, met eenvoudige welgemikte opmerking. Meer energie steek ik daar ook niet in
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker
|
![]() |
![]() |