![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 6 mei 2005 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#182 |
Burger
|
![]() (Briefschrijver) is onder strikte voorwaarde vrijgelaten, nu begrijp ik er niets meer van.
Ik dacht dat ze voldoende bewijzen hadden??????????????????????? Laatst gewijzigd door Pollebru : 6 mei 2005 om 15:05. |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om terug te gaan naar het detectivewerk : misschien heeft iemand gewoon aan die man gewoon gevraagd om even ne zegel op die omslag te kleven..... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Tja hoe lang wil je dat men zo iemand vast houdt ? enkele jaren in afwachting van zijn proces of zo ?
Das gewoon door de politiek van Onckelinckx he dat die al vrij komt... Dan heb ik liever dat ze ne overvaller of ne verkrachter of en moordenaar in de cel steken dan een gefrustreerde briefschrijfster...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Wel Debbie nie voor het een of het ander maar als men een brief verstuurt vanop mijn werk zal men altijd mijn DNA terugvinden in het speeksel.
Want de vrouwen vinden het vies dat likken aan die lijm. Ik trek mij dat niet aan. Ik lik aan alles.... (tot genoegen van mijn vrouw, maar das een andere topic he...) Dus als er hier nen brief moet dichtgelikt worden of ne zegel moet gelikt worden dan komt dat op mijn bureel terecht en stel ik mijn tong ter beschikking ... En Debie ik heb dat nog gehoord dus zo vreemd is het niet hoor....
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Wat een zielige bedoening van de gefrustreerde anti-VB'ers, zoals gewoonlijk met Decoorne op kop. Het maar niet kunnen toegeven dat het VB in gans deze zaak niks te verwijten valt en dat de dader(s) uit een links nest komen met jaloezie als drijfveer. Niks te racisme, niks te Vlaams Belang,... maar dat kunnen toegeven is natuurlijk weer teveel gevraagd. Liever meehuilen met het linkse bos om de eigen frustraties te kunnen luchten, nietwaar Luciano?
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() Tja Debbie mijn vrouw zal dus nooit nen brief dichtkleven...
Ik zou altijd gejost zijn moest mijn vrouw dreigbrieven schrijven..... Misschien wou ze wel van zowel Naima af als van hare man... ?
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar had ik niet ergens gelezen dat de dochter zei dat haar vader niet kon schrijven? |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen weet hier mijn verleden in het Blok, maar gij weet het beter hé ! Maak vlug uw huiswerk of moeder zal kijven... |
|
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besluit: 't was ruzie in de Remmeri zijn kiekenskot.
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#198 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Het Laatste Nieuws" van deze morgen zaterdag laat een volledig ander licht zien in gans die soap. Er zou een "mogelijke" relatie geweest zijn tussen Van Nieuwenhuyse en Marijke.
Het verwondert mij niet, nog geen greintje over die mogelijk nieuwe ontknoping gehoord in VRT radionieuws of teletekst want ze hebben zich toch wel belachelijk gemaakt voordien net zoals de Saxen Coburgs, Unizo, de bisschop van Brugge en nog andere. Neen, het zou geen racisme zijn, platte jaloezie. Gisteren in "Le Soir" stond een foto van het media geile koppel Naima-Van Nieuwenhuyse, die erop stond als een verliefde knul. Naima plaatsvervangster van Marijke? Wie weet. |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Amaai, ze gaan hier weer en gang met hun complottheoriën, alles is mogelijk uitgenomen dat een Blokker de dader is. Zelfs racistische motieven zijn niet mogelijk, als "verschoning" kan dit tellen ! Wat een bekrompen geesten...
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 7 mei 2005 om 09:21. |
![]() |