Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

Discussietools
Oud 6 mei 2005, 14:54   #181
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Wat heeft het ene met het andere te maken ? Jullie Blokkers zijn toch echte rasidioten hoor !
eerst ontken je iets met het VB te maken gehad te hebben dan ben je ineens voorzitter geweest. Hoe geloofwaardig denk je dat je overkomt Een ding is zeker een gefrustreerde zielig ventje ben al zeker

Laatst gewijzigd door rookie : 6 mei 2005 om 14:56.
rookie is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:04   #182
Pollebru
Burger

Pollebru's schermafbeelding

Standaard

(Briefschrijver) is onder strikte voorwaarde vrijgelaten, nu begrijp ik er niets meer van.
Ik dacht dat ze voldoende bewijzen hadden???????????????????????

Laatst gewijzigd door Pollebru : 6 mei 2005 om 15:05.
Pollebru is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:05   #183
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Om terug te gaan naar het detectivewerk : misschien heeft iemand gewoon aan die man gewoon gevraagd om even ne zegel op die omslag te kleven..... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:06   #184
Tegendradigaard

Standaard

Tja hoe lang wil je dat men zo iemand vast houdt ? enkele jaren in afwachting van zijn proces of zo ?
Das gewoon door de politiek van Onckelinckx he dat die al vrij komt...
Dan heb ik liever dat ze ne overvaller of ne verkrachter of en moordenaar in de cel steken dan een gefrustreerde briefschrijfster...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 6 mei 2005, 15:06   #185
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Om terug te gaan naar het detectivewerk : misschien heeft iemand gewoon aan die man gewoon gevraagd om even ne zegel op die omslag te kleven..... ?
debbie is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:15   #186
Tegendradigaard

Standaard

Wel Debbie nie voor het een of het ander maar als men een brief verstuurt vanop mijn werk zal men altijd mijn DNA terugvinden in het speeksel.
Want de vrouwen vinden het vies dat likken aan die lijm. Ik trek mij dat niet aan. Ik lik aan alles.... (tot genoegen van mijn vrouw, maar das een andere topic he...)
Dus als er hier nen brief moet dichtgelikt worden of ne zegel moet gelikt worden dan komt dat op mijn bureel terecht en stel ik mijn tong ter beschikking ...

En Debie ik heb dat nog gehoord dus zo vreemd is het niet hoor....

Oud 6 mei 2005, 15:16   #187
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Wat een zielige bedoening van de gefrustreerde anti-VB'ers, zoals gewoonlijk met Decoorne op kop. Het maar niet kunnen toegeven dat het VB in gans deze zaak niks te verwijten valt en dat de dader(s) uit een links nest komen met jaloezie als drijfveer. Niks te racisme, niks te Vlaams Belang,... maar dat kunnen toegeven is natuurlijk weer teveel gevraagd. Liever meehuilen met het linkse bos om de eigen frustraties te kunnen luchten, nietwaar Luciano?
Guderian is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:48   #188
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Wel Debbie nie voor het een of het ander maar als men een brief verstuurt vanop mijn werk zal men altijd mijn DNA terugvinden in het speeksel.
Want de vrouwen vinden het vies dat likken aan die lijm. Ik trek mij dat niet aan. Ik lik aan alles.... (tot genoegen van mijn vrouw, maar das een andere topic he...)
Dus als er hier nen brief moet dichtgelikt worden of ne zegel moet gelikt worden dan komt dat op mijn bureel terecht en stel ik mijn tong ter beschikking ...

En Debie ik heb dat nog gehoord dus zo vreemd is het niet hoor....
Tja, wie weet. Men mag niets uitsluiten hé. Ik vind het wel een grappig idee. "wil je even aan mijn zegel likken, ik vind dat niet lekker." en vervolgens word je opgepakt. Voortaan zal hij wel zijn tong niet meer in andermans zaken steken, denk ik.
debbie is offline  
Oud 6 mei 2005, 15:52   #189
Tegendradigaard

Standaard

Tja Debbie mijn vrouw zal dus nooit nen brief dichtkleven...
Ik zou altijd gejost zijn moest mijn vrouw dreigbrieven schrijven.....
Misschien wou ze wel van zowel Naima af als van hare man... ?

Oud 6 mei 2005, 15:55   #190
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Verdachte zaak Remmeri in burka

Bob is offline  
Oud 6 mei 2005, 16:05   #191
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
eerst ontken je iets met het VB te maken gehad te hebben dan ben je ineens voorzitter geweest. Hoe geloofwaardig denk je dat je overkomt Een ding is zeker een gefrustreerde zielig ventje ben al zeker
Al honderd keer gezegd dat ik 13 jaar tussen dat gespuis en schorriemorrie heb gezeten, tot mijn grote schande. Nu tevreden ? Maar wat d�*t te maken heeft met een secretariaat open houden moet jij mij eens uitleggen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 6 mei 2005, 16:09   #192
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Tja Debbie mijn vrouw zal dus nooit nen brief dichtkleven...
Ik zou altijd gejost zijn moest mijn vrouw dreigbrieven schrijven.....
Misschien wou ze wel van zowel Naima af als van hare man... ?
Wie weet, goed gevonden van haar
Maar had ik niet ergens gelezen dat de dochter zei dat haar vader niet kon schrijven?
debbie is offline  
Oud 6 mei 2005, 21:08   #193
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Al honderd keer gezegd dat ik 13 jaar tussen dat gespuis en schorriemorrie heb gezeten, tot mijn grote schande. Nu tevreden ? Maar wat d�*t te maken heeft met een secretariaat open houden moet jij mij eens uitleggen...
en uw bewering dan dat je arr.voorzitter was ??? Weet je zelf wel wat je allemaal hier post of is het enkel uw frustraties afreageren? In elk geval voor mij ben je een....rond cijfer
Oud 6 mei 2005, 21:48   #194
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie
en uw bewering dan dat je arr.voorzitter was ??? Weet je zelf wel wat je allemaal hier post of is het enkel uw frustraties afreageren? In elk geval voor mij ben je een....rond cijfer
Hey manneke, is uw pamper nog droog ?
Iedereen weet hier mijn verleden in het Blok, maar gij weet het beter hé ! Maak vlug uw huiswerk of moeder zal kijven...
Oud 7 mei 2005, 00:16   #195
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Besluit: 't was ruzie in de Remmeri zijn kiekenskot.
Bob is offline  
Oud 7 mei 2005, 00:46   #196
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
De verdachte is opgepakt naar aanleiding van speeksel-DNA op een postzegel dat overeenkomt met zijn eigen speeksel, terwijl de brief in de enveloppe een vingerafdruk heeft die niet van hem is. Het is dus mogelijk dat de briefschrijver een derde is (uit de entourage van de firma) die een postzegel heeft gedoopt in het speeksel van die arbeider die misschien een keer op de grond heeft gespuwd, zoals wel meer arbeiders plachten te doen. (de man van het speeksel blijft immers hardnekkig ontkennen de briefschrijver te zijn terwijl hij niet kan verklaren hoe zijn speeksel op de zegel is terechtgekomen!) Op die manier zou het heel eenvoudig zijn om iemand onschuldig achter de tralies te steken! Men kan dus een dreigbrief schrijven naar om het even wie en de postzegel deppen in het speeksel van iemand anders uit uw omgeving om die vervolgens als "schuldige" te laten opsluiten. Hoe "betrouwbaar" zijn dan DNA-tests?

(bedenking van Wolfgang "Godzilla" Meister, alias Sherlock Holmes)
Verschillende mensen op dit forum hebben mij uitgelachen n.a.v. het bovenstaande maar ondertussen blijkt toch maar weer dat de Raadkamer mijn ideeën ter harte heeft genomen: zij wil de verdachte immers vrijlaten omdat op die postzegel (dat ook DNA bevat van een onbekende derde dat ook op de andere postzegels en/of brieven terug te vinden is) een beetje DNA op te merken viel van de verdachte hoewel "voor iedereen een raadsel is hoe dat er op beland is"... ALS verdachte inderdaad niet medeplichtig is, dan klopt mijn theorie dus als een bus (het zou gaan om zweet van de verdachte hoorde ik op VTM-laat): dus de echte dader heeft die zegel in aanraking gebracht met bv. een van het zweet doorweekt onderlijfje...
Wolfgang Meister is offline  
Oud 7 mei 2005, 00:51   #197
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus de echte dader heeft die zegel in aanraking gebracht met bv. een van het zweet doorweekt onderlijfje...
Zou de brievenschrijver er zo ver over nagedacht hebben Wolfgang?Al kan u theorie wel kloppen hoor!

Novalis
Grellig is offline  
Oud 7 mei 2005, 07:52   #198
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

"Het Laatste Nieuws" van deze morgen zaterdag laat een volledig ander licht zien in gans die soap. Er zou een "mogelijke" relatie geweest zijn tussen Van Nieuwenhuyse en Marijke.
Het verwondert mij niet, nog geen greintje over die mogelijk nieuwe ontknoping gehoord in VRT radionieuws of teletekst want ze hebben zich toch wel belachelijk gemaakt voordien net zoals de Saxen Coburgs, Unizo, de bisschop van Brugge en nog andere. Neen, het zou geen racisme zijn, platte jaloezie.
Gisteren in "Le Soir" stond een foto van het media geile koppel Naima-Van Nieuwenhuyse, die erop stond als een verliefde knul. Naima plaatsvervangster van Marijke? Wie weet.
Sundancer is offline  
Oud 7 mei 2005, 08:01   #199
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verschillende mensen op dit forum hebben mij uitgelachen n.a.v. het bovenstaande maar ondertussen blijkt toch maar weer dat de Raadkamer mijn ideeën ter harte heeft genomen: zij wil de verdachte immers vrijlaten omdat op die postzegel (dat ook DNA bevat van een onbekende derde dat ook op de andere postzegels en/of brieven terug te vinden is) een beetje DNA op te merken viel van de verdachte hoewel "voor iedereen een raadsel is hoe dat er op beland is"... ALS verdachte inderdaad niet medeplichtig is, dan klopt mijn theorie dus als een bus (het zou gaan om zweet van de verdachte hoorde ik op VTM-laat): dus de echte dader heeft die zegel in aanraking gebracht met bv. een van het zweet doorweekt onderlijfje...
Je hebt gelijk Wolfgang Meister. Alleen hoorde ik op het VTM-Nieuws dat het niet om de achterkant van de postzegel ging, maar om de bovenkant waar men niet één maar meerdere DNA-sporen ontdekt heeft. En in dit geval is natuurlijk van alles mogelijk.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 7 mei 2005, 09:21   #200
Minister-President

Standaard

Amaai, ze gaan hier weer en gang met hun complottheoriën, alles is mogelijk uitgenomen dat een Blokker de dader is. Zelfs racistische motieven zijn niet mogelijk, als "verschoning" kan dit tellen ! Wat een bekrompen geesten...

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 7 mei 2005 om 09:21.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be