![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() Het wordt tijd dat het koningschap ceremonieel wordt, dit op korte termijn wel te verstaan
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Principieel vind ik dat zowel Verbeek als Hoste en zelfs majesteitsschenners hun gang moeten kunnen gaan. Mij stoort enkel de selectiviteit in prioriteit van vervolgen.
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is genoteerd ![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 |
Burgemeester
|
![]() verdraaiingen, dubbelzinnigheden, leugens ... ik was vergeten: kronkelingen ...
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me dus af of ge dezelfde maatstaven aan de dag legde i.v.m. softdrugs. 't Parket is evenmin geïntersseerd om ernog veel energie in te steken. Als ze de omzendbrief in acht nemen, zal het binnen afzienbare tijd 'lang geleden zijn' dat er nog iemand voor bezit veroordeeld is. Als dat uw maatstaven zijn, mag ik concluderen dat ge beide wetteloosheden: softdrugsbezit//gebruik én majesteitsschennis, op eenzelfde wijze zult bejegenen wanneer dezelfde voorwaarden vervuld zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BHV werd echter nog niet zo heel lang geleden door het hoogste rechtscollege van dit land beoordeeld en als ongrondwettelijk afgedaan. Juist die twee verschillen heb ik aangehaald; wat u er echter van maakt, heb ik helemaal niet geschreven. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat wij daar nog van verschieten hoor. Oorspronkelijk bericht door Hans1 Het wordt weer eens duidelijk: de Vlaams-nationalisten blokkeren België. Spirit heeft de oplossing van BHV tegengehouden door elk compromis te blokkeren. hier verklaart Hans1 dus de mening van mevr.Onckelinck die toch zo graag dat "compromis" gehad had. Een minuutje later praat Hans1 zich echter weer compleet tegen, en loopt hij FDF-voorzitter Maingain achterna: Citaat: Oorspronkelijk bericht door Hans1 Wij staan achter Spirit die de splitsing van BHV tegenhoudt en ons verlost van van de communautaire zever. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 mei 2005 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat de bewering dat de koning boven de partijen staat... Hij is blijkbaar slechts een willoze stropop die mag/moet zeggen wat sommigen achter zijn rug hem opleggen en voorschrijven. |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 12 mei 2005 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Burgemeester
|
![]() ...kronkelingen en vaagheden ...
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard hoeft voor mij principieel niemand op basis van een mening de doos in. Maar als Verbeek erin draait voor revisionisme, dan zou het billijk zijn dat majesteitsschenners er ook indraaien. Beide wetten vigeren nu eenmaal. Het zou onrechtvaardig zijn om de ene wél toe te passen en de andere niet. Hoste dus naar Bruhhe. Of Verbeek weer vrij.
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |