![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien zijn er na grondig onderzoek wel meer organisaties te bedenken die nog minder dan 350 mensen bij elkaar krijgen. Let wel: nadat alle media en zowat alle traditionele Vlaamse politici al weken schreeuwen dat de regering in gevaar is als B-H-V niet opgelost geraakt! Dat moet toch pijnlijk geweest zijn, zo'n afgang. Sterkte jongens, er valt met een beetje geluk vroeg of laat nog wel ergens een lekkere kaakslag uit de kast... |
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nic Balthasar? Bob Peeters? Frederik De Borchgrave? Axel Peleman? Herr Seele? Steven Martens? |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een waardenvrij, academisch gezelschap dus? Misschien de verzamelde redactie van een objectieve encyclopedie? |
|
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.taalaktiekomitee.org/nieu...13/041113l.htm Hier lees ik: [size=3]In de hoop U allen met gesmeerde kelen en gebalde vuisten te mogen begroeten…[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 7 juni 2005 om 16:34. |
|||||
![]() |
![]() |
#190 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Marxisten pur sang zal men er warschijnlijk niet aantreffen, of ze moesten Lenins 'Over het recht der volkeren op zelfbeschikking' niet begrepen hebben. Anders dan JVDB die de term 'statkundige doctrine' gebruikt, het eerder hebben over 'economische doctrine'. mvg, driewerf
![]() |
#192 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 juni 2005 om 16:50. |
|||||
![]() |
![]() |
#193 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 7 juni 2005 om 17:37. |
|||||
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Vergelijkt u nu kommunisten met nazi's?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#195 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is een gelijkenis tussen de Hitlergroet en de Romeinse groet, maar toch zijn ze verschillend. De Romeinse groet geschiedde met een open hand, de Hitlergroet met gestrekte vingers.
![]() |
#196 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, dat bewijst het. Het is trouwens ook niet verwonderlijk als je weet dat links en de Vlaamse en Waalse bewegingen al sinds hun ontstaan samen werken om de Belgen kapot te maken. Gedenk bijvoorbeeld de Koningskwestie, handig uitgespeeld door communisten aan beide zijden van de taalgrens om alvast de Monarchie te vernietigen. Gelukkig was de Belgische volksgeest sterker dan het links-separatistisch complot dat overigens ijverig gesteund werd (en wordt) door communisten en andere imperialisten in Rusland, de UK en de Verenigde Staten. Gedenk bijvoorbeeld de kritiek van Ché Guevara op België, en de niet-aflatende propagandastroom vanuit Engeland tegen België inzake de Kongo, en ook het bondgenootschap tussen het Witte Huis en de anti-Belgische kliek rond Beliën.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Patriot! : 7 juni 2005 om 18:21. |
|||||
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#198 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 7 juni 2005 om 18:41. |
|||||
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()