Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 7 juni 2005, 09:35   #181
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De mannen van TAK zijn communisten pur sang.
dat is de beste sinds maanden !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 7 juni 2005, 09:50   #182
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Voor een fascist als jij had ik niet anders verwacht eigenlijk, 'al wat niet met ons is is tegen ons', waar hebben we dat nog gehoord.

De BUB plaatst zichzelf hier keer op keer verder in de marginaliteit van het ideologische spectrum. Ik kan gemakkelijker discussieren met mensen van extreem links tot extreem rechts dan met de BUB, je moet niet vragen...
Tja, gij maakt dan ook deel uit van de Vlaams-marxistische beweging!
Patriot! is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:21   #183
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Heeft de BUB in heel haar bestaan ooit een tiende van dit aantal kunnen samenbrengen voor een betoging? Ik denk van niet.
Als het VB zich al met een clubje als BUB (hoe sympathiek ook) wilt vergelijken!
Misschien zijn er na grondig onderzoek wel meer organisaties te bedenken die nog minder dan 350 mensen bij elkaar krijgen.
Let wel: nadat alle media en zowat alle traditionele Vlaamse politici al weken schreeuwen dat de regering in gevaar is als B-H-V niet opgelost geraakt!

Dat moet toch pijnlijk geweest zijn, zo'n afgang.

Sterkte jongens, er valt met een beetje geluk vroeg of laat nog wel ergens een lekkere kaakslag uit de kast...
malinois is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:36   #184
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
En hiermee is aangetoond dat de "neonazi's" (wat eigelijk al totaal ernaast is maar kom) niet bepaald vlaams moeten zijn. Daarbij: de Belgicistische beweging is vele malen kleiner, dus in absolute aantallen is het normaal dat daar ook veel minder van zulke gasten rondlopen.
Dus elke kaalhoofdige is een neonazi?
Nic Balthasar?
Bob Peeters?
Frederik De Borchgrave?
Axel Peleman?
Herr Seele?
Steven Martens?
malinois is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:46   #185
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Is dat echt gebeurd?

En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.
Och got, grote loebas. Tegen klein mannen kunt ge 't halen hé. Ge moest beschaamd zijn. Allez, naar huis, moeke heeft viskes gebakken.
malinois is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:47   #186
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mannen van TAK zijn communisten pur sang.
Hahaha. Yann, u zou een geweldig figuur slaan als stand-up comedian!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:49   #187
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Jazeker! 't Was een giller van formaat!

De opperbubbel moet in stompzinnige uitspraken niet onderdoen voor zijn bubbelonderdanen!

Ongetwijfeld zal het negationisme wel weer toeslaan onder de bubbels, net zoals bubbels Vangeel en Verbeeck hier al ontkenden dat er "skinheads" op de laatste belgicistische betoging meeliepen. Toen er foto's werden bovengehaald, haalden ze plotseling een wit konijn uit hun hoed: die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK...

Net zoals die FDF'ers die er volgens de bubbels er eerst niet waren in de onmiddellijke omgeving van Hans I le Grand, om enkele berichten later dan toch te verschijnen... maar ze waren plotseling wel ijverig Nederlands aan het studeren.
En gij ook, nog grotere loebas! Tegen klein mannen kunt ge 't halen hé. Ge moest beschaamd zijn. Allez, naar huis, moeke heeft viskes gebakken.[/
malinois is offline  
Oud 7 juni 2005, 15:57   #188
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Hahahaha! Ik ken de mensen van TAK maar al te goed [daar heb ik nooit aan getwijfeld - malinois] en ze zullen het uitbulderen van het lachen wanneer ze horen dat u hen als communisten wil verslijten! 't Is inderdaad zo dat bepaalden wat alternatief zijn, maar een ander aantal zijn onmiskenbaar rechts [oef, wat een geruststelling - ik zou al gaan twijfelen aan mijn oriëntatievermogen - malinois]. Bij TAK speelt dat echter geen enkele rol: men is volledig niet-partijgebonden en hangt geen enkele ideologie of staatkundige doctrine aan.
TAK vertegenwoordigt geen enkele ideologie en geen enkele staatkundige doctrine?
Een waardenvrij, academisch gezelschap dus? Misschien de verzamelde redactie van een objectieve encyclopedie?
malinois is offline  
Oud 7 juni 2005, 16:34   #189
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
U weet zeer weinig over de Vlaamse Beweging. Wist u dan niet dat Taal Aktie Komitee een schuilnaam was voor Taal Aktie Kommunisten?

http://www.taalaktiekomitee.org/nieu...13/041113l.htm

Hier lees ik:

[size=3]In de hoop U allen met gesmeerde kelen en gebalde vuisten te mogen begroeten…[/size]
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 07-06-2005 at 17:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:
U weet zeer weinig over de Vlaamse Beweging. Wist u dan niet dat Taal Aktie Komitee een schuilnaam was voor Taal Aktie Kommunisten?

Hier lees ik:

[size=3]In de hoop U allen met gesmeerde kelen en gebalde vuisten te mogen begroeten…[/size]
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Hier lees ik:

In de hoop U allen met gesmeerde kelen en gebalde vuisten te mogen begroeten…
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 7 juni 2005 om 16:34.
Yann is offline  
Oud 7 juni 2005, 16:39   #190
Lenin
Vreemdeling

Lenin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat heeft dat er nu mee te maken? Is de gebalde linkervuist door ons gepatenteerd?
Oud 7 juni 2005, 16:47   #191
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
TAK vertegenwoordigt geen enkele ideologie en geen enkele staatkundige doctrine?
Een waardenvrij, academisch gezelschap dus? Misschien de verzamelde redactie van een objectieve encyclopedie?
Wel, malinois, nar aanleiding van d eze topic heb ik ook eens mijn licht opgestoken. Volgens een ex-Blokker, die wèl zicht had op de interne keuken zou TAK geen standpunt innemen in de Links-Rechts discussie. Men kan/kon er zowel mensen van het linkere als van het rechtsere deel v/h politieke spectrum aantreffen. Ze zijn wel allen actief rond het Vlaamse standpunten.
Marxisten pur sang zal men er warschijnlijk niet aantreffen, of ze moesten Lenins 'Over het recht der volkeren op zelfbeschikking' niet begrepen hebben.

Anders dan JVDB die de term 'statkundige doctrine' gebruikt, het eerder hebben over 'economische doctrine'.

mvg, driewerf
driewerf is offline  
Oud 7 juni 2005, 16:50   #192
van Maerlant

Standaard

Citaat:

Een doodsbedreiging!

Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie VAN het verschil te weten...

Een dreigement is geen dreigement zonder de twee essentiële zaken: de oorzaak en het gevolg of de consequentie.
Sure, stuur ze maar.[edit]
[size=1]After edit by van Maerlant on 07-06-2005 at 17:50
Reason:

Citaat:

Een doodsbedreiging!

Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie VAN het verschil te weten...

Een dreigement is geen dreigement zonder de twee essentiële zaken: de oorzaak en het gevolg of de consequentie.
Sure, stuur ze maar.[/size]

Citaat:

Een doodsbedreiging!

Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie om het verschil te weten...

Sure, stuur ze maar.[/size]
[/edit]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 juni 2005 om 16:50.
van Maerlant is offline  
Oud 7 juni 2005, 17:36   #193
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lenin
Wat heeft dat er nu mee te maken? Is de gebalde linkervuist door ons gepatenteerd?

Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?[edit]
[size=1]After edit by Yann on 07-06-2005 at 18:37
Reason:

Citaat:

Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?[/size]

Citaat:

Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 7 juni 2005 om 17:37.
Yann is offline  
Oud 7 juni 2005, 17:39   #194
van Maerlant

Standaard

Citaat:

Is de gestrekte rechterarm dan door de nazi's gepatenteerd?
Nee, door de Romeinen. Nog een misdaad van de nazis, schenden van copyright.
Vergelijkt u nu kommunisten met nazi's?

van Maerlant is offline  
Oud 7 juni 2005, 17:47   #195
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Nee, door de Romeinen. Nog een misdaad van de nazis, schenden van copyright.
Vergelijkt u nu kommunisten met nazi's?
Fout.

Er is een gelijkenis tussen de Hitlergroet en de Romeinse groet, maar toch zijn ze verschillend. De Romeinse groet geschiedde met een open hand, de Hitlergroet met gestrekte vingers.
Oud 7 juni 2005, 18:20   #196
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:

Hier lees ik:

Inderdaad, dat bewijst het.

Het is trouwens ook niet verwonderlijk als je weet dat links en de Vlaamse en Waalse bewegingen al sinds hun ontstaan samen werken om de Belgen kapot te maken. Gedenk bijvoorbeeld de Koningskwestie, handig uitgespeeld door communisten aan beide zijden van de taalgrens om alvast de Monarchie te vernietigen. Gelukkig was de Belgische volksgeest sterker dan het links-separatistisch complot dat overigens ijverig gesteund werd (en wordt) door communisten en andere imperialisten in Rusland, de UK en de Verenigde Staten. Gedenk bijvoorbeeld de kritiek van Ché Guevara op België, en de niet-aflatende propagandastroom vanuit Engeland tegen België inzake de Kongo, en ook het bondgenootschap tussen het Witte Huis en de anti-Belgische kliek rond Beliën.[edit]
[size=1]After edit by Patriot! on 07-06-2005 at 19:21
Reason:

Citaat:

Hier lees ik:

Het is trouwens ook niet verwonderlijk als je weet dat links en de Vlaamse en Waalse bewegingen al sinds hun ontstaan samen werken om de Belgen kapot te maken. Gedenk bijvoorbeeld de Koningskwestie, handig uitgespeeld door communisten aan beide zijden van de taalgrens om alvast de Monarchie te vernietigen. Gelukkig was de Belgische volksgeest sterker dan het links-separatistisch complot dat overigens ijverig gesteund werd (en wordt) door communisten en andere imperialisten in Rusland, de UK en de Verenigde Staten. Gedenk bijvoorbeeld de kritiek van Ché Guevara op België, en de niet-aflatende propagandastroom vanuit Engeland tegen België inzake de Kongo, en ook het bondgenootschap tussen het Witte Huis en de anti-Belgische kliek rond Beliën.[/size]

Citaat:

Hier lees ik:

Het is trouwens ook niet verwonderlijk als je weet dat links en de Vlaamse en Waalse bewegingen al sinds hun ontstaan samen werken om de Belgen kapot te maken. Gedenk bijvoorbeeld de Koningskwestie, handig uitgespeeld door communisten aan beide zijden van de taalgrens om alvast de Monarchie te vernietigen. Gelukkig was de Belgische volksgeest sterker dan het links-separatistisch complot dat overigens ijverig gesteund werd (en wordt) door communisten en andere imperialisten in Rusland, de USA en de Verenigde Staten. Gedenk bijvoorbeeld de kritiek van Ché Guevara op België, en de niet-aflatende propagandastroom vanuit Engeland tegen België inzake de Kongo, en ook het bondgenootschap tussen het Witte Huis en de anti-Belgische kliek rond Beliën.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Patriot! : 7 juni 2005 om 18:21.
Patriot! is offline  
Oud 7 juni 2005, 18:39   #197
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Fout.

Er is een gelijkenis tussen de Hitlergroet en de Romeinse groet, maar toch zijn ze verschillend. De Romeinse groet geschiedde met een open hand, de Hitlergroet met gestrekte vingers.
Helemaal niet. Ook bij de Romeinen waren de vingers gestrekt. Hitler stal nog aspecten van het Romeinse Keizerrijk, zoals de adelaar. De SS (die in het zwart ging), waren gebaseerd op de Praetorianen, wiens uniformen ook zwart waren.

van Maerlant is offline  
Oud 7 juni 2005, 18:39   #198
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fout.

Misschien scheelt er iets aan mijn morfologie, maar ik kan mijn hand niet sluiten met gestrekte vingers. [edit]
[size=1]After edit by Xenon on 07-06-2005 at 19:41
Reason:

Citaat:
Fout.

Misschien scheelt er iets aan mijn morfologie, maar ik kan mijn hand niet sluiten met gestrekte vingers. [/size]

Citaat:
Fout.

Misschien scheelt er iets aan mijn morfologie, maar ik kan mijn hand niet sluiten met gestrekte vingers. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xenon : 7 juni 2005 om 18:41.
Xenon is offline  
Oud 7 juni 2005, 18:46   #199
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Misschien scheelt er iets aan mijn morfologie, maar ik kan mijn hand niet sluiten met gestrekte vingers.
Ik denk dat hij bedoelde 'met de vingers uit elkaar', hoewel dat wat belachelijk lijkt...

van Maerlant is offline  
Oud 7 juni 2005, 18:51   #200
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik denk dat hij bedoelde 'met de vingers uit elkaar', hoewel dat wat belachelijk lijkt...
Natuurlijk, anders werden die kleine Romeintjes van hun paard gewaaid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be