![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat een ongeloofelijke onzin. Er sterven inderdaad veel mensen door extreme armoede, maar de reden dat ze sterven in extreme armoede is dat ze in extreme armoede geboren zijn. Extreme armoede is erfelijk en daarom zou iedereen die een beetje gezond verstand heeft ervoor moeten pleiten om geen kinderen meer te laten geboren worden in extreme armoede. Als iemand het verstand en de ballen heeft om dit luidop te zeggen en uit te voeren is zowat alle extreme armoede op 1 generatie volledig verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gelukkig dat iedereen zal zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dan nog een karikatuur van maken. Gelukkig veranderd dit niks aan de werkelijkheid ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. het fascisme was een welbepaalde politieke stroming in midden en zuid Europa van pakweg 1910 tot 1945, voor zover ik weet heeft dat niets met mijn inzichten te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In China hebben ze dit grosso mode in praktijk gebracht en dat land is momenteel DE groeipool bij uitstek. Maar hier hebben de Tsjeven van Kind en Gezin nog de verdwazing om te spreken van "een positieve evolutie" als er meer kinderen geboren worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan is de luchtmatras van de platte rust van de platte elite leeggelopen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juli 2005 om 10:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw eerste zin vormt een aardig staaltje van 'hineininterprietierung' van een onschuldige 'Lapsus Graffitti', zo volledig assortie met het topic, maar vormt een genietbare zin toch, voor één keertje, van Cynicus. Waarvoor Dank.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 juli 2005 om 10:28. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Wil er iemand zo aardig zijn de regering te wijzen op mijn voor baby's en gepensionneerden constructieve oplossing van post 165? Dank bij voorbaat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() juicht, Vlamingen, Juicht
De Vlaamse man is dan bijna eenzaam uitgestorven, jullie genen gaan door als halflingen tussen Noord-Afrikanen & Blanken.
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beter is: ieder vanaf hij/zij economisch actief is een gedeelte van zijn inkomsten verplicht opzij te laten zetten(10 % minimum) in een persoonlijke kapitalisatie voor een basis-pensioen dat hij/zij mag beginnen op welke leeftijd ook. Zo weet ieder voor wie en voor wat hij werkt. Daar is niks revolutionnairs aan, onze zelfstandigen financieren al jaren hun sociale zekerheid op die manier. Kinderen bijmaken is op die wijze totaal losgekoppeld van de pensioenproblematiek.(Problematiek, nu ja, zo is er natuurlijk helemaal geen problematiek meer). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uitbuiting door het westen. klimaatsverandering: industrie van het westen. overbevolking: is problematisch daar waar armoede is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||
Banneling
|
![]() Michoscoop:
Jij wil alles reglementeren en limiteren(behalve de bevolkingsaanwas dan kennelijk). ____________ Maar meneer, ik ben een sterk voorstander van het afwassen van de bevolkingsaanwas! En wil jij geen verplichte privé-levensverzekering reglementeren, want dat is het tenslotte?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2005 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies. Jou voorstel zit dan ook vervat in het meer algemene van mij, als speciaal geval. Ik draag dus een véél ruimere en grondiger oplossing aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() Met andere woorden:
Michroscoop wil een volledige liberalisering van de sociale zekerheid ... Een van de sterkste troeven van de VS, niet ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had eigenlijk moeten besluiten met 'platgelopen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk, zijn uitleg behelst is niets anders dan het voorstel van een vulgaire privé-levensverzekering. Hij is een verzekeringsagent die iedereen graag zo'n spul wil aansmeren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juli 2005 om 10:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |